Bergwijn is geen schim meer van wat het was. Loopt zich telkens stuk op de verdediging.
Een speler met zijn techniek laat zeggen en schrijven één aardige solo zien.
Wat een armoede. Zoveel centen PSV door de neus geboord. Zo zonde.

Bergwijn heeft het niet naar zijn zin bij PSV, dat zie je toch zo. Die jongen wil naar een andere club.
 
Ajax gaat echt geen 40 miljoen betalen voor hem.
Dat bedoel ik....Bergwijn wil erg graag naar Ajax, maar weet dat Ajax echt geen 30+ gaat betalen....dus hoopt hij dat PSV genoegen neemt met 20 miljoen euro en hem die kans gunt bij Ajax.....wie weet is onze JDJ wel zo gek...
 
Bergwijn heeft het niet naar zijn zin bij PSV, dat zie je toch zo. Die jongen wil naar een andere club.
Oh hoe dan zo? Ik zie dat namelijk niet. Wat ik wel zie is dat hij op een positie speelt waar het niet echt zijn plek is. Dan rendeert hij minder en dat komt misschien verkeerd over. De enige die juist er voor gaat en zijn acties blijft maken is Bergwijn. En ook Malen zal PSV niet zomaar naar Ajax laat gaan. Hij is namelijk nog niet transfervrij...
 
Oh hoe dan zo? Ik zie dat namelijk niet. Wat ik wel zie is dat hij op een positie speelt waar het niet echt zijn plek is. Dan rendeert hij minder en dat komt misschien verkeerd over. De enige die juist er voor gaat en zijn acties blijft maken is Bergwijn. En ook Malen zal PSV niet zomaar naar Ajax laat gaan. Hij is namelijk nog niet transfervrij...

Zoals Mikasa al aangaf: de wens is de vader van de gedachte bij Heiko. Een gebrek aan motivatie bij Bergwijn is pertinente nonsens. Ik vind juist dat hij overkomt als een fijne gast die alles blijft geven voor PSV, ondanks alle transferperikelen. Heeft zich daarnaast ook nooit negatief uitgelaten over iets en heeft nooit lopen zeiken of een transfer willen forceren in de media. Je zou verwachten dat dat vanzelfsprekend is, maar we lopen volgens mij allemaal lang genoeg mee om te weten dat dit niet zo is en een hoop gasten zich al hadden gedragen als verwende etters.

Volgens mij vindt hij het helemaal geen straf om nog een jaar te blijven. Bij Lozano heb ik dat gevoel minder, maar dat komt door wat hij soms uit kan stralen. Dat kan overigens ook onzin zijn, maar ik vind het wel lachwekkend dat van alle spelers uitgerekend Bergwijn hiervan wordt beticht.
 
'Korting op Steven Bergwijn na uitschakeling PSV'

link

Naar verluidt gaat de clubleiding van Sevilla er nu van uit dat PSV korting uit gaat delen op Bergwijn. De Eredivisie-topclub moet zijn begroting immers op orde krijgen nu men kan fluiten naar de Champions League-miljoenen. Het is niet bekend wat de Spanjaarden precies willen betalen voor hun target, maar vermoedelijk gaat het om 25 tot 30 miljoen euro.

Niks korting. Hij is eerder duurder geworden. Als PSV geld nodig heeft moeten ze zeker niet gaan zakken met de prijs. ;)
 
'Korting op Steven Bergwijn na uitschakeling PSV'

link

Naar verluidt gaat de clubleiding van Sevilla er nu van uit dat PSV korting uit gaat delen op Bergwijn. De Eredivisie-topclub moet zijn begroting immers op orde krijgen nu men kan fluiten naar de Champions League-miljoenen. Het is niet bekend wat de Spanjaarden precies willen betalen voor hun target, maar vermoedelijk gaat het om 25 tot 30 miljoen euro.

Niks korting. Hij is eerder duurder geworden. Als PSV geld nodig heeft moeten ze zeker niet gaan zakken met de prijs. ;)
“Naar verluidt”...en dan kun je de grootste onzin plaatsen die je kunt bedenken. En ik meen dat sinds de “gemeentesteun” de baten van de Europese campagnes er niet zijn om de begroting rond te krijgen.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
'Korting op Steven Bergwijn na uitschakeling PSV'

link

Naar verluidt gaat de clubleiding van Sevilla er nu van uit dat PSV korting uit gaat delen op Bergwijn. De Eredivisie-topclub moet zijn begroting immers op orde krijgen nu men kan fluiten naar de Champions League-miljoenen. Het is niet bekend wat de Spanjaarden precies willen betalen voor hun target, maar vermoedelijk gaat het om 25 tot 30 miljoen euro.

Niks korting. Hij is eerder duurder geworden. Als PSV geld nodig heeft moeten ze zeker niet gaan zakken met de prijs. ;)

Korting? :fy:
 
“Naar verluidt”...en dan kun je de grootste onzin plaatsen die je kunt bedenken. En ik meen dat sinds de “gemeentesteun” de baten van de Europese campagnes er niet zijn om de begroting rond te krijgen.
Jawel, volgens mij wordt er begroot op EL voetbal. Toen we tegen Osijek eruit vlogen moesten we ook ineens Pröpper verkopen om de begroting rond te krijgen.
Dus de komende EL kwalificaties worden wel van groot financieel belang.
 
Jawel, volgens mij wordt er begroot op EL voetbal. Toen we tegen Osijek eruit vlogen moesten we ook ineens Pröpper verkopen om de begroting rond te krijgen.
Dus de komende EL kwalificaties worden wel van groot financieel belang.
En allemaal het gevolg van JdJ.....overbodige linksbuiten en geen direct inzetbare verdedigers (die nu ook lekker ingepadt kunnen worden.....not!)
 
Bemoeit de RVC zich verder helemaal nergens mee? Alle aankopen lopen toch via de RVC of zie ik dat verkeerd.
 
Gewoon de poot stijf houden. Bergwijn is niet te koop.

niet-te-koop.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan