FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
We kunnen denk ik alleen maar hopen dat het een goede trainer is. Qua persoonlijkheid, uitstraling en grootheid zit het wel goed. Daar kijkt iedereen tegenop. Hoeft niet zelf in de picture te staan en lijkt me iemand die zich niet continu laat leiden door emoties langs het veld.



Jij hebt de wedstrijd niet gezien? De tegenstander was van amateurniveau.:cry:
Ik heb de hele wedstrijd gezien en ik ben blij en tevreden met het resultaat.
In Nederland willen we altijd veel balbezit en goed voetbal zien, maar soms moet je blij zijn met winst in een Europese uitwedstrijd.
In zuid en oost Europa zou iedereen lyrisch zijn over het resultaat ongeacht hoe dit tot stand is gekomen.
Nogmaals, PSV is zoekende naar de juiste vorm en dan is dit resultaat geweldig.
 
Man die pakt iedereen klemvast en hij tikt hem weer twijfelachtig en angstig weg, wat een watje is die Zoet

Misschien, maar het was een reactie op Mikasa. Die gaf aan dat er een statistiek was dat er geen pogingen op doel waren terwijl hij dacht dat Zoet een redding had. Ik bevestig dat. Ik heb verder geen oordeel gegeven over zijn niveau deze pot.

Mijn mening over de redding zelf: Ik denk niet dat die zo makkelijk was dat hij hem klem moest hebben maar het was een makkelijk houdbare bal en hij had hem. Niet slecht, ook niet bijzonder. Geen reden om hem voor deze wedstrijd af te zeiken vind ik.
 
Ik heb de hele wedstrijd gezien en ik ben blij en tevreden met het resultaat.
In Nederland willen we altijd veel balbezit en goed voetbal zien, maar soms moet je blij zijn met winst in een Europese uitwedstrijd.
In zuid en oost Europa zou iedereen lyrisch zijn over het resultaat ongeacht hoe dit tot stand is gekomen.
Nogmaals, PSV is zoekende naar de juiste vorm en dan is dit resultaat geweldig.
Wat te gemakkelijk. Ik ben het met je eens dat het resultaat prima is, en we hoeven ook niet altijd sprankelend voetbal te zien, zeker niet in europese uitwedstrijden. Maar het vertoonde spel, en ook in de voorgaande wedstrijden, is toch zeker een grote reden voor ongerustheid. Als dit niet heel snel verbetert, doen we eind september niet meer mee in de competitie en zijn we oo in de EL uitgeschakeld.
 
Wat mij gisteren ook opviel was het regelmatige gebrek aan beweging voorin. Vaak stonden ze met drieën stil en ontbraken de loopacties in de bal of in de diepte, waardoor de verdedigers/middenvelders de bal niet vooruit konden spelen en er een risicoloze bal opzij of achteruit ging.

Het was allemaal erg statisch en pas toen Gakpo inviel zag je dat er wat meer beweging voorin kwam. Daarnaast mis je een aanspeelpunt voorin die een bal rustig kan aannemen of doorspelen.
 
Wat te gemakkelijk. Ik ben het met je eens dat het resultaat prima is, en we hoeven ook niet altijd sprankelend voetbal te zien, zeker niet in europese uitwedstrijden. Maar het vertoonde spel, en ook in de voorgaande wedstrijden, is toch zeker een grote reden voor ongerustheid. Als dit niet heel snel verbetert, doen we eind september niet meer mee in de competitie en zijn we oo in de EL uitgeschakeld.
Dit dus. En misschien nog erger: de interviews geven ook weinig blijk van zelfkritiek.
Wat mij gisteren ook opviel was het regelmatige gebrek aan beweging voorin. Vaak stonden ze met drieën stil en ontbraken de loopacties in de bal of in de diepte, waardoor de verdedigers/middenvelders de bal niet vooruit konden spelen en er een risicoloze bal opzij of achteruit ging.

Het was allemaal erg statisch en pas toen Gakpo inviel zag je dat er wat meer beweging voorin kwam. Daarnaast mis je een aanspeelpunt voorin die een bal rustig kan aannemen of doorspelen.
Ik vind Gakpo een leuke speler, Maris de wens hier niet de vader van de gedachte? Ik kan me geen goede actie van Gakpo van gisteren herinneren. Na zijn wissel gebeurde er wel kortstondig iets, maar dat was het venijn van Lozano. Dat daarna ook snel in frustratie eindigde, mede door de scheids. Negeerde eerst een overtreding op Lozano en gaf hem daarna onterecht geel.
 
Wat mij gisteren ook opviel was het regelmatige gebrek aan beweging voorin. Vaak stonden ze met drieën stil en ontbraken de loopacties in de bal of in de diepte, waardoor de verdedigers/middenvelders de bal niet vooruit konden spelen en er een risicoloze bal opzij of achteruit ging.

Het was allemaal erg statisch en pas toen Gakpo inviel zag je dat er wat meer beweging voorin kwam. Daarnaast mis je een aanspeelpunt voorin die een bal rustig kan aannemen of doorspelen.
Dat is al een paar jaar zo, niemand is bereid te lopen zonder bal, daarom gaat het telkens breed/terug.
 
Dit dus. En misschien nog erger: de interviews geven ook weinig blijk van zelfkritiek.

Ik vind Gakpo een leuke speler, Maris de wens hier niet de vader van de gedachte? Ik kan me geen goede actie van Gakpo van gisteren herinneren. Na zijn wissel gebeurde er wel kortstondig iets, maar dat was het venijn van Lozano. Dat daarna ook snel in frustratie eindigde, mede door de scheids. Negeerde eerst een overtreding op Lozano en gaf hem daarna onterecht geel.
Dat verbaasde mij ook.
Gakpo liet gewoon helemaal niets zien. Totale off-day.
Alsof hij gewoon niet in het veld stond...:eek:
 
Dat verbaasde mij ook.
Gakpo liet gewoon helemaal niets zien. Totale off-day.
Alsof hij gewoon niet in het veld stond...:eek:
Gakpo wilde gewoonweg niet shinen....elke keer weer in het middelpunt van de belangstelling staan als bankzitter, gaat na een tijdje vervelen....:sneaky:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan