PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Fijn dat PSV weer allemaal mensen tevreden heeft kunnen maken. Behalve mij dan vond het zeer matig ADO speelde met half ADO 2 gemiddelde leeftijd 20 en je krijgt niet iedere week zoveel kansen. Maar goed voor mij het enige positieve is 3 punten Gakpo en Baumgartl.
 
Fijn dat PSV weer allemaal mensen tevreden heeft kunnen maken. Behalve mij dan vond het zeer matig ADO speelde met half ADO 2 gemiddelde leeftijd 20 en je krijgt niet iedere week zoveel kansen. Maar goed voor mij het enige positieve is 3 punten Gakpo en Baumgartl.

Je krijgt tenminste kansen, zolang je die krijgt is de nood nog niet hoog. Als je de kansen blijft creëren dan gaan ze er van zelf wel in.
Malen had na 35 seconden PSV een dienst kunnen bewijzen, maar die moet nog even oefenen op afwerken
 
Waren die dan hier?
Zeker. Er zijn mensen die denken dat Makkelie slecht fluit, in de zin van zowel voor als tegen PSV. Ik denk dat bij Makkelie zijn sympathie voor Ajax hem parten speelt. Dan gaan de grijze gebiedjes (overtreding voorafgaand aan geel Bergwijn, handsbal, geen gele kaarten voor onderbreken kansrijke aanvallen etc.) een kant op.

Makkelie was ook de man van de handsbal #groaja.
Samen met Gozubuyuk zal hij geen mogelijkheid voorbij laten gaan...
 
Gefeliciteerd met de terechte overwinning, heren. Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik niet stiekeme hoop kreeg na de 0-1, maar dat zou wel erg onverdiend zijn geweest:zwijgen:

Als Ihattaren-fanboy vind ik het wel weer jammer en onbegrijpelijk dat hij wederom op de bank werd gehouden. Zeker nu Pereiro uit de running is. Bergwijn is geen '10', man. Laat vleugelspelers nou vooral op hun positie spelen en geef het allergrootste talent vooral in dit soort potjes minstens een helft de kans op die positie. Weet zeker dat hij niet zou teleurstellen.
 
Een betere pot dan tegen Twente en de Noren. Leuk om Gakpo te zien spelen, die jongen verdient toch een basisplaats met dit spel.

Gewoon een prima avond, ik was echt bang dat we het niveau van ADO bijna hadden bereikt maar gelukkig valt dat nog mee.
 
Dit gaat over de wedstrijd tegen Haugeslund. Ik vermoed dat je dacht dat het over deze wedstrijd tegen ADO gaat en het dus een misverstand is?
Jazeker, heb de boel al gewist :ROFL: (maar met de tendens in de posts hier sta ik ook nergens meer van te kijken (niet persoonlijk bedoeld))
 
Zeker. Er zijn mensen die denken dat Makkelie slecht fluit, in de zin van zowel voor als tegen PSV. Ik denk dat bij Makkelie zijn sympathie voor Ajax hem parten speelt. Dan gaan de grijze gebiedjes (overtreding voorafgaand aan geel Bergwijn, handsbal, geen gele kaarten voor onderbreken kansrijke aanvallen etc.) een kant op.

Makkelie was ook de man van de handsbal #groaja.
Samen met Gozubuyuk zal hij geen mogelijkheid voorbij laten gaan...
Het is niet politiek correct om dat te beweren en dus doet niemand dat, maar je hebt gewoon volledig gelijk. Maar ja, dan komt het aan op framing en niemand wil de Calimero uithangen, dus zeggen hele volksstammen dat je het soms mee hebt, soms tegen en zijn er altijd voorbeelden te vinden die het tegenovergestelde aantonen, maar weinig durven de algemene trend te duiden. Gekke bewering in voetbal wereld, maar ook daarin zijn er zoveel conventies, dat er politiek correct gehandeld wordt. Als eens eerder vergelijk met NSDAP gemaakt. Lekker allemaal bagatelliseren en dan komen we allemaal voorbij een punt, dat ineens blijkt dat je het wel gewusst kon hebben, maar men er massaal voor koos om de andere kant op te kijken.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan