Wedstrijdchat overige teams Europees 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Aardig potje die supercup. Chelsea beter dan Liverpool. Ik hoop dat de PSV spelers ook kijken. Spelers zijn zonder bal veel in beweging. Dat helpt het spel enorm.

Vrouwelijke scheids fluit prima. Commentator een verademing na gisteren.
Vrouwelijke scheids, als mannen naar vrouwen fluiten is de wereld te klein maar dit is dan weer hip en geweldig.
 
Vrouwelijke scheids, als mannen naar vrouwen fluiten is de wereld te klein maar dit is dan weer hip en geweldig.

Ehum, ik heb nog nooit iemand horen klagen over een man die een vrouwenwedstrijd fluit.

Ik hoor wel veel mensen klagen dat vrouwen scheidsrechter zijn bij de mannen, dat een vrouw de commentator is en dat er überhaupt vrouwen zijn die voetballen op een WK...
 
Ehum, ik heb nog nooit iemand horen klagen over een man die een vrouwenwedstrijd fluit.

Ik hoor wel veel mensen klagen dat vrouwen scheidsrechter zijn bij de mannen, dat een vrouw de commentator is en dat er überhaupt vrouwen zijn die voetballen op een WK...
Kom jij nooit bij een bouwplaats jongen ;) was n gebbetje joh.
 
Leuke wedstrijd, qua niveau prima en beide teams lekker aanvallend. Ik bedoel, het is een Europese Supercup, waarom ook niet.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Tammy Abraham van Chelsea mist de 5e Penalty.
Liverpool wint de Penaltyreeks met 5-4. :D
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan