PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Zijn er nog mensen die denken dat Makkelie objectief fluit?
Niemand had beter zicht op direct hands dan hijzelf.

Het lullige is dat de VAR ook de beelden van FoxSports ziet, dus waarschijnlijk na de beslissing pas zag dat het een foute beoordeling was.
Welke journalist gaat Makkelie nu ondervragen over deze situatie?

Zeker subjectief Makkelie met sturing uit Zeist is het bij mij al enige jaren glashelder.
 
Ten eerste floot Higler Groningen-Ajax dus daar gaat al je complottheorie. Ten tweede was Makkelie in zijn jeugd Feyenoord supporter en heeft daar zelfs een seizoenkaart gehad. Dus waarom zou een Feyenoord supporter Ajax bewust bevoordelen?
Kijk even na één minuut in het filmpje.
Dit was de week nadat Makkelie ajaks tegen Utrecht even kampioen wilde maken.
 
Gefeliciteerd met de terechte overwinning, heren. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet stiekeme hoop kreeg na de 0-1, maar dat zou wel erg onverdiend zijn geweest:zwijgen:

Als Ihattaren-fanboy vind ik het wel weer jammer en onbegrijpelijk dat hij wederom op de bank werd gehouden. Zeker nu Pereiro uit de running is. Bergwijn is geen '10', man. Laat vleugelspelers nou vooral op hun positie spelen en geef het allergrootste talent vooral in dit soort potjes minstens een helft de kans op die positie. Weet zeker dat hij niet zou teleurstellen.

Dan moet je dus Ihattaren erin zetten ten koste van...Bergwijn? Of Lozano, Bruma of Malen?
 
Dan moet je dus Ihattaren erin zetten ten koste van...Bergwijn? Of Lozano, Bruma of Malen?

Jep, vind Bergwijn, Lozano, Bruma en Malen alle vier zeker geen aanvallende middenvelders. Vier klasse spelers, maar dit is geforceerd je beste aanvallers op willen stellen, wat ik tactisch sowieso niet sterk vind. Een megatalent die perfect als '10' kan spelen zelfs tijdens dit soort potjes geen helft gunnen vind ik onbegrijpelijk.

Bruma of Lozano (gezien zijn vorm) maar even minimaal een helftje laten banken dan. Concurrentie hoort ook bij een topclub.
 
Zoet 7
Dumfries 5 kan veel beter
Baumgartl 8 veelbelovend
Viergever 7
Sadilek 6
Rosario 5
Guti 6
Bruma 6
Lozano 7
Bergwijn 5 moet echt beter voor 40 miljoen
Malen 6

Gakpo 7
 
Ihatarren’s tijd komt nog wel . Hij is pas 17!!! Lekker veel invallen dit jaar en volgend jaar, daarna basis

Door het uitblijven van verkopen heeft PSV voorin gewoon een luxeprobleem. Van Bommel lijkt Malen, Lozano, Bruma en Bergwijn niet op de bank te willen zetten. Pereiro en Ihattaren kunnen daardoor dus wel op de bank plaatsnemen. Tsja.
 
W
Ihatarren’s tijd komt nog wel . Hij is pas 17!!! Lekker veel invallen dit jaar en volgend jaar, daarna basis
Als hij geen speeltijd krijgt breekt hij nooit door. Ihattaren naast Guti zou een goed rendement brengen.
Maar ja, die reserveaanvoerder...
Een statische speler voor een speler met héél veel technische bagage in huis...Ik zou het wel weten.
 
Eiden
Ten eerste floot Higler Groningen-Ajax dus daar gaat al je complottheorie. Ten tweede was Makkelie in zijn jeugd Feyenoord supporter en heeft daar zelfs een seizoenkaart gehad. Dus waarom zou een Feyenoord supporter Ajax bewust bevoordelen?
Makkelie was VAR bij die wedstrijd. Higler kon het moeilijk zien Makkelie had net als ons de beelden...
Het gaat ook niet over complottheorie. Die is er niet. Het gaat over psychologie en emotioneel vs rationeel.
Niemand is neutraal in zijn nationale competitie. Mensen groeien op met voorkeur voor AZ, Ajax, Feyenoord, Twente of PSV.
En dan moeten we er vanuit gaan dat deze voorkeuren opeens geen rol meer spelen zodra mensen journalist, regisseur, analist, commentator, scheidsrechter of VAR zijn...#naief

Voorbeeldje van vanavond: in de StudioSport samenvatting (StudioVoetbal) wordt niet eens vermeld dat de handsbal werd ge-VAR-reviewed. Terwijl dat voor mij een van de belangrijkste en cruciale momenten van de wedstrijd is. Denk jij dat die samenvatting is gemaakt door een PSV friendly regisseur?
Wie in de studio (Theo Bos, Pierre van H, Rafael vd V, Kees J.) denk je dat tegenwicht gaat geven aan het fan commentaar van Rafael en Theo?

Als Feyenoord weer meedoet voor het kampioenschap (a) sluit ik niet uit dat Makkelie beslissingen gunstig gaan uitpakken voor Feyenoord (zie actie PSV van 3 jaar geleden :star:
 
Jep, vind Bergwijn, Lozano, Bruma en Malen alle vier zeker geen aanvallende middenvelders. Vier klasse spelers, maar dit is geforceerd je beste aanvallers op willen stellen, wat ik tactisch sowieso niet sterk vind. Een megatalent die perfect als '10' kan spelen zelfs tijdens dit soort potjes geen helft gunnen vind ik onbegrijpelijk.

Bruma of Lozano (gezien zijn vorm) maar even minimaal een helftje laten banken dan. Concurrentie hoort ook bij een topclub.
Mogelijk dat t luxe-probleem even is opgelost door het uitvallen van Lozano, verder eens met je redenatie

Door het uitblijven van verkopen heeft PSV voorin gewoon een luxeprobleem. Van Bommel lijkt Malen, Lozano, Bruma en Bergwijn niet op de bank te willen zetten. Pereiro en Ihattaren kunnen daardoor dus wel op de bank plaatsnemen. Tsja.
Als v Bommel er niet 1 tevreden op de bank kan houden dan vraag ik mij af of hij hier op zijn plek is. PSV hoort een sterke bank te hebben, daarbij zal je altijd mensen moeten teleurstellen.
 
De Ligt was 17 toen hij als centrale verdediger (een nog kritiekere positie) de finale EL speelde. Goed genoeg is oud genoeg. Ihattaren heeft het.
Klopt, dat heeft ajax echter ook een kampioenschap gekost. En in een niet goedlopend team is het voor een zo jonge extra moeilijk. Zo veel druk kan hem ook een grote terugslag geven
 
Klopt, dat heeft ajax echter ook een kampioenschap gekost. En in een niet goedlopend team is het voor een zo jonge extra moeilijk. Zo veel druk kan hem ook een grote terugslag geven

Hmm, ik waag te betwijfelen dat we dat jaar niet kampioen werden omdat Matthijs toen in de basis stond. Sterker nog, hij speelde een fantastisch seizoen..
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan