PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wij klagen wel eens over onze verdediging. Maar Malen kon bij die laatste goal de BBQ aansteken, bier uit de koelkast halen, een paar speklappen bakken en dan pas zouden de verdedigers van Basel in de gaten hebben dat hij vrij stond.

Jammer dat je geen antwoord geeft op het antwoord dat ik jou geef op je vraag
 
Duidelijk is dat die goede centrale verdediger heel snel moet komen. Zoet mag per direct weg, en Lammers of Malen in de spits, blijft moeilijk voor mij. Ik wil een echte spits zien, maar het rendement van Malen blijft nog altijd hoog. Wat een goal joh op het eind.

Bruma wordt beter en beter.

Malen op de plek van Lozano, Lammers in de punt
 
Ze zijn niet enthousiast over Guti, terwijl ik Rosario/Guti erg lekker vond spelen. Vooral Rosario beviel me.
 
  • Leuk
Reactions: znq
Jammer dat je geen antwoord geeft op het antwoord dat ik jou geef op je vraag

Ik heb het antwoord net gelezen en ik kan me er in vinden. Behalve in Hendrix, daar heb ik de moed al een beetje in op gegeven. Ik zie veel liever dat we het eens gaan proberen met Rosario - Guti
 
Ze zijn niet enthousiast over Guti, terwijl ik Rosario/Guti erg lekker vond spelen. Vooral Rosario beviel me.

Guti was niet slecht maar ik snap het wel wat ze zeggen, af en toe denkt hij teveel na waardoor hij dom balverlies leidt. Vooral in de eerste helft een aantal keer.
 
Tjonge.. zet ik hem af in de 86e minuut... mis ik de overwinning :)

Aanvallend gaat het wel lukken, alleen die verdediging.. pff

Guti was niet slecht maar ik snap het wel wat ze zeggen, af en toe denkt hij teveel na waardoor hij dom balverlies leidt. Vooral in de eerste helft een aantal keer.

Dat gaat alleen maar minder worden met vertrouwen. Dus vooral (zeker in de eredivisie) laten spelen lijkt mij.
 
Ze zijn niet enthousiast over Guti, terwijl ik Rosario/Guti erg lekker vond spelen. Vooral Rosario beviel me.
Nou ze hebben gelijk dat het allemaal heel slap lijkt bij Guti en dat ze het begrijpen dat ie niet altijd speelt, mocht ie op de training net zo traag en vrijblijvend spelen. Het zit geen gif in deze jongen: precies zijn tekortkoming, net als Pereiro. Voetballend allemaal prima maar op een hoog niveau is meer nodig op het middenveld.
 
Guti was niet slecht maar ik snap het wel wat ze zeggen, af en toe denkt hij teveel na waardoor hij dom balverlies leidt. Vooral in de eerste helft een aantal keer.
Hmmm ik vond guti ook wel gewoon prima eigenlijk verlegt het spel super makkelijk vooral de eerste helft zag je dat. Iets wat onze andere middenvelders niet kunnen. Ook kwam hij vaak de bal vragen bij ons minder opbouwend centraal duo waardoor we weer snel voetballende mensen aan de bal hadden.
 
Het is verdomme veel te warm voor zo'n rollercoaster jongens. Ik vind 't toch wel fijn hoor, zo'n spektakel wedstrijdje. Zolang we ze winnen uiteraard.

Conclusie: Guti is nu al zoveel beter dan vorig seizoen. Genoten van z'n overzicht, zijn manier van opendraaien en zn werklust. Veel fijner om naar te kijken dan twee brekers naast elkaar. Voorin en op 't middenveld hebben we het echt heel goed voor elkaar. Bruma, Malen, Bergwijn, Lozano, Guti, Lammers, Afellay, Thomas, Gakpo.. En dan nog 'n Ihattaren. En iedereen kan overal spelen. Zelfs al verkoop je Lozano en je haalt Berghuis is dat 'n CL-waardige voorwaartse linie.

Maar achterin.. Gelukkig is dit normaal gesproken niet de A-keus zeg. Sadilek was treurig, Luckassen en Viergever zijn samen echt te traag en Dumfries is en blijft een druistige draver. Ik kan niet wachten op Lato en Baumgartner en dan maar hopen dat die ook echt wel beter zijn.
 
Ik heb het antwoord net gelezen en ik kan me er in vinden. Behalve in Hendrix, daar heb ik de moed al een beetje in op gegeven. Ik zie veel liever dat we het eens gaan proberen met Rosario - Guti
Kan ik meeleven dus we zijn het een keer eens :CHEER:
 
Als we nu iedereen houden, de duitse centrale verdediger erbij en dan onze mexicaanse tuimelaar inwisselen voor Steven Berghuis. Dan winnen wij de Champions Liek.
 
Rosario, Guti, Bruma, Donyell en Stevie goed.

Dumfries, Chucky en Zoet slecht

Sadilek en Viergever aardig.

Luckassen eigenlijk heel sterk, behalve zijn droommoment. Jammer, kan hem geen voldoende geven.

Sam en Cody vielen heerlijk in. Wel een luxe met die twee.
 
Ik vind Guttierrez echt heel erg goed. Ik snap ook gelijk dat je niet het hele seizoen in de 6e versnelling kan spelen. We weten niet hoe het dit seizoen gaat natuurlijk in deze eerste helft vind ik hem fantastisch hopelijk juich ik niet te vroeg :)


Wat kieft zei klopte helaas wel.. Er zat een groot verschil tussen de eerste en tweede helft.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan