FC Twente - PSV | Zaterdag 3 augustus | Eindstand 1-1

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
MuikfHU.png
 
Je denkt serieus dat het 3-0 wordt of denk je dat je een soort van grappig bent?

In de NL competitie gelden andere regels dan in Europa. Je zag aan Basel dat ze een andere mentaliteit hebben, dat wat PSV mistte. Ik denk dat PSV gewoon wint met 1-3 of 1-4. Dus sowieso een tegendoelpunt helaas.
 
Je denkt serieus dat het 3-0 wordt of denk je dat je een soort van grappig bent?

In de NL competitie gelden andere regels dan in Europa. Je zag aan Basel dat ze een andere mentaliteit hebben, dat wat PSV mistte. Ik denk dat PSV gewoon wint met 1-3 of 1-4. Dus sowieso een tegendoelpunt helaas.

Als je sommige (al dan niet in emotie getikte) berichten hier leest zou je bijna concluderen dat we niet eens een Eredivisiewaardige selectie hebben. Maar normaalgesproken moet je de FC Twente's van deze wereld natuurlijk gewoon wegzetten. Basel was echt wel een stukkie beter dan FC Twente.
 
Als je sommige (al dan niet in emotie getikte) berichten hier leest zou je bijna concluderen dat we niet eens een Eredivisiewaardige selectie hebben. Maar normaalgesproken moet je de FC Twente's van deze wereld natuurlijk gewoon wegzetten. Basel was echt wel een stukkie beter dan FC Twente.
Klopt maar nav de voorbereiding, de staat vd selectie en de nog niet ingespeelde aangepaste speelwijze geeft weinig vertrouwen bij de meesten.

Maar goed, het is Twente. Grote naam naam natuurlijk maar in dit geval ook gewoon een promovendus. 1-2
 
Leuke opening. Twente wil zich dolgraag thuis voor eigen publiek laten zien dat ze weer terug zijn in de eredivisie en heeft een jaar lang dominant kunnen spelen met weinig weerstand. PSV wil graag de dompers van de CL voorronde en JCS ongedaan maken. Ik verwacht dat Twente erg aanvallend gaat spelen en gezien het verschil in kwaliteit (en onze heerlijke aanval) verwacht ik veel doelpunten. Ik houd het op 1-5.
 
PSV heeft een sterkere selectie dan FC Twente. Tegelijkertijd heeft PSV ook een sterkere selectie dan Basel. Ik vind het op dit moment super moeilijk om positief te blijven. Ik denk dat het met hakken over de sloot 1-2 gaat worden.
 
Je denkt serieus dat het 3-0 wordt of denk je dat je een soort van grappig bent?
Je hebt gelijk. Soms vergeet even dat ik een intruder ben hier en aangezien ik zei dat ik niet als irritant gezien wil worden, moet ik dit soort dingen niet doen.
 
Geen fijne wedstrijd om te beginnen, helemaal niet in de stemming waarin PSV verkeerd. Als het winst wordt ben ik eigenlijk al tevreden.
 
Ik zie het ook somber in, Twente terug op het hoogste niveau met het publiek erachter
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan