Zowel Bergwijn als PSV moeten dit niet doen: Sevilla wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en betalen bovendien de hoge bedragen altijd in 5 termijnen of zo. Daar heeft PSV niets aan. En Bergwijn zelf moet meer ambitie tonen dan naar een club gaan die met alle respect, Luuk de Jong bij ons komt halen. Hij moet wat dat betreft kijken naar Ziyech die heeft gezegd Ajax niet in te willen ruilen voor clubs als Sevilla of Roma. Bergwijn kan makkelijk het niveau van een Tottenham, Liverpool of Atletico aan.

Welke hoge transfersom wordt nog in 1 keer betaald?? Allemaal termijnen met opties en bonussen om het betaalbaarste houden. Denk dat wij als kopende partij dezelfde contracten afsluiten.
 
Zowel Bergwijn als PSV moeten dit niet doen: Sevilla wil altijd voor een dubbeltje op de eerste rang zitten en betalen bovendien de hoge bedragen altijd in 5 termijnen of zo. Daar heeft PSV niets aan. En Bergwijn zelf moet meer ambitie tonen dan naar een club gaan die met alle respect, Luuk de Jong bij ons komt halen. Hij moet wat dat betreft kijken naar Ziyech die heeft gezegd Ajax niet in te willen ruilen voor clubs als Sevilla of Roma. Bergwijn kan makkelijk het niveau van een Tottenham, Liverpool of Atletico aan.

Misschien is een tussenstapje als Sevilla juist wel goed voor hem. Jaartje Newcastle heeft Wijnaldum bijvoorbeeld ook geen kwaad gedaan. Ik vind Bergwijn in potentie toch echt wel een betere speler dan Lozano. Dus ik heb stiekem veel liever dat we Lozano verkopen en Stevie nog een jaartje houden. Transfersom rond de 35 miljoen vind ik eigenlijk ook wel mager hoor, voor zo'n groot talent.
 
Ik hoop dat Sevilla er beter opstaan dan hun broertjes van Betis. Volgens mij krijgt PSV daar nog steeds geld van (voor Robert).
Dus de volle mep betalen en anders niet!!
 
Waarom weer die 35-40 miljoen? JdJ moet dit soort dingen tegenspreken en bijv zeggen dat Bergwijn niet te koop is: meestal weet iedereen dan dat ie wel degelijk te koop is maar voor de prijs die PSV zelf bepaalt.
 
Bergwijn is geen schim meer van wat het was. Loopt zich telkens stuk op de verdediging.
Een speler met zijn techniek laat zeggen en schrijven één aardige solo zien.
Wat een armoede. Zoveel centen PSV door de neus geboord. Zo zonde.
 
Laatst bewerkt:
Ik hoop dat Sevilla er beter opstaan dan hun broertjes van Betis. Volgens mij krijgt PSV daar nog steeds geld van (voor Robert).
Dus de volle mep betalen en anders niet!!

Gewoon boter bij de vis.

Snap dat in termijnen betalen nooit zo. Als ik bij de Jumbo sta en een volle kar heb, moet ik 'm ook ineens betalen. Als ik maar de helft wil betalen, krijg ik ook maar de helft mee.

Maar misschien denk ik te simpel.
 
Wedje leggen dat Bergwijn straks voor 30-35 miljoen euro vertrekt ipv de 45 miljoen waar we met z'n allen een maand geleden nog op hoopten....
Opzich zou het een prima bedrag voor hem zijn. Maar goed dat zie je spelers als de Ligt en de Jong voor absurde bedragen weg gaan. Dan is 45 miljoen weer realistisch.
 
Gewoon boter bij de vis.

Snap dat in termijnen betalen nooit zo. Als ik bij de Jumbo sta en een volle kar heb, moet ik 'm ook ineens betalen. Als ik maar de helft wil betalen, krijg ik ook maar de helft mee.

Maar misschien denk ik te simpel.
Ja als het om zulke bedragen gaat dan kan het een hoop schelen :p
Neem tenminste aan dat je niet voor een paar miljoen boodschappen doet bij de Jumbo.
 
Bergwijn is geen schim meer van wat het was. Loopt zich telkens stuk op de verdediging.
Een speler met zijn techniek laat zeggen en schrijven één aardige solo zien.
Wat een armoede. Zoveel centen PSV door de neus geboord. Zo zonde.

Het kan aan mij liggen, maar wat mij betreft is dat Bergwijn ten voeten uit. Kan hem me eigenlijk niet anders herinneren als de speler waarbij mooie acties telkens verzanden doordat hij zich vastloopt in een woud aan verdedigers.
 
Bergwijn is geen schim meer van wat het was. Loopt zich telkens stuk op de verdediging.
Een speler met zijn techniek laat zeggen en schrijven één aardige solo zien.
Wat een armoede. Zoveel centen PSV door de neus geboord. Zo zonde.
Hij staat nu ook min of meer op het middenveld. Daar komt hij toch minder tot zijn recht: nog verder van de goal.
Het kan aan mij liggen, maar wat mij betreft is dat Bergwijn ten voeten uit. Kan hem me eigenlijk niet anders herinneren als de speler waarbij mooie acties telkens verzanden doordat hij zich vastloopt in een woud aan verdedigers.
Ook dit is waar. Te laag rendement, waardoor hij eigenlijk niet klaar is voor de volgende stap. Memphis was veel verder bij zijn vertrek.
 
Zowel Lozano als Bergwijn stellen enorm teleur in de afgelopen 3 officiële wedstrijden van dit seizoen. Sterker nog, Lozano stelt al teleur sinds de winterstop en Bergwijn speelde de laatste maanden matig. Als PSV 40 miljoen euro voor Lozano kan krijgen en 35 miljoen euro voor Bergwijn, dan moeten we gewoon weg verkopen. Beide spelers gaan echt niet beter spelen dan wat ze de afgelopen tijd hebben laten zien, dus liever binnen een maand afscheid nemen van beiden en het ontvangen geld flink investeren in de achterhoede en middenveld.
 
Zowel Lozano als Bergwijn stellen enorm teleur in de afgelopen 3 officiële wedstrijden van dit seizoen. Sterker nog, Lozano stelt al teleur sinds de winterstop en Bergwijn speelde de laatste maanden matig. Als PSV 40 miljoen euro voor Lozano kan krijgen en 35 miljoen euro voor Bergwijn, dan moeten we gewoon weg verkopen. Beide spelers gaan echt niet beter spelen dan wat ze de afgelopen tijd hebben laten zien, dus liever binnen een maand afscheid nemen van beiden en het ontvangen geld flink investeren in de achterhoede en middenveld.
Tja als je Bergwijn ineens op 10 positioneert terwijl diepgang en snelheid (plus de techniek) zijn wapens zijn, dan kun je het Bergwijn kwalijk gaan nemen maar dat is niet fair. Dat doet Mark allemaal omdat PSV per sé Bruma voor 15 miljoen moest halen. Die heeft niet vaak gespeeld en moet nu ritme opdoen. En een aankoop van 15 miljoen zet je niet op de bank. Dan maar Bergwijn laten wijken, dachten ze bij PSV. Wat een misrekening.
 
Tja als je Bergwijn ineens op 10 positioneert terwijl diepgang en snelheid (plus de techniek) zijn wapens zijn, dan kun je het Bergwijn kwalijk gaan nemen maar dat is niet fair. Dat doet Mark allemaal omdat PSV per sé Bruma voor 15 miljoen moest halen. Die heeft niet vaak gespeeld en moet nu ritme opdoen. En een aankoop van 15 miljoen zet je niet op de bank. Dan maar Bergwijn laten wijken, dachten ze bij PSV. Wat een misrekening.
Ik ga er toch wel van uit dat ze bij PSV dachten dat een van beiden snel verkocht zou zijn. Anders is het helemaal niet te billijken, vind ik. Sowieso hadden ze die tijd (en geld) in een verdediger moeten steken, maar dat hebben we nu al vaak genoeg gezegd.
 
Ik ga er toch wel van uit dat ze bij PSV dachten dat een van beiden snel verkocht zou zijn. Anders is het helemaal niet te billijken, vind ik. Sowieso hadden ze die tijd (en geld) in een verdediger moeten steken, maar dat hebben we nu al vaak genoeg gezegd.
Dat is dus het probleem geweest: inschatten zus, inschatten zo... Schwaab is al zolang weg dat ik niet meer weet hoe traag hij was, maar zij hadden in april al ingeschat dat ze Alvarez binnen zouden halen.. Daarna nogmaals ingeschat dat ze voor die tijd hun lijstje al zouden hebben afgevinkt. Ze hebben verkeerd geanticipeerd: daar waar de echte problemen lagen, namelijk linksback en centraal, werd niet op tijd op ingespeeld terwijl men gokjes waagde om voorin alvast te gaan investeren.
 
Terug
Bovenaan Onderaan