Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Ja, fijn he, was meer de woordgrap. Op basis van een helft nadat je net bent aangehaakt kan je geen serieuze conclusie trekken. Daarbij, t hele elftal draait ruk, probeer je dan maar eens te laten gelden als nieuwkomer.

Ja een helft is wel lang idd zag al na 5 minuten dat ie er niets van kon
 
Bruma zit trouwens ook al de hele wedstrijd in de pocket bij de verdedigers van Wolfsburg; volgens mij zijn nagenoeg al zijn passeerbewegingen mislukt?
 
Bruma zit trouwens ook al de hele wedstrijd in de pocket van de verdedigers van Wolfsburg; volgens mij zijn nagenoeg al zijn passeerbewegingen mislukt?

Het is van mijn kant onredelijk. Ik weet het. Maar Bruma heeft voor mij op nu al op zijn voorhoofd staan 'miskoop'. Aboukhlal en Gakpo hebben meer flair en durf ook te zeggen meer kwaliteiten. Wat een prioriteitenmanagement van JDJ. In plaats van al die miljoenen pompen in Lyanco, al kost ie 25 miljoen...
 
Bruma zit trouwens ook al de hele wedstrijd in de pocket van de verdedigers van Wolfsburg; volgens mij zijn nagenoeg al zijn passeerbewegingen mislukt?

Hij heeft wel 2 x voor geel bij Wolfsburg gezorgd. Allebei op de rechterflank. Toch wel positief.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan