Zoet moet deze zomer echt vertrekken uit Eindhoven en net als Luuk een contract tekenen in het buitenland. Hij staat Unnerstall behoorlijk in de weg en met De Ruiter hebben we een prima 2e keeper..
 
Zoet moet deze zomer echt vertrekken uit Eindhoven en net als Luuk een contract tekenen in het buitenland. Hij staat Unnerstall behoorlijk in de weg en met De Ruiter hebben we een prima 2e keeper..
Al loopt die met een stok, blijft ie nog hier plakken...:confused::drool::sleep:
 
Al vanaf dat hij is gekomen aangegeven dit word geen topkeeper. Zie het niet zitten dat hij ook nog eens aanvoerder word komend seizoen.
 
Maakt niet uit. De adm eiste dat ik een geldige email adres doorgaf. Dat wilde ik niet en is de mijne gesloten. Had dat account al meer dan 10 jaar.

De admins eiste een geldig emailadres? Waarvoor? Je had toch al een account? Ik word nu wel nieuwsgierig.

... Hou jij van bacootjes en poker?
 
Zeer matige pot van Zoet weer. Wat is er toch met deze jongen aan de hand? was zoveel beter begin vorig jaar...
Al die ballen van enige afstand geschoten, gaan er bij Zoet in, links van hem in de hoek. Hij reageert veels te laat keer op keer. Ik denk dat slapen en stappen grote hobbies van hem zijn...Basel zal wel gekeken hebben gisteren. Die gaan trainen, als dat al nodig is, op lage schoten in dat inmiddels beruchte hoekje...:drool::sleep:
 
En afstandsschoten van ca. 20 meter....ook daarmee heeft Zoet moeite....dus, ik houd mijn hart vast aanstaande dinsdag in het stadion. o.O
 
En afstandsschoten van ca. 20 meter....ook daarmee heeft Zoet moeite....dus, ik houd mijn hart vast aanstaande dinsdag in het stadion. o.O
Haha doe maar niet hoor. Kansloze missie.

Deze waardeloze vent krijgen we niet verkocht. Als dank voor de vele jaren vol glibberige handschoenen, manoeuvres van een zak aardappelen en geweldige communicatieve vaardigheden krijgt hij nog een band om z'n arm ook. Wat een uithangbord voor de club, wauw!

Sorry jongens, het doet pijn, maar onze club is verrot.
 
Haha doe maar niet hoor. Kansloze missie.

Deze waardeloze vent krijgen we niet verkocht. Als dank voor de vele jaren vol glibberige handschoenen, manoeuvres van een zak aardappelen en geweldige communicatieve vaardigheden krijgt hij nog een band om z'n arm ook. Wat een uithangbord voor de club, wauw!

Sorry jongens, het doet pijn, maar onze club is verrot.

En hoe verrot, dat kun je lezen in de link van mijn laatste post in het JdJ topic. Read and weep, zou ik zeggen. Man, man, wat is dit? o.O
 
Haha doe maar niet hoor. Kansloze missie.

Deze waardeloze vent krijgen we niet verkocht. Als dank voor de vele jaren vol glibberige handschoenen, manoeuvres van een zak aardappelen en geweldige communicatieve vaardigheden krijgt hij nog een band om z'n arm ook. Wat een uithangbord voor de club, wauw!

Sorry jongens, het doet pijn, maar onze club is verrot.
Helaas constateer ik dat ook. Wanbeleid van de bovenste plank. Een coach die taktisch er niets meer van snapt, en een doelman die die naam niet eens waard is. Niemand wil hem hebben,en dat is meer dan begrijpelijk. Ruiter en Unnerstall halen die nooit in een Eredivisiewedstrijd zullen keepen,hooguit in een bekerwedstrijdje.
Paljas Zoet hangt, wat ik al eerder zei, als een molensteen om onze prachtige club heen.
 
Zak hooi eerste klas ook.

Mogelijk eens contact opnemen met Raiola. Voor behoud van de gehele transfersom mag hij Jeroen Zoet ergens onderbrengen. Zodat wij aankomend seizoen gewoon met Unnerstall onder de lat kunnen staan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan