PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Gek genoeg deze ochtend wakker geworden met een waanzinnig goed gevoel over deze wedstrijd. Mijn gevoel zegt een simpele 3/4-1 overwinning.

PSV komt vroeg op voorsprong maar weet dit niet vast te houden. PSV weet voor rust niet meer op voorsprong te komen maar in de tweede helft weten we met enkele goede wissels -inbreng Guti en Bruma- alsnog uit te lopen. Vervolgens kan van Bommel niet meer om Guti heen en kiest Hendrix eieren voor zijn geld en vertrekt naar Bologna. f

Dromen mag...
 
Ik verwacht 0-3 voor Basel. Puur omdat ik gewoon denk dat PSV verder gaat op de manier hoe ze afgelopen jaar geëindigd zijn. Als ik zo kijk naar de vermoedelijke opstelling, word het naar mijn mening een afgang.

Natuurlijk HOOP ik dat het even andersom is en 3-0 zal worden.
 
Eigenlijk ben ik niet eens zo negatief over het komende seizoen dan de meeste hier. Ja Luuk was heel belangrijk voor ons maar had ook zeker zijn gebreken. Met een aanval van Lozano, Bergwijn, Bruma en Malen heb je een aanval met meer snelheid dan elke Europese verdediging. Daarbij blijven ze ook steeds van positie veranderen en is dit gewoon heel lastig te verdedigen. Ja onze verdediging is op dit moment niet goed genoeg maar Baumgartl komt eraan en verder hebben we nog Lato en Boscagli nog gehaald voor de linksback positie die Angelino op moeten volgen. Dit gaat overigens wel een lastige taak worden. Ons middenveld is prima en ik denk dat mensen Hendrix en Rosario onterecht hier zo afkraken. Ik ben ook geen fan van hun twee samen op ons middenveld maar vorig jaar heeft dit ook lang zo gestaan omdat we gewoon een hele matig centraal duo hadden en twee back die constant hoog stonden. Ik hoop daarom ook dat we dit jaar met Guttierez voetballen. Dan kom ik op mijn laatste punt en dat is Zoet. Zoet heeft ons vaak punten gepakt en vindt ik een prima keeper voor PSV heeft wereldpotten gekeept voor ons in bijvoorbeeld de CL tegen Atletico. Hij is misschien de laatste tijd niet op het niveau wat hij zelf kan halen maar in vorm is het zeker een goede keeper voor ons PSV.

Desalniettemin verwacht ik een 3-1 overwinning voor PSV. Met een stomme goal tegen uit een corner
 
Je kunt gerust naar Oostenrijk op vakantie mbt PSV. Of Linz of vermoedelijk Graz wordt de volgende tegenstander :grin:
 
Zolang MvB blijft spelen met de punt naar voren, dus met Hendrix en Rosario en Lammers ervoor wordt het helemaal niks en wordt het ook geen EL. Lammers is een spits maar omdat MvB geen beslissingen durft te maken en blijft spelen met zijn vriendjes uit zijn jeugdelftalletjes gaat hij met hem schuiven. Zet Lammers eens 10 wedstrijden in de punt en maak een keuze uit Lozano, Bergwijn, Bruma en Malen om 2 plaatsen. Bergwijn is wel met hele andere zaken bezig op dit moment dus ik zeg zet maar even op de bank. Centrum is echt belachelijk om daar Lukassen neer te zetten eerst wegsturen omdat hij niet voldoet en met maar 4 basisplaatsen afgelopen jaar bij Hertha. Lato kan er echt helemaal niks van dat zie je in 1 wedstrijd en is dus nu al een miskoop. Zoet moet zeker gewisseld worden keept al 8 maanden als een oud wijf. Bruma heeft ook nog niet kunnen overtuigen en Malen moet op de flank en niet in de punt. Vorig jaar 10x heen en weer gereden vanuit Den Helder het was echt 8x drama, 2x prima maar dat was de eerste helft van het seizoen, dus dit jaar maar benzine uitsparen. Conclusie het is niet veel.
Rosario en Hendrix verkopen en 22M van Bologna cashen. Dan kunnen Guti,& Ihattaren, doorbreken.
Niet te geloven, 2 spelers die het mogelijk hadden gemaakt Lyanco te halen. Nu is PSV natuurlijk weer veels te laat en zal Bologna wel inmiddels andere spelers op het oog hebben. Hoezo naíef en stompzinnig?
 
Zijn jullie serieus hierboven? Lyanco is toch ook geen zekerheidje? Het is niet alsof je Sergio Ramos kan kopen. Die kerel is 19 en heeft ook nog alles te bewijzen en minimaal 15 miljoen is ook geen klein risicootje.

Lato heeft 3 trainingen gehad en nu alweer een miskoop? Zitten jullie al aan het bier?
 
Zijn jullie serieus hierboven? Lyanco is toch ook geen zekerheidje? Het is niet alsof je Sergio Ramos kan kopen. Die kerel is 19 en heeft ook nog alles te bewijzen en minimaal 15 miljoen is ook geen klein risicootje.

Lato heeft 3 trainingen gehad en nu alweer een miskoop? Zitten jullie al aan het bier?

22 als ik Transfermarkt mag geloven, maar je hebt gelijk.
 
Dus geen Europees dit jaar :cry:

De huidige nummer 8 van Noorwegen en de nummer 3 van Oostenrijk die vorig jaar van de 22 wedstrijden maar 7 wedstrijden wist te winnen (wat is dat voor competitie als je met dat resultaat 3e wordt vraag je je dan toch af). Jij houdt ook rekening met de KKD volgend seizoen?
 
Zijn jullie serieus hierboven? Lyanco is toch ook geen zekerheidje? Het is niet alsof je Sergio Ramos kan kopen. Die kerel is 19 en heeft ook nog alles te bewijzen en minimaal 15 miljoen is ook geen klein risicootje.

Lato heeft 3 trainingen gehad en nu alweer een miskoop? Zitten jullie al aan het bier?

Nee, ik heet je welkom op het PSV Forum. Hier krijgt een speler maar 5 minuten om zichzelf te bewijzen. En terecht ook, stel niksnutten!
 
Zijn jullie serieus hierboven? Lyanco is toch ook geen zekerheidje? Het is niet alsof je Sergio Ramos kan kopen. Die kerel is 19 en heeft ook nog alles te bewijzen en minimaal 15 miljoen is ook geen klein risicootje.

Lato heeft 3 trainingen gehad en nu alweer een miskoop? Zitten jullie al aan het bier?

Nee, velen zitten aan hun geliefde azijn (extra sterk)
 
Zijn jullie serieus hierboven? Lyanco is toch ook geen zekerheidje? Het is niet alsof je Sergio Ramos kan kopen. Die kerel is 19 en heeft ook nog alles te bewijzen en minimaal 15 miljoen is ook geen klein risicootje.

Lato heeft 3 trainingen gehad en nu alweer een miskoop? Zitten jullie al aan het bier?

Heb je hem gezien tegen VFL Wolfsburg moet ik je nog meer uitleggen en als hij 3 trainingen heeft gehad waarom start hij dan basis of is dat nog een tekortkoming van Bommeltje
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan