Heurelho da Silva Gomes

Ik wil graag de documentaire 'O Goleiro Grande' van PSV TV/FOX terugkijken. Ik zie 'm nog niet op foxsports.nl staan. Weet iemand waar ik deze kan terugkijken?

Ik ben ook wel erg benieuwd. Hopen dat het vanuit het buitenland beschikbaar is.
 
Ik heb het net op fox gekeken, mooie en emotionele man, die door zijn zaakwaarnemer op het verkeerde pad belande, waar die nu nog spijt van heeft.
 
Ik wil graag de documentaire 'O Goleiro Grande' van PSV TV/FOX terugkijken. Ik zie 'm nog niet op foxsports.nl staan. Weet iemand waar ik deze kan terugkijken?

Wordt deze week nog 8x herhaald:
11-04 om 19:00h en 23:30h
12-04 om 21:00h en 22:00h
14-04 om 9:30h en 01:30h
15-04 om 23:30h
16-04 om 19:00h
 
Ik heb het net op fox gekeken, mooie en emotionele man, die door zijn zaakwaarnemer op het verkeerde pad belande, waar die nu nog spijt van heeft.

Dat is inderdaad ook mijn conclusie. Werd zelfs een beetje emo bij het terugzien van die beelden.

Wel grappig dat er op een gegeven moment gezegd werd dat hij "nu maar bij een middenmoter in de Premier League speelde". Alsof keeper van Watford zijn een grote blamage is.

Wat me verder opviel: Jan Reker zei geen bijzonder rare of vervelende dingen in de docu, maar de houding van die man klopt op een of andere manier gewoon niet.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan