FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Jefferson Farfan
Aan de bal prima, dribbelt in en passt naar voren..

Maar ergerde me nu al aan zijn gemiep bij overtredingen op m. Vind t allerminst n overtuigende bouw en uitstraling. Een beetje n Zoetje (hangende schouders, verongelukt pruiltje). Maar ik was zwaar pissig om t kutspel dus wellicht niet geheel fair.
 
Hendrickx viel niet slecht in. Wat meer gif op het middenveld. Mss in de plaats voor Rosario eens proberen...

Ik vind Hendrix eigenlijk ook beter dan Rosario hoor, tenminste dan de Rosario die we nu al 3 kwart seizoen aanschouwen. Hij heeft eigenlijk maar een paar leuke wedstrijden gespeeld, dus je kan ook niet zeggen dat die leuke wedstrijden zijn eigenlijke niveau waren. Eerder een uitzondering lijkt het juist. Hendrix zou ook een betere aanvoerder zijn dan Rosario, maar dat is niet zo moeilijk natuurlijk.
 
Misschien is het idd wel zo dat een kinderhand gauw gevuld is..Aan de andere kant het is zijn eerste wedstrijd, geef hem even wat tijd.
Ik vond hem helemaal niet slecht, goed zelfs, een grote verbetering tov Viegever, Luckassen en de rest. Vernoed ook dat hij een stukje beter is dan Schwaab. Ik zeg alleen dat hij niet de oplossing is voor het probleem in de verdediging bij PSV.
 
Normaal gesproken is het begin van een nieuw seizoen lekker fris en vol met energie. Nu lijkt het of dit elftal op zijn laatste benen loopt na een lang seizoen. Wat is er in godsnaam met PSV aan de hand! Middenveld klopt in mijn ogen ook voor geen meter. Van Guti kan ik het nog wel accepteren dat het minder is, ook omdat hij nu maar eens een kans moet krijgen. Maar Rosario kloot maar wat aan en dat is onze aanvoerder! Pereiro heb ik eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in en Bergwijn op 10 kan echt niet. Ihattaren is een talent waar we niet van mogen verwachten dat hij het klusje voor ons even gaat klaren. Hopelijk verkopen we nog een van onze vleugelaanvallers en gaan voor een nieuwe nummer 10. Eigenlijk ben ik ook gewoon een beetje klaar met de trainer Mark van Bommel en dat zeg ik met pijn in mijn hart.
 
Normaal gesproken is het begin van een nieuw seizoen lekker fris en vol met energie. Nu lijkt het of dit elftal op zijn laatste benen loopt na een lang seizoen. Wat is er in godsnaam met PSV aan de hand! Middenveld klopt in mijn ogen ook voor geen meter. Van Guti kan ik het nog wel accepteren dat het minder is, ook omdat hij nu maar eens een kans moet krijgen. Maar Rosario kloot maar wat aan en dat is onze aanvoerder! Pereiro heb ik eerlijk gezegd geen vertrouwen meer in en Bergwijn op 10 kan echt niet. Ihattaren is een talent waar we niet van mogen verwachten dat hij het klusje voor ons even gaat klaren. Hopelijk verkopen we nog een van onze vleugelaanvallers en gaan voor een nieuwe nummer 10. Eigenlijk ben ik ook gewoon een beetje klaar met de trainer Mark van Bommel en dat zeg ik met pijn in mijn hart.

Nee hoor gewoon wegwezen met die bijdehand en arrogante kwast
 
We lopen wel regelmatig Feyenoord belachelijk te maken, maar due staan nu wel met 4-0 voor tegen een betere tegenstander dan Haugesund....en dat ene doelpuntje van ons vandaag tegen Haugesund was ook nog eens een cadeautje....dus eigenlijk hebben we hier vanavond enorm gezwijmd, anders was het gewoon 0-0 gebleven...Mark bakt er werkelijk niks meer van als coach in de laatste 6 maanden....
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan