PSV - ADO Den Haag | Zondag 11 augustus | Eindstand: 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ik zag eindelijk weer een 'leuk' spelend PSV. Juiste instelling en ging voor winst.

Alleen jammer dat de afronding totaal niet lekker liep. Daarnaast waren er een aantal elementen die nog niet lekker gingen. Maar goed dat is ook logisch. Zou ik wel heel erg zijn als alles meteen 100x beter was dan voorheen. Dan zou het resultaat tegen Basel nog schandaliger zijn. Er zat een stijgende lijn in deze wedstrijd. Hopelijk kunnen ze dat doorzetten en verbeteren.
 
Geef hem wel wat tijd. Toch prima goal gemaakt. Mooie acties. Afronding slordig. Maar goed. Nieuwe rol en extra druk. Ik zou hem wel wat tijd geven. Heeft echt wel talent.
Talent, techniek, snelheid en inzicht, kortom alles wat een goede spits nodig heeft. Hij moet nog wat rustiger worden voor de goal, maar dat komt met de jaren.
 
Hij geeft gelukkig zelf ook aan dat hij beter moet worden voor de goal, deze jongen komt er wel.
 
Talent, techniek, snelheid en inzicht, kortom alles wat een goede spits nodig heeft. Hij moet nog wat rustiger worden voor de goal, maar dat komt met de jaren.

Ik denk eigenlijk dat Bergwijn en Malen veel meer een vrije rol moeten krijgen. Fuck '9' of '10'. Dat zijn ze gewoon niet. Het zijn gewoon snelle en behendige aanvallers. Bergwijn denkt ook dat hij nu elke bal in de voet moet krijgen. Hoeft niet, gewoon eroverheen. Ruimte creëren.
 
Ik denk eigenlijk dat Bergwijn en Malen veel meer een vrije rol moeten krijgen. Fuck '9' of '10'. Dat zijn ze gewoon niet. Het zijn gewoon snelle en behendige aanvallers. Bergwijn denkt ook dat hij nu elke bal in de voet moet krijgen. Hoeft niet, gewoon eroverheen. Ruimte creëren.
We missen Lammers echt heel erg. Die had er vandaag als echte spits 3 ingelegd. Lammers als spits, met Malen, Bergwijn en Bruma daaromheen
 
Zijn er nog mensen die denken dat Makkelie objectief fluit?
Niemand had beter zicht op direct hands dan hijzelf.

Het lullige is dat de VAR ook de beelden van FoxSports ziet, dus waarschijnlijk na de beslissing pas zag dat het een foute beoordeling was.
Welke journalist gaat Makkelie nu ondervragen over deze situatie?
 
Zijn er nog mensen die denken dat Makkelie objectief fluit?
Niemand had beter zicht op direct hands dan hijzelf.

Het lullige is dat de VAR ook de beelden van FoxSports ziet, dus waarschijnlijk na de beslissing pas zag dat het een foute beoordeling was.
Welke journalist gaat Makkelie nu ondervragen over deze situatie?
Waren die dan hier?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan