Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.
Sailors, volgens mij spelen we volgende week dinsdag al voorronde CL....en niet pas over 2 weken....en geloof me, op deze manier van spelen liggen we er volgende week al uit in de voorronde van de CL...

Ja klopt 30 juli return dat is over 2 weken en dan liggen we eruit en is tussendoor op 27 juli (3 dagen voor de return) de JC schaal in de Arena.
 
Vergeet niet dat Lato een flinke tik op zijn knie gekregen heeft. Ik snap overigens dat de algemene sfeer obv deze wedstrijd negatief is hoor. Ben ik zelf ook. Maar een Bergwijn heeft ook niks laten zien, en is toch ook geen slechte speler. Laten we het even rustig afwachten heren (en dames?).
 
Vergeet niet dat Lato een flinke tik op zijn knie gekregen heeft. Ik snap overigens dat de algemene sfeer obv deze wedstrijd negatief is hoor. Ben ik zelf ook. Maar een Bergwijn heeft ook niks laten zien, en is toch ook geen slechte speler. Laten we het even rustig afwachten heren (en dames?).
Bergwijn kan zijn transfer wel vergeten.
 
Wie staat er bij hun land vast basis? Juist te weinig. Waar gaat het heen met het niveau van PSV.
 
De enige 2 lichtpuntjes aan PSV zijde tot nu toe zijn in mijn ogen Bruma en Dumfries. Voor de rest is het allemaal slecht of middelmaat...Lammers nauwelijks gezien, Bergwijn, Malen, Rosario, Hendrix, allemaal matig tot slecht...(.oh, zo juist wel een prima kans voor Bergwijn maar hij doet er weer niks mee.), achterin Luckassen om te huilen en Lato super slecht....en onze sluitpost is erbarmelijk.....
 
Zoals het er nu uitziet krijgen dus Bommels lieverdjes Pablootje en de Kale een basisplaats tegen Basel...:ROFL::sleep:
 
Ja, fijn he, was meer de woordgrap. Op basis van een helft nadat je net bent aangehaakt kan je geen serieuze conclusie trekken. Daarbij, t hele elftal draait ruk, probeer je dan maar eens te laten gelden als nieuwkomer.
Het ging me ook niet (alleen) om jou, hoor. ;) Maar Lato werd hier na een kwartier al helemaal afgetikt.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan