Ajax - PSV | Zaterdag 27 juli | Eindstand 2-0

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sowieso hoorde je Higler zeggen bij het kijken naar de beelden: 'het is te weinig'. Dat lijkt mij niet kunnen. Weinig is te veel, want een overtreding.

Dat is SCHANDALIG. Want inderdaad, regels kun je niet interpreteren. Een regel is ja of nee, wordt wel of niet gebroken en kun je gewoon controleren. Helemaal om misselijk van te worden.
 
Dat de trainer voor een nietszeggende wedstrijd al in de 50e minuut al zijn wissels heeft gebruikt waarna je met 10 man komt te staan. Waarom zo vroeg en hoe belangrijk vond je deze wedstrijd?? Anders had je toch ook gewoon met je basis kunnen beginnen als je het toch zo belangrijk vindt?
 
Dat de trainer voor een nietszeggende wedstrijd al in de 50e minuut al zijn wissels heeft gebruikt waarna je met 10 man komt te staan. Waarom zo vroeg en hoe belangrijk vond je deze wedstrijd?? Anders had je toch ook gewoon met je basis kunnen beginnen als je het toch zo belangrijk vindt?
Wir gehen in die Schweiz...:HB:
 
Die Rosario doet wel echt pijn aan je ogen zeg. God alle klere zeg. Hoeveel ballen heeft die al niet ingeleverd? Onze aanvoerdertje.

Ben je ziek of voor een ander club geworden? Je bent zo anti PSV en alles, zwaar pessimistisch gewoon. Normaal is dat mijn taak maar ik heb psv al afgeschreven voor dit seizoen, het bashen er van voelt zelfs als tijdverspilling aan.

Op naar een 2/5de plek feestje
 
Dat de trainer voor een nietszeggende wedstrijd al in de 50e minuut al zijn wissels heeft gebruikt waarna je met 10 man komt te staan. Waarom zo vroeg en hoe belangrijk vond je deze wedstrijd?? Anders had je toch ook gewoon met je basis kunnen beginnen als je het toch zo belangrijk vindt?
Ach Hendrix viel wel heel erg door de mand. Ik snapte wel de drie regels. Dan pech met Lammers. Kan gebeuren.

Conclusie, saaie wedstrijd. Vreemde abritage. B-elftal PSV doet niet heel veel onder voor Ajax. Nu Basel. Als we die winnen dan was deze rot wedstrijd het meer dan waard. Ajax zag dit echt als een prijs om te winnen. PSV als een verplichte oefenwedstrijd.

Boscali begon dramatisch maar herpakte zich. Kan nog best een prima aanwinst zijn. Tijd zal het leren :)
 
Is het afgelopen? Ik ben iets anders aan het kijken.
Na het zoveelste “maar aan het eind van het seizoen middelt het allemaal uit”-moment ben ik ook afgehaakt. Ik zou zeggen, KNVB, laat die schaal maar door Higler uitgereikt worden.
Een elleboogje van Hendrix in de 90ste minuut op Tadic was overigens wel lekker geweest. Mocht Blind van mij dan nog over gaan huilen ook.
 
Duswe kregen een vlotte tegengoal -> scherper beginnen
De tweede viel slechts door de scheids
Tegen 10 man hebben ze niet kunnen scoren.

Dr is nog veel werk aan de winkel maar t is niet onmogelijk.
 
Ben je ziek of voor een ander club geworden? Je bent zo anti PSV en alles, zwaar pessimistisch gewoon. Normaal is dat mijn taak maar ik heb psv al afgeschreven voor dit seizoen, het bashen er van voelt zelfs als tijdverspilling aan.

Op naar een 2/5de plek feestje
PSVynadaMas zegt toch de waarheid.
 
Wat een verademing gaat Unnerstall overigens zijn. En Baumgartner (hopelijk) ook. Lato er nog bij in plaats van de opnieuw droevige Sadilek. Ik zie het echt niet hoor in die jongen, het enige dat ie kan is heel hard werken. Hendrix lekker naar Bologna laten gaan. Dan is de verdediging wel een niveautje hoger dan vandaag denk ik zo.
 
Ik vond Boscagli ook niet zo slecht. Eerste tegengoal was voornamelijk Hendrix die niet met Van de Beek meeliep. Het hoekje van Tadic deed de rest. Verder rustig en goede passing.
 
Wat een verademing gaat Unnerstall overigens zijn. En Baumgartner (hopelijk) ook. Lato er nog bij in plaats van de opnieuw droevige Sadilek. Ik zie het echt niet hoor in die jongen, het enige dat ie kan is heel hard werken. Hendrix lekker naar Bologna laten gaan. Dan is de verdediging wel een niveautje hoger dan vandaag denk ik zo.
Hmm. Deze voetbal nono vond Sadilek wederom prima.
 
Dat de trainer voor een nietszeggende wedstrijd al in de 50e minuut al zijn wissels heeft gebruikt waarna je met 10 man komt te staan. Waarom zo vroeg en hoe belangrijk vond je deze wedstrijd?? Anders had je toch ook gewoon met je basis kunnen beginnen als je het toch zo belangrijk vindt?
MvB heeft hiermee een statement gemaakt naar de KNVB .....vandaar zijn vraag aan het begin van deze werk of de KNVB het verantwoord vond om de JCS toch door te laten gaan, vanwege de 2 wedstrijden tegen Basel voor PSV....
 
Denk dat het voornaamste pijnpunt deze wedstrijd (op afmaken kansen na dan, die mochten ook wat scherper). De verdediging en het middeveld. Alleen in beidde is wel geinvesteerd alleen was het voor deze wedstrijd nog niet haalbaar. Op Dumfries na waren er drie verdedigers die waarschijnlijk geen basis plaats gaan hebben. Hoogstens Boscali. Maar die is juist pas aangesloten bij de groep en moet nog wennen aan alles. Nog geen eens een oefenwedstrijd meegedaan toch?

Het middeveld was met Hendrix en Rosario hetzelfde als vorig jaar. Alleen Hendrix was wel erg slecht vandaag en ook terecht ingegrepen door Guti. Maar het feit dat Hendrix opgesteld stond gaf eigenlijk wel aan dat Guti de voorkeur gaat krijgen. Of tenminste in het begin. Met een goede verdediging erachter lost dat al een aantal dingen op.
 
Ik kan me trouwens herinneren dat ergens in een vaag verleden een competitiewedstrijd van Ajax wel eens werd uitgesteld in verband met belangrijke Europese wedstrijden. :unsure:
 
Ik kan me trouwens herinneren dat ergens in een vaag verleden een competitiewedstrijd van Ajax wel eens werd uitgesteld in verband met belangrijke Europese wedstrijden. :unsure:
Dan moet je de regels wel goed lezen! Dat is alleen wanneer het Ajax voordeel opleverd mogelijk ;)
 
Ben je ziek of voor een ander club geworden? Je bent zo anti PSV en alles, zwaar pessimistisch gewoon. Normaal is dat mijn taak maar ik heb psv al afgeschreven voor dit seizoen, het bashen er van voelt zelfs als tijdverspilling aan.

Op naar een 2/5de plek feestje

Anti-PSV. En dat zegt jij? Haha. Waarom kijk jij uberhaupt PSV nog als je ze al afschrijft. En Rosario was toch ook vandaag gigantisch slecht? Leverde alleen maar ballen in.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan