Algemene transfergeruchten

Spelers die al hebben laten zien in Europa goed mee te kunnen zijn vaak ook al niet meer betaalbaar. Lyanco is al lastig dan wel onmogelijk, terwijl die een half jaar heeft gespeeld bij een laagvlieger in Italië.
 
Spelers die al hebben laten zien in Europa goed mee te kunnen zijn vaak ook al niet meer betaalbaar. Lyanco is al lastig dan wel onmogelijk, terwijl die een half jaar heeft gespeeld bij een laagvlieger in Italië.
Of spelers die aan een internationaal jeugdtoernooi hebben meegedaan, en daarbij goed gepresteerd hebben.
 
Ik ken er eentje die niet veel ouder was toen hij vanuit brazilie naar psv kwam en in zijn eerste seizoen een groot aandeel had in het behalen van de halve finale van de champioens league. ?
Als je op Alex doelt, die was 22 (2004, geboren 1982). Dan ben je al flink ouder dan 19, toch?
https://psv.supporters.nl/nieuws/artikel/46360/Nikolai-Laursen-vertrekt-naar-FC-Emmen
Ik vond het een prima voetballer, veel beter dan Lundquist, en had verwacht dat hij nog eens PSV 1 zou halen.
Het lijkt mij lastig vergelijken tussen een middenvelder en een buitenspeler?
 
PSV schijnt dicht tegen het aantrekken van een LCV te zitten aldus VI.

Vanuit Italië zijn er daarnaast geruchten dat Karsdorp naar PSV ook bijna rond zou zijn. Huur met optie tot koop.

Ben erg benieuwd of Dumfries dan vertrekt?
 
PSV schijnt dicht tegen het aantrekken van een LCV te zitten aldus VI.

Vanuit Italië zijn er daarnaast geruchten dat Karsdorp naar PSV ook bijna rond zou zijn. Huur met optie tot koop.

Ben erg benieuwd of Dumfries dan vertrekt?
Backup dit seizoen. Na het seizoen kopen en vervanging van dumfries?
 
PSV schijnt dicht tegen het aantrekken van een LCV te zitten aldus VI.

Vanuit Italië zijn er daarnaast geruchten dat Karsdorp naar PSV ook bijna rond zou zijn. Huur met optie tot koop.

Ben erg benieuwd of Dumfries dan vertrekt?
Stuur even een link als je wilt. Thanks!
 

Ze moeten spelers al veel eerder duidelijk maken dat ze tot 1 juli de tijd hebben om eventueel naar een andere club te gaan en anders spelen ze nog minimaal een seizoen bij PSV.
Gewoon de regie in eigen hand houden en het gekut met de makelaars en transfers een week voor het begin van de competitie moet maar eens doorbroken worden. Realistisch of niet maar schep maar eens duidelijkheid en stel een daad. :mad:
 
Laat dit alsjeblieft niet de laatste "aankoop" zijn voor in de verdediging. Rick Karsdorp, alsjeblieft zeg. Die kop alleen al :sick:

De kop is niet zo erg, daar mogen zijn directe tegenstanders van dichtbij mee dealen. ;) Wat me wel zorgen baart is dat het net als Thomas en Afellay weer n speler is met n serie ernstige blessures die verre van stabiel is. Ik snap dat de prijs dan ook beter is maar wat mij betreft moeten we echt zorgen dat ook backups gewoon wedstrijd fit zijn. Misschien dat onze knappe dame in de medische staff hier invloed op heeft? Ook hoop ik echt dat er niks sluimert qua vertrek Dumfries. Zou de interesse verklaren maar in mijn optiek ook weer n aderlating zijn als die vertrekt.
 
Ik vind het angstvallig stil op het gebied van transfergeruchten. Praktisch niets en als het al wat is, komt het van de clickbaitmaffia. Stilte voor de storm?
Overmars is bezig met Lyanco en straks gaan ze ook nog voor Toni Lato, oh wacht... te laat..
 
Kennelijk doen we wel iets goed met scouten. Alles wat op de radar staat gaat die stomme klup ook achteraan.
 
Ik vind het beangstigend dat er nog geen bevestiging is van het binnenhalen van een nieuwe CV.
Dat er geen geruchten zijn daar kan ik prima mee leven,
denk niet dat het gebrek aan geruchten betekend dat ze maar wat uit hun neus aan t vreten zijn.

Wat het denk ik lastig maakt is dat onze TD eigenlijk nog onbewezen is.. We willen graag weten wat ie doet. Maakt ie wel de juiste keuzes?

Ik stel het me voor dat JdJ meedoet aan een viswedstrijd, met een oud hengeltje en sub-optimaal aas in vergelijking met de concurrenten. Er met een legertje van de (internet)-pers in een boog omheen gaan staan en live via twitter van minuut tot minuut uitbrengen wat ie doet (hij gaat nu over van wormen op oud brood, hij besluit op 60cm diepte te gaan zitten, hij werpt nu richting de mexicaanse hoek) helpt geen drol in de kans dat hij wat vangt. Ook van een afstandje tips roepen helpt weinig; verweg de meeste roependen hebben immers nog veel minder kijk en ervaring met zijn werkzaamheden dan onze onbewezen TD zelf. If anything, als continue alles naar buiten komt word de kans op succes er denk ik alleen maar minder door. Al was het maar dat de concurrenten er sterker van worden als alles transparant naar buiten komt rollen.

Laat John maar lekker vissen, ga zelf wat leuks doen, en hoop voor de man dat ie erin slaagt om het maximale resultaat voor onze club te halen. Na afloop evalueren als club en besluiten of hij de juiste kandidaat is je ook bij de volgende vismaraton te vertegenwoordigen.
 
Ik vind het beangstigend dat er nog geen bevestiging is van het binnenhalen van een nieuwe CV.
Dat er geen geruchten zijn daar kan ik prima mee leven,
denk niet dat het gebrek aan geruchten betekend dat ze maar wat uit hun neus aan t vreten zijn.

Wat het denk ik lastig maakt is dat onze TD eigenlijk nog onbewezen is.. We willen graag weten wat ie doet. Maakt ie wel de juiste keuzes?

Ik stel het me voor dat JdJ meedoet aan een viswedstrijd, met een oud hengeltje en sub-optimaal aas in vergelijking met de concurrenten. Er met een legertje van de (internet)-pers in een boog omheen gaan staan en live via twitter van minuut tot minuut uitbrengen wat ie doet (hij gaat nu over van wormen op oud brood, hij besluit op 60cm diepte te gaan zitten, hij werpt nu richting de mexicaanse hoek) helpt geen drol in de kans dat hij wat vangt. Ook van een afstandje tips roepen helpt weinig; verweg de meeste roependen hebben immers nog veel minder kijk en ervaring met zijn werkzaamheden dan onze onbewezen TD zelf. If anything, als continue alles naar buiten komt word de kans op succes er denk ik alleen maar minder door. Al was het maar dat de concurrenten er sterker van worden als alles transparant naar buiten komt rollen.

Laat John maar lekker vissen, ga zelf wat leuks doen, en hoop voor de man dat ie erin slaagt om het maximale resultaat voor onze club te halen. Na afloop evalueren als club en besluiten of hij de juiste kandidaat is je ook bij de volgende vismaraton te vertegenwoordigen.

John zal waarschijnlijk lekker met zn korte broek met de jongens meelopen, zijn werk zit erop.

Luckassen is een versterking voor achterin en de liquide middelen zijn goed besteed aan de grillige Bruma. En nu is het op en de selectie is tip top in orde!

Ik kan John het ook niet kwalijk nemen, wel degene die een dergelijk lichtgewicht op de positie van TD heeft aangesteld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan