Hirving Lozano (A)

Meer lijkt nu niet haalbaar, helaas. Ondanks een mogelijk clubrecord toch geen goed verkoopresultaat. Ook Pereoro zal niet opleveren wat verwacht werd. Hopelijk hebben we met de eigen jeugd komende jaren meer rendement.
Wat ik erger vind is dat we de Mexicaanse fans zullen verliezen. Ik weet niet of PSV het portretrecht had, en kan blijven gebruiken, of een deel daaran, of dat recht goed kan verkopen. Maar het is een aderlating.
 
Lekker houden als er 42 miljoen wordt geboden. 42 miljoen moet het minimale bedrag zijn dat PSV 'schoon' overhoudt aan Lozano, dus met alle doorverkooppercentages en dergelijke eraf gehaald. De fatalistische instelling van 'in deze vorm is ie niet meer dan 40miljoen waard' die hier rondzingt is weer typisch des PSV's, en waarom PSV altijd aan het kortste eind trekt en alleen maar met jaloezie naar de transfers van Ajax en relatief zelfs AZ kan kijken.
 
Lekker houden als er 42 miljoen wordt geboden. 42 miljoen moet het minimale bedrag zijn dat PSV 'schoon' overhoudt aan Lozano, dus met alle doorverkooppercentages en dergelijke eraf gehaald. De fatalistische instelling van 'in deze vorm is ie niet meer dan 40miljoen waard' die hier rondzingt is weer typisch des PSV's, en waarom PSV altijd aan het kortste eind trekt en alleen maar met jaloezie naar de transfers van Ajax en relatief zelfs AZ kan kijken.
Daarom vroeg PSV in eerdere stadia ook 50M.
 
Lekker houden als er 42 miljoen wordt geboden. 42 miljoen moet het minimale bedrag zijn dat PSV 'schoon' overhoudt aan Lozano, dus met alle doorverkooppercentages en dergelijke eraf gehaald. De fatalistische instelling van 'in deze vorm is ie niet meer dan 40miljoen waard' die hier rondzingt is weer typisch des PSV's, en waarom PSV altijd aan het kortste eind trekt en alleen maar met jaloezie naar de transfers van Ajax en relatief zelfs AZ kan kijken.
Ik zou dat ook graag willen, maar als we gaan eisen dat we minimaal 42 miljoen schoon in handen willen ontvangen en de deal ketst af, dan zitten we met een ontevreden kwajongen in de selectie, die straks de boel op stelten zet en voor een negatieve sfeer gaat zorgen binnen de selectie...dan heb ik liever ca. 35 miljoen euro schoon in handen, dan een verziekte sfeer binnen de selectie voor die 7 miljoen euro meer....en tot slot hebben we dringend geld nodig om te kunnen investeren in de ca. 2 weken die ons nog resten om een ervaren creatieve aanvallende middenvelder te halen....
 
Wat een wereldtopper is het toch, ik ga hem missen...
Was de wedstrijd tegen ADO zijn laatste voor PSV?
42 M is bar weinig. Die had gewoon 75-80M moeten opbrengen...
Geniet van zijn goals...:sad:
 
Laatst bewerkt:
Meer lijkt nu niet haalbaar, helaas. Ondanks een mogelijk clubrecord toch geen goed verkoopresultaat. Ook Pereoro zal niet opleveren wat verwacht werd. Hopelijk hebben we met de eigen jeugd komende jaren meer rendement.
Wat ik erger vind is dat we de Mexicaanse fans zullen verliezen. Ik weet niet of PSV het portretrecht had, en kan blijven gebruiken, of een deel daaran, of dat recht goed kan verkopen. Maar het is een aderlating.

De naam is al. tijden gezet. En we hebben Guti nog. Kop op joh ;)
 
Ach de ligt in 5 termijnen bij Ajax, is vaak de standard. Zou mooi zijn voor 42 miljoen en door verkoop percentage van 20 %
 
Ach de ligt in 5 termijnen bij Ajax, is vaak de standard. Zou mooi zijn voor 42 miljoen en door verkoop percentage van 20 %

Ik vind dat maar raar die termijnentoestand. PSV is toch geen bank? Boter bij de vis zou het motto moeten zijn, zeker bij een Zuid-Italiaanse club. Die regio is compleet failliet. Ik zou als penningmeester het risico niet willen lopen en hall helemaal niet met een Italiaanse bankgarantie.
 
Gemengde gevoelens. Een voor PSV topspeler vol strijdlust. Aan de andere kant teveel aanvallers (JdJ graag geen aanvaller, maar een hele goede scorende middenvelder halen) en een mooie geldsom. Misschien had ik toch liever Bergwijn nu zien vertrekken.

Edit: hopelijk wel een doorverkoop-% erbij?
Edit2: o ja, ik las ergens een echte spits. Lijkt me ook niet verkeerd. Een stormram.
 
Laatst bewerkt:
Gemengde gevoelens. Een voor PSV topspeler vol strijdlust. Aan de andere kant teveel aanvallers (JdJ graag geen aanvaller, maar een hele goede scorende middenvelder halen) en een mooie geldsom. Misschien had ik toch liever Bergwijn nu zien vertrekken.
We zullen er mee moeten leven. Lozano was/is de absolute sterspeler. Nu de Ligt naar mijn 2e favoriete club is gegaan, is Juve mijn Juve niet meer.
Ik hoop te gaan genieten van Lozano bij Napoli dit seizoen. Ik ben nu nog altijd voor Inter, maar krijg voor Napoli ook een zwak.
Als hij geen noemenswaardige blessures daar oploopt, gaat hij opzeker voor zo'n 80M weg over pakweg 1 a 2 jaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan