Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Kansloze nederlaag. Niks te vertellen. Voetbal blijft kut. Dat blok voor de verdediging is kut. Bruma en Lato lieten het niet zien vandaag. Zoet laat weer eens een balletje van afstand lopen. Luuk gaat nog keihard gemist worden, serieus.

Gadver. Nu al geen zin in, als het zo door blijft gaan.
 
Samengevat: Rosario en Hendrix samen op het middenveld is echt passé nu / Sadilek is beter dan Lato / Zoet faalt wel erg opzichtig / Lammers in spits en niet op het middenveld / Bruma moet meerwaarde ten opzichte van andere spelers (anders dan Bergwijn en Lozano) nog bewijzen. Ik wil hem nog niet afrekenen op deze wedstrijd.
 
Nou schoten vanaf 30 meter kom er maar in, dat die zoet zo'n laffe kwezel is met afstandschoten ongelofelijk
 
2 versterkingen in de achterhoede en een creatieve, aanvallende middenvelder....tenzij Afellay die "vacature" zou kunnen invullen....
 

Yes me, alles draait om kampioenschap, haal je dat niet dan is het seizoen direct verneukt. Dus 2de of 7des plek maakt me echt geen pepernoot meer uit dan. Beter 7de misschien dat er dan voor seizoen 2020-2021 wel wat geforceerde veranderingen komen
 
Ik zou toch niet graag als spits met Van Bommel willen werken. Hoe krijg je het toch voor elkaar om pure spitsen op de nummer 10 positie te zetten
 
Zoet is altijd al een zoutzak geweest, komt traag van de grond en is daardoor altijd iets later bij de bal dan zou moeten...
Ben ik niet eens. In de periode waar hij moest concurreren met Tyton was hij echt in bloedvorm. Het gaat wel al een hele tijd bergafwaards.
 
Yes me, alles draait om kampioenschap, haal je dat niet dan is het seizoen direct verneukt. Dus 2de of 7des plek maakt me echt geen pepernoot meer uit dan. Beter 7de misschien dat er dan voor seizoen 2020-2021 wel wat geforceerde veranderingen komen

Vooaralsnog staan we op een gedeelde 1e plaats. :) We zitten nog volledig in de kampioensrace. ;)
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan