Dat lijkt het al het hele prille seizoen. Het lijkt niet alleen zo. Het is zo.
Ze spelen zonder plan, zonder idee hoe ze een tegenstander moeten bespelen. Als los zand staan 11 individuen op het veld. Op een zaterdagochtend bij de D'tjes zie je exact dezelfde spelpatronen.
De D'tjes krijgen er niet voor betaald dat is vrijwel het enige verschil. En Oh ja nog iets ... De D'tjes spelen de bal altijd vooruit en PSV speelt de bal terug naar de keeper. Dat is het grootste verschil.

PSV hou op met het GEKUT en ga weer eens voetballen. :mad:
:PSV:

Wat ik tegen Wolfsburg al zag is dat de middenvelders erg moeilijk/niet aanspeelbaar zijn. Uit ellende gaan de verdedigers de bal maar rond spelen, totdat een van de buitenspelers “het maar eens gaat proberen” En als de middenvelders de bal aangespeeld kunnen krijgen staan ze vaak weer zo matig gepositioneerd dat het enige vervolg terugspelen is. Daar dient echt wel iets te gebeuren.
 
Het zegt genoeg dat onze centrumverdedigers meer dan 200 balcontacten hebben gehad gisteren. Al winnen ze de bal voorin dan gaat die bij het eerste beetje druk zetten meteen terug naar de achterste linie of Zoet. Om vanuit daar weer verder te frotten, en dan gaat het vaak via de backs of de lange bal maar het middenveld is onbruikbaar momenteel in dit spelsysteem.
 
Wat ik tegen Wolfsburg al zag is dat de middenvelders erg moeilijk/niet aanspeelbaar zijn. Uit ellende gaan de verdedigers de bal maar rond spelen, totdat een van de buitenspelers “het maar eens gaat proberen” En als de middenvelders de bal aangespeeld kunnen krijgen staan ze vaak weer zo matig gepositioneerd dat het enige vervolg terugspelen is. Daar dient echt wel iets te gebeuren.
Dit dus. Zo zie ik het ook.
 
Wat ik tegen Wolfsburg al zag is dat de middenvelders erg moeilijk/niet aanspeelbaar zijn. Uit ellende gaan de verdedigers de bal maar rond spelen, totdat een van de buitenspelers “het maar eens gaat proberen” En als de middenvelders de bal aangespeeld kunnen krijgen staan ze vaak weer zo matig gepositioneerd dat het enige vervolg terugspelen is. Daar dient echt wel iets te gebeuren.
Eens.
Niet gedacht dat ik dit, na al die jaren zou roepen maar: PSV heeft een aanvallende middenvelder nodig.

Pereiro is er met zijn hoofd niet bij, Bergwijn is er geen, Ihattaren is te jong, Lammers is geblesseerd. Ramselaar gewogen en te licht bevonden, Ibi en Thomas zijn niet fit.
 
Eens.
Niet gedacht dat ik dit, na al die jaren zou roepen maar: PSV heeft een aanvallende middenvelder nodig.

Pereiro is er met zijn hoofd niet bij, Bergwijn is er geen, Ihattaren is te jong, Lammers is geblesseerd. Ramselaar gewogen en te licht bevonden, Ibi en Thomas zijn niet fit.

Je noemt 7 namen en vervolgens hebben we er nóg een nodig. Dat geeft wel aan hoe slecht PSV ervoor staat...
 
Wat ik tegen Wolfsburg al zag is dat de middenvelders erg moeilijk/niet aanspeelbaar zijn. Uit ellende gaan de verdedigers de bal maar rond spelen, totdat een van de buitenspelers “het maar eens gaat proberen” En als de middenvelders de bal aangespeeld kunnen krijgen staan ze vaak weer zo matig gepositioneerd dat het enige vervolg terugspelen is. Daar dient echt wel iets te gebeuren.
Wie kaatst moet de bal (terug) verwachten...:xp:
 
Samen met Fred Rutten een van de slechtste trainers die ik ooit heb gezien bij PSV. Blijft maar vasthouden aan zijn uit de tijd geraakte van Marwijk tactiek. En heeft zijn favorietjes die er niet veel van kunnen zoals Rosario, Viergever en Malen. Hij blijft de spelers ook maar op dezelfde positie zetten waar ze voor geen meter uit de verf komen. maar je kunt ook zeggen dat dat de schuld is van J de Jong want door hem heeft PSV nu vijf linksbuitens in de selectie, waardoor Lozano op rechts moet spelen, Berwijn achter de spits en Malen in de spits . Van mij mag Adrie Koster wel komen, heeft een geschiedenis bij PSV en het Willem II wat ik gister heb gezien was een genot om naar te kijken.

Ik vind het mooi, eerst zo'n verhaal over Van Bommel en dan aankomen met Adrie Koster als vervanger...die heeft inderdaad wel aangetoond goed te presteren bij een topclub... :sneaky:
 
ik begrijp nog steeds niet waarom de spirit van begin vorig seizoen weg is. En dan bedoel ik dat collectief afjagen en vol druk zetten. Leek wel of toen iedereen met red bull-infuus rond rende
 
MvB moet echt tegen gehouden worden door Gerbrands of de leden van de RvC. Mbt Lozano is hij bezig aan kapitaalvernietiging! MvB moet weten dat hij als trainer slechts een passant is maar dat de club moet blijven bestaan als topclub. Dat kan oa door de grote financiële klappers die een club maakt. Je kunt alles over Lozano zeggen maar een gebrekkige mentaliteit heeft deze jongen niet. Ik snap de strijd van van Bommel met Lozano dan ook voor geen meter. Hij brengt hiermee de onderhandelingspositie van PSV gewoon in gevaar. Een ontevreden speler verkoop je dan ook voor veel minder omdat je hem in een positie manoeuvreert waarna beide partijen blij zijn dat ze van elkaar af zijn. MvB vertoont Verbeek-trekjes en dat past totaal niet bij PSV. Kappen nou. Niemand is groter dan de club. En zijn semi-intellectuele praatjes tegen de pers begin ik echt beu te worden.
 
MvB moet echt tegen gehouden worden door Gerbrands of de leden van de RvC. Mbt Lozano is hij bezig aan kapitaalvernietiging! MvB moet weten dat hij als trainer slechts een passant is maar dat de club moet blijven bestaan als topclub. Dat kan oa door de grote financiële klappers die een club maakt. Je kunt alles over Lozano zeggen maar een gebrekkige mentaliteit heeft deze jongen niet. Ik snap de strijd van van Bommel met Lozano dan ook voor geen meter. Hij brengt hiermee de onderhandelingspositie van PSV gewoon in gevaar. Een ontevreden speler verkoop je dan ook voor veel minder omdat je hem in een positie manoeuvreert waarna beide partijen blij zijn dat ze van elkaar af zijn. MvB vertoont Verbeek-trekjes en dat past totaal niet bij PSV. Kappen nou. Niemand is groter dan de club. En zijn semi-intellectuele praatjes tegen de pers begin ik echt beu te worden.
Onze mooie club implodeert o.l.v. die abominabel slechte trainer van ons.
 
Van Bommel: "We moeten ons pas zorgen maken als we geen kansen meer creëeren"

Van Bommel: "We moeten ond pas zorgen maken als de tegenstander kansen creëert"

Van Bommel: "We moeten ons pas zorgen maken als heel ons kapitaall vernietigd is, de spelers allemaal weg willen en de supporters onze bus bestormen"
 
Vandaag zegt Mark na afloop in de camera : we speelden slecht, maar gaan met 0-1 naar huis...dus, dat is het credo van dit seizoen: slecht spelen, maar wel de punten bij elkaar sprokkelen om in het linkerrijtje te kunnen blijven....
 
Vandaag zegt Mark na afloop in de camera : we speelden slecht, maar gaan met 0-1 naar huis...dus, dat is het credo van dit seizoen: slecht spelen, maar wel de punten bij elkaar sprokkelen om in het linkerrijtje te kunnen blijven....
Dat doet echt pijn.
Zo'n reactie laat zien hoe laf onze coach is, en bovendien niet capabel, om een kampioenswaardig 11-tal te smeden.
De lol om naar PSV te kijken gaat er in sneltreinvaart af...:sad:
 
Mark haalt de winterstop niet op deze manier van coachen....het spel, de tactiek en strategie, het enthousiasme, de strijd, lef, passie en creativiteit, het is allemaal erg ver te zoeken in de afgelopen 6 maanden....en ook nu in de afgelopen 4 weken zie ik totaal geen verandering in dat alles wat ik hierboven opsomde....Mark is maar een matige coach gebleken....echt zwaar door de mand gevallen....!!
 
Mark haalt de winterstop niet op deze manier van coachen....het spel, de tactiek en strategie, het enthousiasme, de strijd, lef, passie en creativiteit, het is allemaal erg ver te zoeken in de afgelopen 6 maanden....en ook nu in de afgelopen 4 weken zie ik totaal geen verandering in dat alles wat ik hierboven opsomde....Mark is maar een matige coach gebleken....echt zwaar door de mand gevallen....!!
Ik vrees dat hij zowieso tot het einde van seizoen de club, en haar voortbestaan mag blijven afbreken.
Gelukkig hebben we van Breukelen in de RVC...:ROFL:
 
Ik vrees dat hij zowieso tot het einde van seizoen de club, en haar voortbestaan mag blijven afbreken.
Gelukkig hebben we van Breukelen in de RVC...:ROFL:

Als het aan Lighttown Madness ligt zingen we 90 minuten lang "Marrruk van Bommel, jala lalala lalaaa". Jammer, had gehoopt dat ze het tegenovergestelde zouden doen en de coach bij de bus zouden opwachten om verhaal te halen voor het slechte spel.
 
Terug
Bovenaan Onderaan