Hirving Lozano (A)

Details zullen wij nooit te weten komen, daarom is het moeilijk om te zeggen of dit al dan niet een goede deal is.
Persoonlijk vind ik 42 mjn een mooi bedrag.
 
Details zullen wij nooit te weten komen, daarom is het moeilijk om te zeggen of dit al dan niet een goede deal is.
Persoonlijk vind ik 42 mjn een mooi bedrag.

Zeker een mooi bedrag! Zeer dreigende, snelle en gedreven speler - maar in zijn technische bagage ook een beetje beperkt, laten we eerlijk zijn. Prima speler voor Europese subtop, en de transfersom is daar ook naar.
 
Maarrre...Ziyech wimpelt Sevilla af, maar onze wereldster zou bij de nummer 17 van de “PSG wordt kampioen”-competitie willen spelen? :unsure:
Tja maak Lozano de best betaalde speler van de Eredivisie, lees: boven de 4 miljoen per jaar, en hij tekent ook gewoon bij hoor.
 
Tja maak Lozano de best betaalde speler van de Eredivisie, lees: boven de 4 miljoen per jaar, en hij tekent ook gewoon bij hoor.
Ja, alleen loop je het risico voor scheve ogen in de groep, en als je die wilt voorkomen een groot risico met een belachelijk loonhuis.
 
Ja, alleen loop je het risico voor scheve ogen in de groep, en als je die wilt voorkomen een groot risico met een belachelijk loonhuis.
Ja klopt en dat zou PSV ook niet doen hoewel ik heb begrepen dat PSV om diezelfde reden Porto heeft afgetroefd aangaande Bruma. Nou dan moet je toch ook in de richting van 3-4 miljoen per jaar denken.
 
Als ik ooit aan de macht kom ga ik meteen een prestatiesalaris invoeren. Speel je 4 weken ruk krijg je minder, speel je goed dan word je ook goed beloont. Ga je zien hoe de diva's rennen om te verdedigen en te scoren allemaal :sneaky: ipv als nu al het vuile werk steeds maar aan andere over te laten
 
Ja klopt en dat zou PSV ook niet doen hoewel ik heb begrepen dat PSV om diezelfde reden Porto heeft afgetroefd aangaande Bruma. Nou dan moet je toch ook in de richting van 3-4 miljoen per jaar denken.
Misschien is dat vooral met (eenmalig) tekengeld gedaan ipv (structureel) loon? 3 à 4 per jaar is hoog als je beseft dat de lat een paar jaar terug op 1 lag.
 
Volgens mij is de enige bron van dat monstersalaris sensatiekrant bild. Ik heb mijn twijvels dat PSV bereid is om dusdanige bedragen neer te leggen.

Ik vermoed eerder dat - in lijn met Portuguese constructies - Bruma geen vijf jaar met n release clause van 80mio wilde tekenenen en PSV op dat vlak wat meer bij de eventuele groeiplannen aansluit.
 
Ja klopt en dat zou PSV ook niet doen hoewel ik heb begrepen dat PSV om diezelfde reden Porto heeft afgetroefd aangaande Bruma. Nou dan moet je toch ook in de richting van 3-4 miljoen per jaar denken.

Mag PSV dat weer? Salaris boven een miljoen?
 
Mag PSV dat weer? Salaris boven een miljoen?
Allang ;)
En als Bergwijn straks ook bijtekent, dan is dat echt niet voor 1 miljoen per jaar. Dan is dat een veel hoger bedrag met daar tegenover dat PSV een hoger transfersom mag vragen voor hem.
 
Misschien is dat vooral met (eenmalig) tekengeld gedaan ipv (structureel) loon? 3 à 4 per jaar is hoog als je beseft dat de lat een paar jaar terug op 1 lag.
Dat is allang losgelaten en dat was al zo met het salaris van Luuk. Wij moeten ons zelf niet voor de gek houden hier met dit praatjes in de media door de directie leden van de topclubs. Zonder hoge salarissen komen zulke spelers gewoon niet naar de Eredivisie.
 
Dat is allang losgelaten en dat was al zo met het salaris van Luuk. Wij moeten ons zelf niet voor de gek houden hier met dit praatjes in de media door de directie leden van de topclubs. Zonder hoge salarissen komen zulke spelers gewoon niet naar de Eredivisie.

In het geval van Luuk was het vooral foefelen via bonussen en tekengeld om meer te kunnen geven, als ik Google mag geloven. Het artikel wat ik lees is van 3 jaar terug. Overigens ben ik het volledig met je eens verder.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
De media rept nu toch wederom over 42 miljoen en dan gaat daar nog geld van naar Pachuca. Wederom een dikke faal van PSV aan de onderhandelingstafel, mocht het echt zo zijn.
 
Terug
Bovenaan Onderaan