FK Haugesund - PSV | Donderdag 8 augustus | Eindstand 0-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat is een van de minpunten van dit PSV. Je ziet zelden of nooit een goed schot op doel. Het blijft maar breien in dat centrum totdat we de bal kwijt zijn. Tegenstanders die niet kunnen voetballen proberen het tenminste en het lukt hen vaak nog ook. Ons rendement voor is te laag. Te weinig durf voor een schot.

Ze durven wel te schieten maar wachten altijd even totdat er een tegenstander voor staat :rolleyes:
 
Die Rosario ook he... Zo vrij om eens lekker uit te halen, maar nee, weer tikkie breed.

Precies dit. Hij voegt werkelijk niks toe aan het spel van PSV. Dan nog 10x liever Hendrix. Nooit verwacht dat ik het ooit zou zeggen maar ik geef Ramselaar nog graag eem kans. Die voegt voetballend nog wel iets toe....hoop ik..
 
Het is geen niveau, er moet een LCV, CAM en spits bij
Vanaken is niet haalbaar dan maar Mount huren. Haal bony maar sterke spits, kopsterk
 
Het zou een wonder zijn als we de groepsfase kunnen halen op deze manier. Dit valt heel erg tegen, ook voorin.
 
Wat ben ik blij dat ik de eerste helft nog lekker buiten in de tuin zat, dit is geen negentig minuten vol te houden.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan