Goed shirt, mooie sponsor en doorlopende strepen op de mouwen. Netjes!

Het liefst aan de achterkant ook nog doorlopende strepen, begrijpelijk echter dat dit (internationaal) niet meer kan.

Nu nog benieuwd naar de broek en erg benieuwd wat ze met de sokken hebben gedaan.
 
Het sponsorvak lijkt een beetje aan de grote kant, verder een goed shirt zonder rare fratsen.
 
Heeeeel vet shirtje, dat doet dat C merk toch netjes

Thuisshirt verneuken is bijna onmogelijk, kleine details kunnen komen en gaan maar 95% is altijd het zelfde en prima. Ons pruts c-merk heeft laten zien wat ze (niet) kunnen met het uit-shirt. Hoe meer ik er naar kijk hoe meer kramp ik op bepaalde plekken krijg.
 
Dan krijg je er zo'n lelijk geplakt "vlak" op zoals we dit vroeger regelmatig hadden in Europees verband. Voor de uitstraling van de club is dit natuurlijk niet wenselijk. Daarvoor zijn de (financiele) belangen simpelweg te groot tegenwoordig.

Een vlak? Dat was zeker voor mijn tijd. Ik kan geen foto's vinden die het bevestigen of ontkrachten helaas. Als ik zie wat je bedoelt snap ik het misschien, maar ik zie nu niet in waarom PSV niet met strepen op de rug kan spelen in Europees verband.
 
Dan krijg je er zo'n lelijk geplakt "vlak" op zoals we dit vroeger regelmatig hadden in Europees verband. Voor de uitstraling van de club is dit natuurlijk niet wenselijk. Daarvoor zijn de (financiele) belangen simpelweg te groot tegenwoordig.
Die was lelijk ja.
 
Een vlak? Dat was zeker voor mijn tijd. Ik kan geen foto's vinden die het bevestigen of ontkrachten helaas. Als ik zie wat je bedoelt snap ik het misschien, maar ik zie nu niet in waarom PSV niet met strepen op de rug kan spelen in Europees verband.
Dat mag niet volgens de UEFA regels, zie hier ons Europa League shirt vs. Eredivisie shirt ineredivisie.jpg 2010/2011
psv.jpg
 
Hoe ziet eigenlijk dat "Philips" embleem er uit op de mouw? Is het een plakkertje of een mooi gestikt ding?

Ps. Woensdag de 17e zal het 3e shirt bekend gemaakt worden
 
Terug
Bovenaan Onderaan