PSV - FK Haugesund | Donderdag 15 augustus | Eindstand 0-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat de laatste wedstrijd van Bayern maar als inspiratiebron mag dienen...

68382369_2982164818521239_4887278723893559296_n.jpg
 
4-0
Al die legio kansen die er tegen ADO niet ingingen, gaan er nu wél in...:PSV:
En als Rosario ballen naar voren gaat spelen komt het zeker goed...:xp:
 
Tijd voor Ihattaran op 10. Bergwijn, Malen en Bruma voorin. Rosario en Guti zal die wel laten staan. Hopelijk mag die Fransman spelen op de plek van Viergever.

Zakelijke 2-0.
 
Ik zeg Ihattaren en nog eens Ihattaren scoorde gisteren 2x in een helft tegen FC Den Bosch. Hoeveel signalen moet deze jongen nog afgeven en flauwekul dat hij te jong is je bent zo goed als je bent en daar heeft leeftijd niets mee te maken. v BOMMEL wordt wakker!!!!
 
Haugesund afgelopen weekend thuis verloren van Ranheim Fotball met 0-1, dat was de nr 14 (van de 16) in de Noorse competitie. Je zou zeggen dat we dit moeten kunnen winnen.
 
Ik las Bruma in plaats van Bergwijn op 10. Lijkt me al een verbetering. Bruma heeft meer oog voor de medespeler. Maar Ihatarren mag natuurlijk ook.
 
0-1, in de penaltyserie pakt Zoet alle penalties, en schiet Hendrix de beslissende pingel raak, waarna de PSV supporters zo blij zijn, dat het dak ervan af ga... ehum dat het stadion ontplo... ehum iedereen een gat in de lucht springt.

Pfff tegenwoordig moet je echt uit kijken met wat je zegt. :eek:;)
 
0-1, in de penaltyserie pakt Zoet alle penalties, en schiet Hendrix de beslissende pingel raak, waarna de PSV supporters zo blij zijn, dat het dak ervan af ga... ehum dat het stadion ontplo... ehum iedereen een gat in de lucht springt.

Pfff tegenwoordig moet je echt uit kijken met wat je zegt. :eek:;)
Ajb geen verlenging, dat trekt de kleine man niet.
 
Ik las Bruma in plaats van Bergwijn op 10. Lijkt me al een verbetering. Bruma heeft meer oog voor de medespeler. Maar Ihatarren mag natuurlijk ook.

Gakpo - Malen - Bergwijn
--------- Bruma -----------

Niks mis mee. Mo op de bank, die mag later invallen voor Bruma. Prima!
 
3-0 overwinning


Zoet
Dumfries - Schwaab - Baumgartl - Viergever
Guti
Ihattaran - Bergwijn
Bruma - Malen - Lozano
 
Zou wel een wedstrijd zijn om weer eens een beoogd linksback te testen. Benieuwd of we Boscagli of Lato gaan zien.

Gaat niet gebeuren. Denk dat Bommeltje nu wel voor zekerheid gaat en met dezelfde 11 gaat starten, als tegen ADO.

Wordt gewoon de vaste 11. Misschien Ihattaran op 10 en Bergwijn naar de flanken, aangezien Lozano geblesseerd is(?) of op het punt staat om te vertrekken.

Opstelling van Buxzi gaat hem natuurlijk ook nooit worden. Punt naar achteren met Guti voor de verdediging? Haha, zolang Bommeltje hier nog is, dan gaat zijn oogappeltje en aanvoerder er nooit uit. Denk wel dat je binnenkort een centrum kan verwachten met 2 duitsers achterin, aangezien Schwaab o zo nodig was in de ogen van Bommeltje als ik Bommeltje moet geloven?

Hopelijk vertrekken Luckassen, Sainsbury en Hendrix nog.
 
Is Lato nog steeds niet fit? Anders snap ik echt niet waarom ze hem gehaald hebben dan.
 
Hij is onderweg. 90 minuten gespeeld tegen Den Bosch.
Dus zal hij waarschijnlijk morgen niet spelen. Ihatarren zal misschien invallen, maar speelde ook al een helft.

Ik verwacht ook dezelfde opstelling als tegen ADO. En ik zou ook graag een PSV zien met de punt naar achteren. Maar dat moet dat niet Guti zijn.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan