FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
De één heeft blijkbaar meer krediet dan de ander. Als we iedereen na een 2-3 wedstrijden afschrijven dan zitten we snel zonder spelers. Blijkbaar mogen andere 30 wedstrijden aankloten en Guti moet er meteen staan. Alsof Sadilek nu ineens de fantastische passes geeft :zien:
Jij vergelijkt hem met eigen jeugd of 5 euro bak aankopen. Deze jongen kostte een godsvermogen en heeft naar beneden afgerond niks laten zien in een jaar tijd. Weggegooid geld.
Duurt ongeveer een minuut voordat hij genomen wordt en 10 seconden na minuut 93 fluiten
Tja, dat hoort ook bij het spel. Als elke tijd van vrije trappen bijgeteld moet worden, mag een wedstrijd wel 30 minuten blessuretijd.
En gelukkig maar.


Het interview heb ik niet gezien, maar heb wel net gelezen wat hij allemaal gezegd heeft. Kennelijk houdt hij ervan om er interessant en cryptisch te doen, want het slaat inderdaad nergens wat hij daar alleemaal zegt. Zeg dan gewoon dat Lozano op de bank zit vanwege een mogelijke transfer, hoe moeilijk is het? Maar nee, hij moet er weer iets mysterieus van maken.
Lozano moet altijd spelen. Gebeurde niet, vooruit. Maar met deze stand moet hij natuurlijk in de rust gewoon komen. Als dat om een andere reden niet mag, had ie gewoon op de tribune moeten zitten.
De goal was gewoon zeer laks verdedigen van Guti en niks anders , Zoet hier de schuld van geven is wel heel kort door de bocht .
De commentatoren op verschillende zenders waren allemaal unaniem " Onhoudbaar voor Zoet " maar eenmaal een zondebok ......
Ik vond het ook geen blunder en ook slecht verdedigd. Maar een keeper van PSV staat er om óók die ene bal tegen te houden. Helaas houdt Zoet er momenteel geen enkele.
 
En gelukkig maar.


Het interview heb ik niet gezien, maar heb wel net gelezen wat hij allemaal gezegd heeft. Kennelijk houdt hij ervan om er interessant en cryptisch te doen, want het slaat inderdaad nergens wat hij daar alleemaal zegt. Zeg dan gewoon dat Lozano op de bank zit vanwege een mogelijke transfer, hoe moeilijk is het? Maar nee, hij moet er weer iets mysterieus van maken.

Alleen dat kan Bommeltje. Interessant lopen doen voor de camera, en beetje de stoere jongen uithangen. Het is ikke tegen de rest. Maar presteren? Ho maar ff.

' omdat ik denk dat ik hier de meeste kans mee heb om te winnen '. Ze favorietje zinnetje ook iedere keer na de wedstrijd. Dus hij dacht serieus dat er nog wel een overwinning in zat de laatste 10 minuten, door een verdediger in te brengen voor een middenvelder, en met Sadilek naast Rosario ging spelen. Pleur toch op joh.

Serieus, kan Bommeltje niet met Bertje vertrekken en weer samen 1 of ander land uit de woestijn gaan coachen? Zo gigantisch klaar ermee. Wat mis je toch op dat punt een Cocu. Misschien een saaie man voor vele, en misschien was zijn veldspel niet altijd goed, en misschien irriteerde veel mensen aan ze verdediger voor een aanval wissel als er een overwinning over de streep moest trekken. Maar op deze manier, heeft Cocu wel 5 prijzen gewonnen onder andere 3 titels + CL overwintering. 6 prijzen dan, als je die bekerfinale van 2012 erbij op telt toen die net trainer was. Kon ook altijd goed met de Latino's werken. Nu heb je meer het idee dat de Latino's Bommeltje niet mogen.

Net begonnen aan het seizoen, en we kunnen ons weer flink gaan zorgen maken. Eerlijk gezegd, vrees ik hem ook wel een beetje. Kut keeper, kut verdediging, middenveld met 0 scorendvermogen waarbij een Jupiler League speler doodleuk aanvoerder is, in de aanval heb je 4 linksbuiten's en geen spits. Het zal me verbazen als Malen meer dan 10 goals maakt in de competitie.

Huilen met de pet op op deze manier.
 
35% Balbezit 65%
3 Doelpogingen 16
2 Schoten op doel 5
1 Schoten naast doel 5
0 Geblockte schoten 6

Als je tegen PSV met Zoet in de goal:
1 x op goal schiet heb je grote kans dat je minimaal gelijk speelt
2 x op goal schiet speel je vrijwel zeker minimaal gelijk
3 x op goal schiet speel je zeker gelijk en win je mogelijk
4 x op goal schiet heb je grote kans dat je wint
5 x op goal schiet win je vrijwel zeker

:sad: :cry:

En stop eens met die terugspeelballen. :mad::sick::braak:
 
35% Balbezit 65%
3 Doelpogingen 16
2 Schoten op doel 5
1 Schoten naast doel 5
0 Geblockte schoten 6

Als je tegen PSV met Zoet in de goal:
1 x op goal schiet heb je grote kans dat je minimaal gelijk speelt
2 x op goal schiet speel je vrijwel zeker minimaal gelijk
3 x op goal schiet speel je zeker gelijk en win je mogelijk
4 x op goal schiet heb je grote kans dat je wint
5 x op goal schiet win je vrijwel zeker

:sad: :cry:

En stop eens met die terugspeelballen. :mad::sick::braak:

Waar ik me ook altijd dood aan erger, zijn die inworpen. Niemand staat vrij.. duurt een eeuw voordat er eens ingegooid wordt.
 
Van Bommel is dan ook van mening dat PSV had moeten winnen van FC Twente. "We hebben in ieder geval mogelijkheden tot kansen gekregen. Wij hebben best vaak op goal geschoten, FC Twente bijna niet", aldus de oefenmeester.

:unsure: Daar gaat het niet om in het voetbal. Je moet ervoor zorgen dat je vaker scoort dan de tegenstander. :cautious:

Zet dan een keeper in de goal die de bal tegenhoudt. Dat scheelt een slok op een borrel. :mad:
 
Alleen dat kan Bommeltje. Interessant lopen doen voor de camera, en beetje de stoere jongen uithangen. Het is ikke tegen de rest. Maar presteren? Ho maar ff.

' omdat ik denk dat ik hier de meeste kans mee heb om te winnen '. Ze favorietje zinnetje ook iedere keer na de wedstrijd. Dus hij dacht serieus dat er nog wel een overwinning in zat de laatste 10 minuten, door een verdediger in te brengen voor een middenvelder, en met Sadilek naast Rosario ging spelen. Pleur toch op joh.

Serieus, kan Bommeltje niet met Bertje vertrekken en weer samen 1 of ander land uit de woestijn gaan coachen? Zo gigantisch klaar ermee. Wat mis je toch op dat punt een Cocu. Misschien een saaie man voor vele, en misschien was zijn veldspel niet altijd goed, en misschien irriteerde veel mensen aan ze verdediger voor een aanval wissel als er een overwinning over de streep moest trekken. Maar op deze manier, heeft Cocu wel 5 prijzen gewonnen onder andere 3 titels + CL overwintering. 6 prijzen dan, als je die bekerfinale van 2012 erbij op telt toen die net trainer was. Kon ook altijd goed met de Latino's werken. Nu heb je meer het idee dat de Latino's Bommeltje niet mogen.

Net begonnen aan het seizoen, en we kunnen ons weer flink gaan zorgen maken. Eerlijk gezegd, vrees ik hem ook wel een beetje. Kut keeper, kut verdediging, middenveld met 0 scorendvermogen waarbij een Jupiler League speler doodleuk aanvoerder is, in de aanval heb je 4 linksbuiten's en geen spits. Het zal me verbazen als Malen meer dan 10 goals maakt in de competitie.

Huilen met de pet op op deze manier.

Je post begon goed, maar toen je over Cocu missen begon haakte ik af.
 
,,We krijgen wel elke wedstrijd kansen en mogelijkheden”, zei Van Bommel na de derde teleurstelling op rij. Hij gelooft dat het goed is om door te gaan op de weg die is ingeslagen, maar snapt dat er gewonnen moet worden. ,,We hebben nu moeite om resultaten te halen. Je maakt je altijd zorgen als je in de strijd om de Johan Cruijff Schaal verliest, uit de Champions League ligt en de competitiestart niet wint. Voetbal draait om winnen, maar het is niet slecht.”

Als je dat maar blijft denken wordt het niet beter. :cautious: :FP::sad::zien::speechless:
 
Heb me vandaag weer eens rustig gehouden en als ik dan het forum terug lees zijn de mensen die mij 2 weken geleden afmaakte en mijn kritiek niet accepteerde zelf zeer negatief :xp: lees bijna helemaal geen positieve reacties meer, erg hypocriet vind ik dat. Ik heb dit voorspeld en het glas is nog niet leeg geloof me slechte trainer geen sfeer en beleving in de ploeg gewoon een KUT team. Lekker hoor om op dit moment PSV-er te zijn pfffffffffffffffff word een lang seizoen.

Hypocriet?

Als het goed gaat hoor je mij, maar als het slecht gaat ook.
Dat PSV alles in twee weken verspeeld, dat is niet meer dan een logische opening voor kritiek.

Diegenen waar jij het over hebt, zijn altijd negatief en ook dan kun je commentaar verwachten.
Van al die keren dat forummers zoals jij een doemscenario voorspeld werd(dat steeds niet goed voorspeld was), is het eindelijk een keer gelukt . Ik zou zeggen gefeliciteerd er mee
 
En volgende week voor de verandering weer een middenveld met Rosario - Guti of Rosario - Hendrix of Rosario - Sadilek. Zolang Rosario maar speelt. Bommeltje zal Rosario nooit gaan wisselen dan wel niet laten beginnen omdat hij de briljante keuze heeft gemaakt om hem tot aanvoerder te benoemen. Rosario wisselen dan wel niet laten beginnen betekent gezichtsverlies voor van Bommel. Mannen, dit wordt een zeer zwaar seizoen.

Het team is los zand, een Baumgartl of wie dan ook in de verdediging gaat dit niet oplossen. Zolang je de Sadilek’s, Rosario’s, Sainsbury’s, Zoetjes, Hendrix’s en Viergevertjes van deze wereld blijft opstellen, zal het nooit wat worden.

Zit nu Feyenoord te kijken, maar zoals het er nu uitziet hebben die een beter middenveld dan ons PSV.. Creativiteit: Kökcü. Breker: Fer. Talent: Burger.
 
Prestaties zijn slecht als de uitkomsten onder doen voor de verwachtingen. N trabant die drie sterren haalt in de NCAP test doet t niet slecht terwijl n nieuwe Hummer met t zelfde resultaat diep door de ondergrens knapt (gezien het de maand van de autometaforen is ;) ).

Dat t recente spel en resultaat niet slecht genoemd wordt door staff en spelers is wellicht zorgwekkender dan het feit dat er belabberde resultaten zijn. Ik hou er niet van om mijn club af te kraken (en mijdt daarom de wedstrijdtopic meestal) maar op dit punt moet ik me toch echt voor 100% aansluiten bij de mensen die zich kwaad maken over deze reacties.

Benoem t wat het is: de seizoensstart is slecht! Zaak om snel de weg omhoog en t plezier en de druk op de tegenstanders terug te vinden. Je bent n top-club en gezien de selectie alsook de salarissen zijn de verwachtingen een stuk hoger bij PSV. Geef dat verdomme gewoon toe..!
 
Wel een egoïst had een bal op de vrijstaande Gakpo moeten geven.

Precies. Ik lees allemaal lof voor Mo, en gezien zijn vertoonde lichtvoetigheid kan ik het begrijpen, maar ik vond hem ook maar als een Han Solo te werk gaan eigenlijk; was uiteindelijk niet meer dan het volgende eilandje voorin dat d.m.v. een te ver doorgedreven solo de muur van Twente probeerde te beslechten.
 
Precies. Ik lees allemaal lof voor Mo, en gezien zijn vertoonde lichtvoetigheid kan ik het begrijpen, maar ik vond hem ook maar als een Han Solo te werk gaan eigenlijk; was uiteindelijk niet meer dan het volgende eilandje voorin dat d.m.v. een te ver doorgedreven solo de muur van Twente probeerde te beslechten.
Ik zet er ook een kanttekening bij, maar dat egoïsme is ook een stukje ervaring. Dit zijn wel de type spelers die dit PSV nodig heeft.
 
,,We krijgen wel elke wedstrijd kansen en mogelijkheden”, zei Van Bommel na de derde teleurstelling op rij. Hij gelooft dat het goed is om door te gaan op de weg die is ingeslagen, maar snapt dat er gewonnen moet worden. ,,We hebben nu moeite om resultaten te halen. Je maakt je altijd zorgen als je in de strijd om de Johan Cruijff Schaal verliest, uit de Champions League ligt en de competitiestart niet wint. Voetbal draait om winnen, maar het is niet slecht.”

Als je dat maar blijft denken wordt het niet beter. :cautious: :FP::sad::zien::speechless:
Precies, iedereen kan interessant doen door te roepen dat je altijd wil winnen. Daar hoef je geen van Bommel voor te heten.
Maak het maar eens waar Mark. Wij snakken naar het voetbal van jouw eerste halfjaar bij PSV.
 
Ik zet er ook een kanttekening bij, maar dat egoïsme is ook een stukje ervaring. Dit zijn wel de type spelers die dit PSV nodig heeft.

Ik denk overigens ook dat dat gesolo van de voorhoede voortkomt uit frustratie over het feit dat het opzetten van een aanval simpelweg veel te lang duurt elke keer; het lijkt wel een kopie van het vervelende en oeverloos breiende oranje onder Van Gaal (eerste periode als bondscoach), waarin er meer dan genoeg talent in de aanval aanwezig was, maar het er door het op controle gebaseerde systeem en subsequente veel te trage opbouw niet uit kwam.
 
Ik denk overigens ook dat dat gesolo van de voorhoede voortkomt uit frustratie over het feit dat het opzetten van een aanval simpelweg veel te lang duurt elke keer; het lijkt wel een kopie van het vervelende breiende oranje onder Van Gaal (eerste periode als bondscoach), waarin er meer dan genoeg talent in de aanval aanwezig was, maar het er door het op controle gebaseerde systeem en subsequente veel te trage opbouw niet uit kwam.
Als je geen verbindingsspelers op het middenveld, danwel dat die middenvelders keer op keer verzaken, dan wordt de aanval vermoord.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan