Eredivisie Algemeen

Kunnen we dan ook zwaaien naar met het bord op schoot op zondag?

Achterlijke tijden. Hetzelfde als dat ze PSV - Ajax om 12.15 op zondag gaan doen, krijg effe wat man. FOX :mad:
 
Kunnen we dan ook zwaaien naar met het bord op schoot op zondag?

Achterlijke tijden. Hetzelfde als dat ze PSV - Ajax om 12.15 op zondag gaan doen, krijg effe wat man. FOX :mad:
Ik las in dat artikel van Der Jaufe dat het ook gedaan is vanwege Europees voetbal spelende ploegen. Meer rust na de donderdag wedstrijd dan, denk ik. Al lijkt het me stug dat je op 12.15 uur op zondag nog vermoeid bent, maar dan om 20.00 uur ineens zo fris als een hoentje.
 
Ik las in dat artikel van Der Jaufe dat het ook gedaan is vanwege Europees voetbal spelende ploegen. Meer rust na de donderdag wedstrijd dan, denk ik. Al lijkt het me stug dat je op 12.15 uur op zondag nog vermoeid bent, maar dan om 20.00 uur ineens zo fris als een hoentje.
Hoe zit dat dan met de samenvatting op studio sport? Ik heb geen fox(bewust anders wordt het mijn scheiding ben ik bang?)
 
Het complete concept-programma Eredivisie 2019-2020

Link

Het complete concept-programma voor PSV in de eredivisie voor komend seizoen:

1. FC Twente - PSV, zaterdag 3 augustus om 20.45
2. PSV - ADO, zaterdag 10 augustus om 20.45 (kan ook 11 augustus worden)
3. Heracles - PSV, zaterdag 17 augustus om 20.45 (kan ook 18 augustus worden)
4. PSV - FC Groningen, zaterdag 24 augustus om 20.45 (kan ook 25 augustus worden)
5. RKC - PSV, zaterdag 31 augustus om 19.45 (kan ook 1 september worden)
6. PSV - Vitesse, zaterdag 14 september om 18.30
7. PSV - Ajax, zondag 22 september om 14.30
8. PEC - PSV, zaterdag 28 september om 18.30
9. PSV - VVV, zaterdag 5 oktober om 19.45
10. FC Utrecht - PSV, zaterdag 19 oktober om 18.30
11. PSV - AZ, zondag 27 oktober om 14.30
12. Sparta - PSV, zaterdag 2 november om 18.30
13. Willem II - PSV, zaterdag 9 november om 19.45
14. PSV - sc Heerenveen, zaterdag 23 november om 18.30
15. FC Emmen - PSV, zaterdag 30 november om 19.45
16. PSV - Fortuna Sittard, zaterdag 7 december om 20.45
17. Feyenoord - PSV, zondag 15 december om 14.30
18. PSV - PEC Zwolle, zaterdag 21 december om 19.45
19. VVV - PSV, zondag 19 januari om 12.15
20. PSV - FC Twente, zondag 26 januari om 16.45
21. Ajax - PSV, zondag 2 februari om 16.45
22. PSV - Willem II, zaterdag 8 februari om 19.45
23. ADO - PSV, zaterdag 15 februari om 19.45
24. Vitesse - PSV, zondag 23 februari om 14.30
25. PSV - Feyenoord, zondag 1 maart om 14.30
26. FC Groningen - PSV, zondag 8 maart om 16.45
27. PSV - FC Emmen, zondag 15 maart om 14.30
28. Fortuna Sittard - PSV, zondag 22 maart om 12.15
29. PSV - Heracles, zaterdag 4 april om 19.45
30. PSV - Sparta, zondag 12 april om 16.45
31. AZ - PSV, dinsdag 21 april om 18.30
32. PSV - FC Utrecht, zaterdag 25 april om 18.30
33. sc Heerenveen - PSV, zondag 3 mei om 14.30
34. PSV - RKC, zondag 10 mei om 14.30
 
Laatst bewerkt:
KNVB zet streep door plannen: toch geen eredivisie op zondagavond

link

Het plan om te gaan voetballen op zondagavond gaat toch niet door. De KNVB was van plan om zondagavond 20.00 uur als aanvangstijdstip te herintroduceren, maar dat stuit op het nodige verzet. Na overleg met lokale autoriteiten, clubs en ook het supporterscollectief gaat er nu streep door de zondagavond.
 
KNVB zet streep door plannen: toch geen eredivisie op zondagavond

link

Het plan om te gaan voetballen op zondagavond gaat toch niet door. De KNVB was van plan om zondagavond 20.00 uur als aanvangstijdstip te herintroduceren, maar dat stuit op het nodige verzet. Na overleg met lokale autoriteiten, clubs en ook het supporterscollectief gaat er nu streep door de zondagavond.

Fijn, dan kunnen we dus toch wel met het bord op schoot alles zien. :)
 
https://www.voetbalprimeur.nl/nieuw...a-en-promes-verwacht-er-niet-zoveel-van-.html

:cry:

Welke debiel noemt Driessen überhaupt ene meestervoorspeller. En voorspelt die lulhannes überhaupt ooit iets anders dan Ajax kampioen.

"Nederland wordt steeds slimmer"

Ook hier op het Forum wordt wel eens die logica gevolgd. Wat uiteindelijk een Catch 22 is: als PSV hem haalt is hij niet goed genoeg, anders zou hij wel ergens anders spelen. En als hij ergens anders speelt, dan kan PSV hem niet halen. :unsure:
 
Ook hier op het Forum wordt wel eens die logica gevolgd. Wat uiteindelijk een Catch 22 is: als PSV hem haalt is hij niet goed genoeg, anders zou hij wel ergens anders spelen. En als hij ergens anders speelt, dan kan PSV hem niet halen. :unsure:

Valentijn past gewoon de Dotan manier toe en probeert PSV vanuit alle hoeken kapot te maken.
 
Iemand met een VI PRO abonnement die het volledige artikel met begrotingen wat vandaag is uitgebracht kan delen hier?
 
Applaus voor de KNVB, PSV - ADO is verzet naar zondag 11 augustus 20:00. Daar zat ik echt op te wachten ja, klote tijd.
 
Als het kalf verdronken is.....de KNVB had beter de wedstrijd om de JCS kunnen verzetten...daar had PSV en het gehele Nederlandse voetbal meer aan gehad, dan dit excuusgebaar van niets ...was het Ajax geweest ipv PSV, dan was zelfs de start van de competitie met een week verschoven. :mad:
 
Het seizoen 2019/2020 staat op het punt van beginnen. Zoals altijd hebben de selecties flink wat mutaties ondergaan en heeft er onder de trainers een heuse stoelendans plaatsgevonden. Het lijkt mij leuk om wat voorspellingen te doen. Zie hiervoor het onderstaande rijtje (voeg gerust leuke dingen om te voorspellen toe!).

Winnaar Gouden Schoen:
Winnaar Rinus Michels Award:
Verrassing van het seizoen (speler):
Tegenvaller van het seizoen (speler):
Verrassing van het seizoen (club):
Tegenvaller van het seizoen (club):
Topscorer:
Assistkoning:
Kampioen:
Rechtstreekse degradanten (twee clubs):
Eerste ontslagen trainer:
 
Terug
Bovenaan Onderaan