Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
ik houd mijn hart vast met al die verdedigers, Lato faalt, Viergever, Luckassen en Dumfries al een keer naar de grond na een behoorlijke tik.
 
Oeps, dat balverlies van Guti. Die zien we de komende 4 maanden niet meer.
Maar Rosario die grossiert in balverlies staat wel elke week in de basis. Serieus, wanneer hebben wij Rosario nou voor het laatst een slijtende pass naar VOREN zien geven...?? Het is bij Rosario regelmatig naar Zoet of anders tikkie breed naar Dumfries of Angelino....
 
Basiswaardig: Zoet (al zie ik liever andere keeper), Dumfries, Lozano, Malen en Bergwijn. Viergever zit er tussenin. Hoop dat Ibi, Ihattaten, Thomas en Guti gaan verrassen. Verder hoop ik nog op een linksback en cv. Zie Bergwijn en Lozano echt liever niet vertrekken. Met Berghuis en Bruma vallen we 6 niveau's terug.
 
Neem ff een valiumtabletje jongen.

We praten nog samen dit seizoen dit is echt niet beter dan AZ, Utrecht is zeker beter, Vitesse, Heerenveen en o ja een puntje of 25 achter nummer 1,
maar gelukkig het is nog geen 31 augustus, Bergwijn en Lozano kunnen nog weg en JdJ heeft een goede kijk op aankopen. Ik maak me echt zorgen!
 
Zoet zit helemaal mis bij de hoekschop...ik hoop echt op een basisplaats voor Unnerstall binnen 2 weken...
 
Friendly match. publiek schreeuwt om Afellay Bommel geeft hun zin niet.
 
Laatst bewerkt door een ninja:
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan