Daniel Schwaab (V)

Prima, laat Schwaab er maar lekker bij als back-up. Een leider zoals hem mistte we in dit team, want gezien het verleden blijkt dat hij door de groep ook echt zo gezien werd. Van mij mag hij ook best naast Baumgartl staan.
 
Tja het is armoedig beleid en getuigt niet van ambitie maar gezien onze verdediging is iedere versterking welkom. Wel graag als back-up zodat Sainsbury en Luckassen wegkunnen.
 
Deze kan je zo invullen. Schwaab wilde natuurlijk niet voor slechts '3 maanden' terug naar Duitsland om bij de familie te zijn, maar permanent. Dan blijkt dat geen enkele Duitse club hem wil hebben, en met de staart tussen de benen keert Schwaab terug bij PSV. Past prima bij een club met ambities voor de 2e of 3e plek en bij Europa League voetbal. Kan het alleen niet direct plaatsen met de ambities van PSV om structureel bij de beste 32 clubs van Europa te horen.

Sowieso een stom plan van hem gezien de grootte van Duitsland
 
Kon geen andere club ivnden in Duitsland, dus gaan ik maar lekker terug naar PSV. En PSV accepteert het ook maar allemaal.

Ik vind het armoede. Dan was ik blij dat we af waren van deze trage dikke stront, komt die weer terug. Maar goed, blijkbaar zijn er vele blij mee. Als die maar niet op de plek van Baumgartl komt.

Wat betreft je eerste zinnen: sentiment telt niet. Met wrok schiet PSV niets op. Als hij goed genoeg is, dan is hij een goede versterking; zo niet, dan niet.
 
Fantastisch nieuws! Voor de Eredivisie vind ik Schwaab 100% basismateriaal om kampioen mee te kunnen worden. Opstellen samen met Baumgartl wat mij betreft. Straks nog Unnerstahl erbij, en we hebben een Duitse centrum verdediging met uitstraling!
 
Kon geen andere club ivnden in Duitsland, dus gaan ik maar lekker terug naar PSV. En PSV accepteert het ook maar allemaal.

Ik vind het armoede. Dan was ik blij dat we af waren van deze trage dikke stront, komt die weer terug. Maar goed, blijkbaar zijn er vele blij mee. Als die maar niet op de plek van Baumgartl komt.

Wauw.. er waren periodes dat ik je wou wurgen gewoon, maar ik weet niet wat er met je gebeurt is in de laatste weken, maar je bent nu gewoon super scherp, direct en hardcore bezig. Iedereen gaat je vanaf nu haten zo als mij, want je mag niet commentaar leveren op psv en hun afdankertjes, maar daar moet je schijt aan hebben :D

Als men al kan hunkeren naar een Schwaab dan is het gewoon triest, maar ja psv moet het hebben van de afgekeurde afdankertjes dus hij past wel bij ons. Als een Afellay al de kans krijgt om te voetballen ( terwijl die laatste x dat deed in 2012 ofzo ) dan is een Schwaab die maar 4 maanden droog staat natuurlijk een godsgeschenk :FP:
 
Wauw.. er waren periodes dat ik je wou wurgen gewoon, maar ik weet niet wat er met je gebeurt is in de laatste weken, maar je bent nu gewoon super scherp, direct en hardcore bezig. Iedereen gaat je vanaf nu haten zo als mij, want je mag niet commentaar leveren op psv en hun afdankertjes, maar daar moet je schijt aan hebben :D

Als men al kan hunkeren naar een Schwaab dan is het gewoon triest, maar ja psv moet het hebben van de afgekeurde afdankertjes dus hij past wel bij ons. Als een Afellay al de kans krijgt om te voetballen ( terwijl die laatste x dat deed in 2012 ofzo ) dan is een Schwaab die maar 4 maanden droog staat natuurlijk een godsgeschenk :FP:

Mag ik bij je fanclub? :lmao:
 
Mag ik bij je fanclub? :lmao:

Volgende maand ben ik hier precies 10 jaar, je zal de eerste zijn op de valreep :ROFL:

Ik ben vaak teleurgesteld en geïrriteerd over PSV en randzaken er van, maar dit is een van de weinige keren dat ik me er gewoon voor schaam om een PSVer te zijn :braak:
 
Terug
Bovenaan Onderaan