FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Boscagli gaat linksback spelen en Sadilek naar het middenveld. Aboukhlal is de enige aanvallende speler op de bank en nog een buitenspeler erbij haalt ook niet veel uit denk ik.

Van iemand als Guti verwacht ik dat 'ie er onderhand een keer staat. Dat staat 'ie niet. Vind 'm vies tegenvallen.

De één heeft blijkbaar meer krediet dan de ander. Als we iedereen na een 2-3 wedstrijden afschrijven dan zitten we snel zonder spelers. Blijkbaar mogen andere 30 wedstrijden aankloten en Guti moet er meteen staan. Alsof Sadilek nu ineens de fantastische passes geeft :zien:
 
Droevig kut team. Die scheids flikt het wel vaker. Tijdrekken door geel te geven en dan geen tijd bijtrekken
 
De één heeft blijkbaar meer krediet dan de ander. Als we iedereen na een 2-3 wedstrijden afschrijven dan zitten we snel zonder spelers. Blijkbaar mogen andere 30 wedstrijden aankloten en Guti moet er meteen staan. Alsof Sadilek nu ineens de fantastische passes geeft :zien:

Nee, maar kan me wel voorstellen dat je 'm in deze wedstrijd naar het middenveld haalt en dat je Guti eraf haalt. Speelde gewoon niet best vandaag Guti. En ik vind 'm behoorlijk tegenvallen. Hoop dat 'ie het nog laat zien dit seizoen. Zal nodig zijn op het middenveld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan