Ideale opstelling PSV

Malen heeft niks wat een goede spits nodig heeft. Hij heeft geen rust voor de goal, hij heeft geen goed schot, hij is niet sterk in de lucht en hij is niet sterk in de duels. Maar hieraan zie je wat een chaos het is bij PSV dat ze hun spits die vorig jaar topscorer werd vervangen door een kleine linksbuiten.
 
Malen doet het best ok hahaha, dan heb je andere wedstrijden gezien dan mij. Heb je wel gelezen wat ik heb geschreven Guti moet op 6 zodat die meer vrijheid krijgt en dan met zijn geweldige passes het spel kan verdelen en Sadilek naast Ihattaren zodat die meer in de duels komt. Ihattaren en Sadilek zijn de middenvelders die de opkomende middenvelders van de tegenstander moeten opvangen en Guti moet de ruimtes dichtlopen. Daarom speelt ik ook met de punt naar achteren en niet naar voor.

Dan heb je andere wedstrijden gezien dan ik.
 
Hmm er vanuit gaand dat Lozano verkocht gaat worden, kan er verder aan het team gesleuteld worden. Hopelijk kunnen Baumgartl en Unnerstall snel weer in het elftal stromen, zou mooi voor wat degelijkheid kunnen zorgen

---------------------Unnerstall----------------------------
Dumfries----Baumgartl ------Aankoop-------Boscagli
----------Sadilek-------------Guti--------------------------
---------------------ihattaren/Aankoop---------------------
Bruma-----------Malen-------------Bergwijn------------

Rosario eruit, band mag Dumfries hebben, ik kan niet iemand anders bedenken. Sadilek kan me wel bekoren dus hij op de plek van Rosario.

wat er nog bij moet komen zijn een linksbenige centrale verdediger
er moet zeker een aanvallende middenvelder bij, ik twijfel of Ihattaren de kans geven of de aankoop de kans geven. Mo is een geweldig talent, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij het hele jaar dit niveau vol houdt.

Vanuit gaand dat Lukassen en Pereiro of Ramselaar weg gaan.
 
Hmm er vanuit gaand dat Lozano verkocht gaat worden, kan er verder aan het team gesleuteld worden. Hopelijk kunnen Baumgartl en Unnerstall snel weer in het elftal stromen, zou mooi voor wat degelijkheid kunnen zorgen

---------------------Unnerstall----------------------------
Dumfries----Baumgartl ------Aankoop-------Boscagli
----------Sadilek-------------Guti--------------------------
---------------------ihattaren/Aankoop---------------------
Bruma-----------Malen-------------Bergwijn------------

Rosario eruit, band mag Dumfries hebben, ik kan niet iemand anders bedenken. Sadilek kan me wel bekoren dus hij op de plek van Rosario.

wat er nog bij moet komen zijn een linksbenige centrale verdediger
er moet zeker een aanvallende middenvelder bij, ik twijfel of Ihattaren de kans geven of de aankoop de kans geven. Mo is een geweldig talent, maar ik verwacht eigenlijk niet dat hij het hele jaar dit niveau vol houdt.

Vanuit gaand dat Lukassen en Pereiro of Ramselaar weg gaan.


Ik zie niet in waarom je Bruma op rechts zet? We heben een belachelijk overschot aan linkervleugel aanvallers. Bergwijn is dan nog het beste vanaf rechts (vrije rol). Ihattaren op 10 lijkt me prima, niks te jong. Gooi maar in het diepe. Gakpo zou ik altijd laten spelen vanwege zijn spectaculair goede trap/voorzet. Dus die zet ik er bij. Die kan mooi gaan positie wisselen met Bruma op de linkervleugel. Rosaria/Sadilek is mij om het even. Sadilek heeft wat meer inzet maar Rosario oogt stabieler. Ik zou 1 verdediger opofferen om Rosario (of Sadilek) en Guti CVM te laten spelen met Ihattaren en Gakpo ervoor. Guti als de spelverdeler van achteruit, Bruma en Gakpo die elkaar afwisselen op de vleugel. Ihattaren als 10. Rosario wanneer nodig inzakkend in de verdediging.

---------------Malen----------------

Bruma----------------------bergwijn

---------Gakpo------Ihattaren-------

---------------Guti-------------------
-------------------Rosario-----------

Boscagli----Baumgartl----Dumfries
--------------Unnerstall--------------
 
Laatst bewerkt door een ninja:
De loting voor de CL playoffs maakt de uitschakeling door Basel beter te verteren;.
Tegen goed geöliede teams als Brugge en Kiev waren we in deze wanorde toch volslagen kansloos geweest.
 
De loting voor de CL playoffs maakt de uitschakeling door Basel beter te verteren;.
Tegen goed geöliede teams als Brugge en Kiev waren we in deze wanorde toch volslagen kansloos geweest.

Het is helemaal niet beter te verteren. Als PSV Basel had uitgeschakeld was de Europa League groepsfase verzekerd. Nu moeten ze nog 4 voorronde wedstrijden spelen.
En nu heb je sowieso geen kans meer om je te plaatsen voor de CL.
 
Hopelijk vertrekken Lozano,pereiro en Hendrix snel.
Vanaken halen, een centrum spits zodat malen op de flank kan en met bony in de spits.
Misschien Koopmeiners dan er nog bij, kan LCV of LM.
----------------------------------------unnerstall------------------------------------------------
Dumfries-------baumgartl-----------koopmeiners/viergever------lato
------------------afellay/thomas---vanaken------koopmeiners/sadilek
------------------malen------------bony----------------bruma-----------------------

Bank:Zoet,ruiter,teze,luckassen,sainsbury,Boscagli rosario,Thomas,gutti, gakpo,piroe, aboukhal,ihattaren
Ramselaar,zoet,sainsbury en luckassen weg zal wel te veel gewenst zijn.

Koopmeiners kan centraal achterin of op middenveld als verdedigende middenvelder, dan kan vanaken aanvallend en afellay of Thomas straks de lijnen uitzetten op het middenveld. Bony is meen ik transfervrij, snel en kop sterk.
Ihattaren en gakpo geregeld in laten vallen
 
Is onderstaande opstelling niks?

-----------------------Unnerstall----------------------------
Dumfries---baumgartl--Schwaab--------Lato
--------------rosario/sadilek---Koopmeiners----
Bergwijn---------Malen-----------------bruma------
-----------------------bony------------------------------------

4-5-1 systeem met Bony (transfervrij halen ivm blessure lammers) Koopmeiners halen van geld Lozano, een middenvelder die kan verdedigen, itt andere az spelers zie ik deze wel doorbreken, kan ook nog LCV.
Bergwijn/Malen en Bruma achter de bal vaste spits Bony, die sluiten dan aan uit 2e lijn met hun snelheid.

Gakpo, Ihattaren, gutierrez, teze, viergever, boscagli, Thomas, Afellay, hendrix, Piroe en Aboukhal als vervangers

Is echt geen verdedigende opstelling want je speelt met 4 aanvallers die tijdens de wedstrijd kunnen wisselen van positie, bijna niet te verdedigen.
 
Is onderstaande opstelling niks?

-----------------------Unnerstall----------------------------
Dumfries---baumgartl--Schwaab--------Lato
--------------rosario/sadilek---Koopmeiners----
Bergwijn---------Malen-----------------bruma------
-----------------------bony------------------------------------

4-5-1 systeem met Bony (transfervrij halen ivm blessure lammers) Koopmeiners halen van geld Lozano, een middenvelder die kan verdedigen, itt andere az spelers zie ik deze wel doorbreken, kan ook nog LCV.
Bergwijn/Malen en Bruma achter de bal vaste spits Bony, die sluiten dan aan uit 2e lijn met hun snelheid.

Gakpo, Ihattaren, gutierrez, teze, viergever, boscagli, Thomas, Afellay, hendrix, Piroe en Aboukhal als vervangers

Is echt geen verdedigende opstelling want je speelt met 4 aanvallers die tijdens de wedstrijd kunnen wisselen van positie, bijna niet te verdedigen.

Ik word wel een beetje moe van die Bony-hype hoor. Die man heeft de afgelopen jaren niet gepresteerd in Engeland en is nu niet zonder reden transfervrij.
 
Ik word wel een beetje moe van die Bony-hype hoor. Die man heeft de afgelopen jaren niet gepresteerd in Engeland en is nu niet zonder reden transfervrij.

Hij traint nu mee bij Newport County, dat in de League Two speelt. En daar heeft hij dus nog niet eens per se een contract.
En dat is dan de topper die ons verder gaat brengen? Hij is 30, wat nog meevalt, maar hij zal toch niet voor niks zijn waar hij is.
 
Hij traint nu mee bij Newport County, dat in de League Two speelt. En daar heeft hij dus nog niet eens per se een contract.
En dat is dan de topper die ons verder gaat brengen? Hij is 30, wat nog meevalt, maar hij zal toch niet voor niks zijn waar hij is.

En met Frank Farian als zaakwaarnemer heb je gelijk weer zo'n rat aan de onderhandelings tafel zitten. Niet doen dus.

(tip: er zit een grapje verstopt in bovenstaande post).
 
Laatst bewerkt:
——————Bergwijn——————-Malen———————

——-Guti————-—Ihattaren ———Ibi———Doan———

Boscalgi——-Viergever———Baumgartl————Dumfries

——————————Unerstall———————————-


De 2 spitsen vanaf de zijkant, Ihattaren een vrije rol. Ibi in een sobere rol als spelverdeler. Mag ook ingevuld worden door Thomas.
 
——————Bergwijn——————-Malen———————

——-Guti————-—Ihattaren ———Ibi———Doan———

Boscalgi——-Viergever———Baumgartl————Dumfries

——————————Unerstall———————————-


De 2 spitsen vanaf de zijkant, Ihattaren een vrije rol. Ibi in een sobere rol als spelverdeler. Mag ook ingevuld worden door Thomas.
Kijk, dat is een sterke opstelling...Van Bommel are you watching?
Misschien kun eens proberen om Viergever en Boscagli te switchen. Ik denk dat dan het verdedigingsblok veel sterker is.
 
3-2-1-1-3 opstelling:

---------------------Unnerstal----------------------

---Baumgartl-------Schwaab------------Viergever

------------Thomas-------------Sadilek------------

--------------------------Guti-----------------------

-------------Ihattaren------------------------------


Bergwijn-------------Malen--------------Bruma---

Bank:
Mitroglou
Gakpo
Ibi
(Pereiro)
(Lammers)
Hendrix
Rosario
Doan
Dumfries
Lato
Boscagli
Zoet

Misschien vergeet ik per ongeluk nog 1, maar dit zou best kunnen. Dumfries is al een tijdje uit vorm en Boscagli overtuigt mij ook nog niet. Thomas/Sadilek kunnen de verdedigers ondersteunen.
 
3-2-1-1-3 opstelling:

---------------------Unnerstal----------------------

---Baumgartl-------Schwaab------------Viergever

------------Thomas-------------Sadilek------------

--------------------------Guti-----------------------

-------------Ihattaren------------------------------


Bergwijn-------------Malen--------------Bruma---

Bank:
Mitroglou
Gakpo
Ibi
(Pereiro)
(Lammers)
Hendrix
Rosario
Doan
Dumfries
Lato
Boscagli
Zoet

Misschien vergeet ik per ongeluk nog 1, maar dit zou best kunnen. Dumfries is al een tijdje uit vorm en Boscagli overtuigt mij ook nog niet. Thomas/Sadilek kunnen de verdedigers ondersteunen.
Drie verdedigers ????
Dat gaat hem echt niet worden...:eek:
 
Terug
Bovenaan Onderaan