FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Het is wel weer duidelijk wie de lievelingetjes van Van Bommel zijn. Vooropgesteld, bijna iedereen speelde een slechte wedstrijd, maar toch wel weer opvallend dat spelers die op dit moment nauwelijks iets aan het elftal toevoegen wel weer de hele wedstrijd mogen blijven staan.
 
Het is wel weer duidelijk wie de lievelingetjes van Van Bommel zijn. Vooropgesteld, bijna iedereen speelde een slechte wedstrijd, maar toch wel weer opvallend dat spelers die op dit moment nauwelijks iets aan het elftal toevoegen wel weer de hele wedstrijd mogen blijven staan.

Hij mag maar 3 keer wisselen en de selectie is behoorlijk uit balans.
 
2e helft een PSV met meer dreiging gezien. Maar geen echt grote kansen weten te creëren. Opmerkelijk dat de trainer 10 min. Voor tijd ineens een linksback op de linksback laat spelen, rare beslissing ?. Gakpo en Ilhattaren goed genoeg voor de basis, al is daar op dit moment niet veel voor nodig. PSV mist in mijn ogen wel een echte spits, misschien toch een idee om er eentje te huren?. Geen idee overigens wie dat dan zal moeten worden, Janssen?
 
Na vandaag zullen we het denk ik zo moeten doen:Unnerstahl-Dumfries-Baumgartl-Viergever-Boscagli-Rosario-Afellay-Mo-Aankoop (ga er vanuit dat Bergwijn weggaat)-Maalen-Bruma
 
Guti speelt slecht zeg.

Begin met terugwerkende kracht enig begrip te krijgen voor het feit dat ie er vorig jaar zo vaak naast stond.

Okay als hij speelt slecht wat heb je dan te vertellen over Rosario, Dumfries, Zoet en Sainsbury?

De goal was schuld van Dumfries en Zoet.
 
Laatst bewerkt:
2e helft een PSV met meer dreiging gezien. Maar geen echt grote kansen weten te creëren. Opmerkelijk dat de trainer 10 min. Voor tijd ineens een linksback op de linksback laat spelen, rare beslissing ?. Gakpo en Ilhattaren goed genoeg voor de basis, al is daar op dit moment niet veel voor nodig. PSV mist in mijn ogen wel een echte spits, misschien toch een idee om er eentje te huren?. Geen idee overigens wie dat dan zal moeten worden, Janssen?

PSV kan onder MvB alleen opportunistisch voetballen. De elf hebben geen idee met wie ze druk moeten zetten, wanneer. 't Doet maar wat. Zogauw ze achter staan (altijd na eerste bal op goal), gaan ze lopen en rennen. Ziet er al snel beter uit dan bij de 0-0 ;)

Zoet is ook niet atletisch meer. Alle laatste doelpunten tegen hebben iets van reactie- en reach tekort. Prima dat ik hem regelmatig tegenkom in uitgaansleven, maar als dat ten koste van fysiek gaat, dan laat dat maar. Ik wil de fitte Zoet van 3 seizoenen geleden. Goeie jongen. Maar geen topsporter. Alleen wordt dat niet snel genoeg onderkent binnen PSV. Meelulcultuur.

Gakpo beter dan Bruma. Bruma duidelijk miskoop. Geen vraagteken meer.
Vraagje. Waarom ziet wij dat wel na 200 minuten, maar de betaalde scouting van PSV niet?
 
1e helft slecht...……………………………….. zéér slecht.
2e helft iets beter...………………………….. minder slecht.

Maar rest wel de vraag:
Hoeveel krediet heeft Zoet nog?????
Elke bal op goal valt binnen, het wordt echt gewoon droevig om te zien dat hij nog steeds wordt opgesteld.
 
Ik ben blij dat ik het niet heb kunnen zien. Heb niks gemist zo te lezen. Maar duidelijk is: Er is totaal geen beleid, zowel buiten als op het veld. Waarom zat Piroe eigenlijk niet op de bank? Geblesseerd?
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan