Timo Baumgartl (V)

Is een prima speler voor PSV, kiest goed positie, goede pass, kan goed opbouwen en de juiste Duitse mentaliteit.
Toch hoop ik dat er ook nog een 2e cv bij gaat komen, Unnerstall snel in de goal zetten, calero villa heeft bijna hele seizoen LCV gestaan.
Unnerstall
Dumfries, baumgartl, calero, lato. -
Rosario, Berghuis, gutti, -
Malen, lammers, Bruma.
 
Hij had nog iets zéér belangrijks gezegd, wat nog al eens over het hoofd wordt gezien...:rolleyes:
Stevens had ook nog JDJ het advies gegeven dat de PSV scouts niet alleen wedstrijden moeten bekijken maar zeker ook de training van de mogelijke aankoop. Daar zie je hoe de speler in elkaar zit qua karakter en mentaal, en wat hij er voor over heeft om te slagen. Bij Baumgartl was hij na enkele trainingen van hem zó overtuigd, dat hij, van hem, op 18-jarige leeftijd, in VFB Stuttgart 1 mocht debuteren. En dat terwijl Stuttgart tegen degradatie streed.
John zou gezegd hebben, aldus Huub, dat ze veel wedstrijden van Baumgartl hadden bekeken maar geen trainingen dus...:sleep:
 
Is een prima speler voor PSV, kiest goed positie, goede pass, kan goed opbouwen en de juiste Duitse mentaliteit.
Toch hoop ik dat er ook nog een 2e cv bij gaat komen, Unnerstall snel in de goal zetten, calero villa heeft bijna hele seizoen LCV gestaan.
Unnerstall
Dumfries, baumgartl, calero, lato. -
Rosario, Berghuis, gutti, -
Malen, lammers, Bruma.
Het lijkt me zeer, zeer onwaarschijnlijk dat PSV even 20m neerlegt voor 2 CVs, ik zou maar gewoon rekenen op 1 van beiden
 
Hij had nog iets zéér belangrijks gezegd, wat nog al eens over het hoofd wordt gezien...:rolleyes:
Stevens had ook nog JDJ het advies gegeven dat de PSV scouts niet alleen wedstrijden moeten bekijken maar zeker ook de training van de mogelijke aankoop. Daar zie je hoe de speler in elkaar zit qua karakter en mentaal, en wat hij er voor over heeft om te slagen. Bij Baumgartl was hij na enkele trainingen van hem zó overtuigd, dat hij, van hem, op 18-jarige leeftijd, in VFB Stuttgart 1 mocht debuteren. En dat terwijl Stuttgart tegen degradatie streed.
John zou gezegd hebben, aldus Huub, dat ze veel wedstrijden van Baumgartl hadden bekeken maar geen trainingen dus...:sleep:
Lijkt me een ontzettend aardige kerel, onze Huub. Ontzettend jammer dat hij toch een beetje van PSV vervreemd is (absoluut niet zijn schuld).
 
Lijkt me een ontzettend aardige kerel, onze Huub. Ontzettend jammer dat hij toch een beetje van PSV vervreemd is (absoluut niet zijn schuld).
PSV is nog altijd zijn passie, en ik heb het altijd over onze geliefde club met hem als ik hem weer mag rijden.
Hij zei nog meer over wat spelers in PSV maar dat vind ik eigenlijk niets nieuws om te melden.
Kees Ploegsma senior ,hebben Carin en ik, via Huub, nu ook als klant, en Aadje de Mos en Jonas Kolkka bellen ook wel eens voor een taxirit naar ons.
Jonas is een groot Metallica fan maar daarnaast ook Metalfan in het algemeen. Misschien leuk voor jullie om te horen...:HB:
 
PSV is dichtbij een definitieve transfer van Baumgartl

link

PSV heeft een definitieve deal over Timo Baumgartl (23) in het vizier. Het gat tussen de vraag- en aanbodprijs van respectievelijk VfB Stuttgart en PSV was de afgelopen dagen nog maar klein.
Eerder bereikte PSV met zaakwaarnemer Christian Nerlinger, voormalig technisch manager van Bayern München, al een akkoord over de persoonlijke voorwaarden voor Baumgartl. Hij verdiende in Stuttgart een topsalaris en zal in Eindhoven dan ook een stevig contract ondertekenen, als alles rond is.
 
Het blijft allemaal maar dichtbij,.....Baumgartl, Pereiro, Hendrix, Ramselaar, Lozano, Bergwijn, .....allemaal bijna, op een haar na, etc.etc.....wanneer horen we nou het verlossende antwoord...??
Inderdaad Razinho, dat woord bijna komt ook mijn strot onderhand uit.
Vergis je niet, het woordje:" bijna" , ligt even ver af van: "Doorgang vinden" danwel: " afketsen"...:oops:
 
Volgens deze tweet had Baumgartl de meeste accurate passed tijdens het U21 Europacup toernooi….


Maar dezelfde site stelt dat de zwakke punten van Baumgartl zijn: Passing (lijkt dus een contradictie te zijn), concentratie en balvastheid
Hij ie wel extreem goed in het blokkeren van de bal.

https://www.whoscored.com/Players/141328/Show/Timo-Baumgartl
Dat vind ik altijd zo'n rare statistiek. Als je alleen maar risicoloze passjes breed geeft over twee meter kom je al snel aan een hoog gemiddelde. Het zegt niets over je traptechniek, inzicht of creativiteit.
 
Dat vind ik altijd zo'n rare statistiek. Als je alleen maar risicoloze passjes breed geeft over twee meter kom je al snel aan een hoog gemiddelde. Het zegt niets over je traptechniek, inzicht of creativiteit.
Klopt, dan hadden Luckassen en Viergever zéer hoog gescoord...:rolleyes:
 
Terug
Bovenaan Onderaan