Bart Ramselaar (M)

Ik denk dat Ramselaar voor nu toch wel een redelijke optie is om te proberen. Misschien normaal gesproken niet het niveau wat je als PSV wil nastreven, maar misschien wel het type speler wat op dit moment nodig is.

En veel slechter dan Rosario kan haast niet
 
Ik denk dat Ramselaar voor nu toch wel een redelijke optie is om te proberen. Misschien normaal gesproken niet het niveau wat je als PSV wil nastreven, maar misschien wel het type speler wat op dit moment nodig is.

En veel slechter dan Rosario kan haast niet

Dat we zo diep zijn gezonken dat de afgedankte Ramselaar als serieuze optie wordt gezien. :(
 
MUV van vandaag was de drive gewoon beroerd, die heeft Bart wel en brengt die (vreemd genoeg) soms ook over op de rest. Heb dit meerdere malen gezien 2 seizoenen terug als hij inviel.
Ramselaar en drive, dan kijk ik toch wel heel anders naar hem.
De speelminuten die hij bij PSV heeft gehad, daarin liet hij niets meer zien van zijn frivoliteit die hij had in Utrecht.
Hier heb ik hem alleen sober, zakelijk zien spelen. zonder enig gedurfde akties, géén steekballen, géén voorzetten, nauwelijks/geen rendement.
Ik ben het dan ook volledig eens met vbOss...
 
Ramselaar en drive, dan kijk ik toch wel heel anders naar hem.
De speelminuten die hij bij PSV heeft gehad, daarin liet hij niets meer zien van zijn frivoliteit die hij had in Utrecht.
Hier heb ik hem alleen sober, zakelijk zien spelen. zonder enig gedurfde akties, géén steekballen, géén voorzetten, nauwelijks/geen rendement.
Ik ben het dan ook volledig eens met vbOss...
Dat mag (a)
 
Ik vind Ramselaar ook een speler met drive en daarmee heb ik volgens mij al zijn positieve punten benoemd. Waarom is ie nog niet verkocht? Desnoods maar met een dik verlies?
 
ADO schijnt interesse in hem te hebben, als vervanger van El Khayati. Bij ADO kan hij zo uitgroeien als beste speler, dus voor hem zou het een mooie tussenstap kunnen zijn. ADO gaat alleen nooit veel geld betalen, wordt een vriendendienstje dan.
 
ADO schijnt interesse in hem te hebben, als vervanger van El Khayati. Bij ADO kan hij zo uitgroeien als beste speler, dus voor hem zou het een mooie tussenstap kunnen zijn. ADO gaat alleen nooit veel geld betalen, wordt een vriendendienstje dan.
O, dat zou voor iedereen prima zijn. Ondanks de 20 miljoen voor Dolberg lijkt het me stug dat er een club is die 6 miljoen voor Ramselaar neerlegt. Dan maar inzetten op doorverkooppercentage.
 
Poe ADO. Strijden tegen degradatie dit seizoen. Het is niet bepaald een succesverhaal voor Ramselaar op deze manier.

Voor PSV weet ik niet hoe we ooit van hem af moeten komen. Redelijk hoog salaris en staat voor aardig wat miljoenen op de spelersbalans. Pijnlijk voor alle partijen dus.
 
Poe ADO. Strijden tegen degradatie dit seizoen. Het is niet bepaald een succesverhaal voor Ramselaar op deze manier.

Voor PSV weet ik niet hoe we ooit van hem af moeten komen. Redelijk hoog salaris en staat voor aardig wat miljoenen op de spelersbalans. Pijnlijk voor alle partijen dus.

You win some...you loose some.
Mbt Ramselaar (en zeker zin ook Luckassen) heeft PSV weloverwogen gegokt en verloren. Laten gaan voor 1.5 a 2 mio aan ADO, evt met doorverkoop of angeliño constructie (terugkoop optie voor 6.5 o.i.d.)?
 
ADO is denk ik wel onder het niveau van Ramselaar. Ik denk dat hij wel een 'betere' club kan krijgen.
Terugkoopclausule in de deal of een hoog doorverkooppercentage klinkt wel als een slim plan
 
You win some...you loose some.
Mbt Ramselaar (en zeker zin ook Luckassen) heeft PSV weloverwogen gegokt en verloren. Laten gaan voor 1.5 a 2 mio aan ADO, evt met doorverkoop of angeliño constructie (terugkoop optie voor 6.5 o.i.d.)?
Voor hooguit 3 miljoen terugkopen dan :)
 
You win some...you loose some.
Mbt Ramselaar (en zeker zin ook Luckassen) heeft PSV weloverwogen gegokt en verloren. Laten gaan voor 1.5 a 2 mio aan ADO, evt met doorverkoop of angeliño constructie (terugkoop optie voor 6.5 o.i.d.)?

Veruit de beste optie. Terugkoop hoeft niet van mij. Wel gewoon verkopen. Neem je verlies en pak een paar miljoen die momenteel altijd welkom is met doorverkoop percentage. Blijkt hij weer op te leven en een stap omhoog te doen, pak je nog wat meer. Zijn aankoopbedrag krijg je niet meer terug.
 
Terug
Bovenaan Onderaan