Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
En daarmee is dus ook gelijk de vraag of Unnerstal straks onder de lat komt te staan i.p.v. Zoet ook direct beantwoord.
Inderdaad....dus minimaal tot de winterstop zien we Unnerstall hooguit alleen de bekerwedstrijden keepen, voor de rest staat Zoet als aanvoerder in de basis, net als een paar seizoenen terug Luuk die er weinig van bakte als spits, maar vanwege zijn aanvoerdersband steeds weer in de basis startte en bijna alle wedstrijden tot het laatste fluitsignaal op het veld bleef staan.
 
Eigenlijk ging heel erg vele fout gisteren.
- Zoet was zeer matig
- Verdediging was zeer matig
- Middenveld was zeer matig
- 4 aanvallers maar geen balans, overzicht of veel gevaar
- we spelen met 4 aanvallers maar geen kan bereikt worden omdat het middenveld voor geen meter liep en we niet langer de Jong hebben als aanspeelpunt door de lucht.

Conclusie, of we hebben gewoonweg een heel matige selectie, of van Bommel heeft geen idee wat hij aan moet met dit team, of het was een probeersel van van Bommel of een combinatie van deze drie.

Mijn conclusies:
1. Zoet is uit vorm
2. Het ontbreekt aan een sloper achterin centraal
3. Lato heeft (nog) niet het niveau dat wij nastreven
4. Hendrix is hopeloos uit vorm, Saidlek is beter
5. Het middenveld is te licht en Hendrix is uit vorm. We worden constant overlopen. Ik zeg Sadilek in de basis en Guti (al was het alleen maar vanwege zijn ervaring)
6. De spitsen zijn op papier goed, maar het zijn allemaal jonkies die niet kunnen terugvallen op ervaring
7. Het team is veel te jong: uit balans. Er moeten een paar ervaren jongens bij die de jonkies kunnen optrekken als het even niet loopt. Het ontbreekt aan ervaring op het middenveld, aanval en eigenlijk in het team
8. Er is geen natuurlijke leider

Ik dacht dat we een veel beter team hadden, maar dit was ontluisterend.
 
Volgens het ED zijn ze buiten Berghuis ook volop in de race voor een rechter centrale verdediging. Ze zijn met speler zelf in gesprek en moeten er met de club nog uitkomen. Nog even geduld dan maar..? Gutierrez centraal met Sadilek en dan Pereiro of Bergwijn op 10 ziet er al heel anders uit. kwaliteit genoeg, maar nu nog goed neerzetten.
 
Middenveld moet momenteel gevormd worden door Rosario, Guti en Sadilek/Ihattaren. Uiteraard hoop ik nog op een creatieve, aanvallende middenvelder, maar misschien hebben we die reeds in huis in de persoon van Afellay. In dat geval een middenveld met Rosario, Afellay en Sadilek/Ihattaren.
 
Volgens het ED zijn ze buiten Berghuis ook volop in de race voor een rechter centrale verdediging. Ze zijn met speler zelf in gesprek en moeten er met de club nog uitkomen. Nog even geduld dan maar..? Gutierrez centraal met Sadilek en dan Pereiro of Bergwijn op 10 ziet er al heel anders uit. kwaliteit genoeg, maar nu nog goed neerzetten.

AZ zal vast niet de moeilijkste zijn als PSV 7 miljoen voor Ron Beton betaald
 
Er is zeker een kans dat het een rukseizoen gaat worden en dat de nieuwe aankopen kut zijn, don't get me wrong, maar een conclusie trekken uit een verloren oefenpotje tegen de nummer 6 van Duitsland gaat me te ver. Het wedstrijdritme ontbreekt nog, de nieuwe spelers moeten wennen op hun plek en men voetbalt nu eenmaal anders in een vriendschappelijk duel. De start van het seizoen is altijd weer even spannend.
 
Er is zeker een kans dat het een rukseizoen gaat worden en dat de nieuwe aankopen kut zijn, don't get me wrong, maar een conclusie trekken uit een verloren oefenpotje tegen de nummer 6 van Duitsland gaat me te ver. Het wedstrijdritme ontbreekt nog, de nieuwe spelers moeten wennen op hun plek en men voetbalt nu eenmaal anders in een vriendschappelijk duel. De start van het seizoen is altijd weer even spannend.

Mee eens, alhoewel de belangrijkste wedstrijd van het seizoen snel nadert. Dan zal het allemaal beter, sneller en scherper moeten. Iedereen en alles nu al afschrijven gaat mij echt te ver.
 
"Veel vertrouwen bij PSV; 'Er is geen paniek'."
Het seizoen moet nog beginnen en het woord paniek is reeds in de mond genomen. Ja, dat zijn de geruststellende momenten in het leven van een PSV-supporter.

QWN2DJAVUBEJ5MSHWP647AN7MY.jpg
 
"Veel vertrouwen bij PSV; 'Er is geen paniek'."
Het seizoen moet nog beginnen en het woord paniek is reeds in de mond genomen. Ja, dat zijn de geruststellende momenten in het leven van een PSV-supporter.

Nog verontrustender dat van Bommel zegt dat ze Berghuis sowieso willen halen ook al gaat er niemand meer weg. Hij lijkt zich weinig zorgen te maken over de defensie die staat als een huis (in een Zuid Afrikaanse sloppenwijk dan waarschijnlijk :rolleyes:)
 
Hoe speelde luckassen? volgens mij maakt die meer indruk dan Sainsbury?
Sadilek speelde goed op linksachter hoorde ik.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan