FC Basel - PSV | Dinsdag 30 juli 2019 | Eindstand 2-1 (uitgeschakeld)

Status
Je kunt niet meer reageren.

Rednas

Administrator
Administrator
24aJExh.png
 
Dankje Sander!!

Maand geleden toen de verkoop open ging waren er nog zo'n 30 buscombi's over. Vol spanning heb ik gewacht om de kaartjes te kopen, en met succes :grin:.

Toen de kaarten voor de bus uitverkocht waren - zo'n 1000 stuks gok ik - waren er nog 800 kaarten voor het eigen vervoer over. Ik heb de tickets bijgehouden en het aantal was vlak na de vrije verkoop afgenomen tot 400 en langzaam zakte dit.

Vandaag voor Basel waren er nog 25 tickets over met eigen vervoer. Ruim 1750 supporters hebben het 'risico' genomen om hun club te steunen in het Zwiterse Basel ongeacht het resultaat in de thuiswedstrijd. Met trots kan ik nu mededelen dat de laatste 25 kaartjes ook verkocht zijn en we dus een vol uitvak hebben in Basel! :PSV:

Het is wel een rip uit mijn lijf zo'n uitwedstrijd. En dan heb ik het nog niet gehad over de vertrek en aankomsttijden of de lengte van de busreis. 4.00 vertrekken en 10 uur of langer in de bus, wordt zeker een zware maar hopelijk onvergetelijke reis :D!

Dit is mijn eerste Europese uitwedstrijd dus ik ben benieuwd. Ben zelf naar Vitesse, Sparta, Ajax en NAC uit geweest, waarvan Vitesse by far de leukste was. Hopelijk wordt dit uitstapje wel minstens 3x zo leuk, want het moge ook 3x zoveel kosten als Vitesse. Maar goed, alles voor ons mooie PSV!

Alé alé alé

:PSV:
 
Dankje Sander!!

Maand geleden toen de verkoop open ging waren er nog zo'n 30 buscombi's over. Vol spanning heb ik gewacht om de kaartjes te kopen, en met succes :grin:.

Toen de kaarten voor de bus uitverkocht waren - zo'n 1000 stuks gok ik - waren er nog 800 kaarten voor het eigen vervoer over. Ik heb de tickets bijgehouden en het aantal was vlak na de vrije verkoop afgenomen tot 400 en langzaam zakte dit.

Vandaag voor Basel waren er nog 25 tickets over met eigen vervoer. Ruim 1750 supporters hebben het 'risico' genomen om hun club te steunen in het Zwiterse Basel ongeacht het resultaat in de thuiswedstrijd. Met trots kan ik nu mededelen dat de laatste 25 kaartjes ook verkocht zijn en we dus een vol uitvak hebben in Basel! :PSV:

Het is wel een rip uit mijn lijf zo'n uitwedstrijd. En dan heb ik het nog niet gehad over de vertrek en aankomsttijden of de lengte van de busreis. 4.00 vertrekken en 10 uur of langer in de bus, wordt zeker een zware maar hopelijk onvergetelijke reis :D!

Dit is mijn eerste Europese uitwedstrijd dus ik ben benieuwd. Ben zelf naar Vitesse, Sparta, Ajax en NAC uit geweest, waarvan Vitesse by far de leukste was. Hopelijk wordt dit uitstapje wel minstens 3x zo leuk, want het moge ook 3x zoveel kosten als Vitesse. Maar goed, alles voor ons mooie PSV!

Alé alé alé

:PSV:

Fraai. Ik hoop dat het op alle vlakken een succesvolle trip wordt. En wel even zwaaien als je in beeld bent, he!
 
Ik zie vaak bij filmpjes van awaydays dat supporters voorafgaand aan de wedstrijd bijeenkomen. Is dit gewoon toeval of wordt dit afgesproken en zo ja, waar gebeurt dat meestal?
 
Ik zie vaak bij filmpjes van awaydays dat supporters voorafgaand aan de wedstrijd bijeenkomen. Is dit gewoon toeval of wordt dit afgesproken en zo ja, waar gebeurt dat meestal?

Je kunt daarvoor het beste de supportersvereniging van PSV een berichtje sturen op Facebook, die weten dat meestal wel. Of anders PSV zelf.
 
Eindstand Basel - St.gallen 1-2 :clap2:
Kemal Ademi 57'
Cedric Itten 25', 80' (P)

Slechte generale voor de wedstrijd tegen PSV.
 
Laatst bewerkt:
Denk dat ze er gewoon niet veel van kunnen dat Basel. Vond ze in Eindhoven ook helemaal niks. De score geeft een wat vertekend beeld, omdat PSV zat kansen kreeg, terwijl bij Basel beide ballen erin gingen, met dank aan gestuntel achterin bij PSV.

Als ze achterin bij de les blijven in Basel, dan wint PSV dit gewoon zonder problemen. En als ze niet bij de les blijven, dan is de escape nog dat ze voorin er minimaal evenveel maken als dat ze er achterin weggeven.

Heb er wel vertrouwen in.
 
Ik ben er totaal niet gerust op. En dan heb ik van de heenwedstrijd alleen de kennelijk goede eerste helft gezien .
Ik ben er ook niet gerust op. Ik heb wel de wedstrijd van gister overgeslagen. Mijn laatste vakantiedag in Oostenrijk ging voor. Dus ik ga uit van de thuiswedstrijd! En dan kan ik eigenlijk alleen maar op die 2 tegendoelpunten niet gerust zijn, het spel daarintegen vond ik goed genoeg om basel uit te kunnen schakelen een 3-0 zou gezien het wedstrijdbeeld terecht geweest zijn! Dus nee ik ben niet gerust maar ja ik heb er vertrouwen in! ........huh dat klinkt raar.....?
 
Ik heb het gevoel dat tegen Basel je er altijd wel eentje meer in kunt prikken. Helaas zullen we ook wel wat tegendoelpunten krijgen aangezien het achterin nog niet ingespeeld eruit ziet. ik zeg 2-3 of 3-3
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan