FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
uhh nee, Baumgartl is niet fit en Lato en Boscagli zullen ook nog wel niet spelen.
Onbegrijpelijk dat een prof bij zijn nieuwe cub komt en niet fit is.

Word dus gewoon weer :

---------------------------------------------------Zoet-------------------------------------------------
Dumfries------------------Lucassen---------------------------Viergever----------Sadilek------------
 
uhh nee, Baumgartl is niet fit en Lato en Boscagli zullen ook nog wel niet spelen.
Onbegrijpelijk dat een prof bij zijn nieuwe cub komt en niet fit is.

Word dus gewoon weer :

---------------------------------------------------Zoet-------------------------------------------------
Dumfries------------------Lucassen---------------------------Viergever----------Sadilek------------
Zou wederom belachelijk zijn. Zet dan of Viergever of Boscagli linksback.
Sadilek kan echt niet meer op die positie.
 
Zijn die nieuwelingen achterin vandaag fit en sperlgerechtigd?

Speelgerechtigd wel maar verre van fit.

Uit het ED:
"Vanavond spelen zij waarschijnlijk nog geen hoofdrol. Centrale verdediger Timo Baumgartl trainde niet met de groep mee en normaal gesproken is dat eerst een tijd nodig alvorens in wedstrijden actief te zijn. Ook de nieuwe linksbacks Toni Lato en Olivier Boscagli speelden de afgelopen weken nog geen grote rol van betekenis, waarbij met name Lato nog ritme nodig heeft."

Nou dat zegt genoeg. Een gekneusd begin. :bandage: :oops:
 
Inderdaad Pereiro opstellen, misschien ook nog goed om een transfer te realiseren.
Jammer dat hij niet meer gebracht heeft, is in potentie de beste speler van dit Psv.
 
Iedereen heel erg veel sterkte vanavond. Bereid je maar als vast voor op het ergste, dan kan het alleen nog maar meevallen. Ik had graag PSV gekeken vanavond, zodat ik weet wat ons komend seizoen te wachten staat, maar ik mag/moet werken vandaag van 21.00 tot 2.30. Ik verwacht eigenlijk dat PSV het wel goed gaat doen, maar ik heb liever een minder optimistische blik vanavond zodat ik niet nog een kater oploop zo net na Basel :bandage::rolleyes:.
 
Mark zal helaas wel weer hetzelfde team opstellen..
Ik zou dit graag willen zien:

Lozano-----------Malen----------Bergwijn
-----------------Pereiro--------------------
----Guti--------------------Rosario----------
Viergever--Boscagli---Luckassen-----Dumfries
------------------Zoet---------------------------

Lozano is op links toch echt het beste, daarnaast met een echte 10 spelen. Viergever op back voor wat meer defensieve zekerheid.
Jammer dat Baumgartl en unnerstall nog niet kunnen spelen, die had ik ook opgesteld.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan