PSV - FC Basel | Dinsdag 23 juli 2019 | Eindstand 3-2

Status
Je kunt niet meer reageren.
Dat liever dan Viergever en Sainsbury, waar van Bommel -vrees ik- voor kiest.
Luckassen heeft 1 wedstrijd tegen Nice leuk gespeeld. Ik verwacht er helemaal niets van, maar laat me graag verrassen, want bij Hertha heeft hij niets gepresteert, de weinige speeltijd die hij kreeg. Bovendien gaat dit ten koste van een leuke aankoop vermoed ik. Mogelijk ziet PSV hem als een ordinaire ausputzer.
 
PSV had 2 punten en Inter 8 punten dat scheelt nogal. Inter dat een straatlengte achter Juventus eindigde in de Serie A. Heb het idee dat de prestaties ook niet geromantiseerd moeten worden. Sowieso is de kans groot dat een Nederlandse club in een zware poule komt doordat clubs van de grote competities niet bij elkaar in dezelfde poule kunnen komen. De CL zou financieel heel mooi zijn maar voor de ervaring en uitstraling van de club denk ik dat een goede EL run veel goeds doet. Zie dat jaar dat AZ bijna tot de finale kwam; Feyenoord deze jaren geleden won of het jaar dat Ajax tot de finale reikte
Inter was op dat moment de nr 2! Met maar een paar puntjes achterstand!
 
Zoet
Dumfries-Luckassen-Viergever-Lato
Rosario-Hendrix
Lammers
Bergwijn-Malen-Gakpo

Dit zal hem wel worden. Te weinig tijd om eventuele nieuwelingen in te passen. Of ze moeten binnen nu en 2 dagen op de Herdgang verschijnen.
 
Zoet
Dumfries-Luckassen-Viergever-Lato
Rosario-Hendrix
Lammers
Bergwijn-Malen-Gakpo

Dit zal hem wel worden. Te weinig tijd om eventuele nieuwelingen in te passen. Of ze moeten binnen nu en 2 dagen op de Herdgang verschijnen.
Ik hoop nog op Lozano, Guti en/of Pereiro!
 
Lato en Bruma hebben nog geen minuut gespeeld en zijn blijkbaar niet wedstrijdfit. Gaat lekker zo heren van de Technische Staf. Als die meedoen tegen Basel geef ik PSV een goede kans om te winnen. Zonder hen, waar het nu naar uitziet, kunnen we het wel schudden. Dan worden we overlopen met deze krakkemikkerige verdediging.
 
Och man ik had beter het geld van de ticket en de trein aan een goed doel kunnen geven :FP:
Ik hoop van harte dat er nog iets gaat gebeuren de komende week of dat er nog spelers terugkeren. Zoals Bruma, Pereiro, Lozano en Guti. Gelukkig dat Basel ook nog aan het rommelen is met hun selectie.
 
Ik hoop van harte dat er nog iets gaat gebeuren de komende week of dat er nog spelers terugkeren. Zoals Bruma, Pereiro, Lozano en Guti. Gelukkig dat Basel ook nog aan het rommelen is met hun selectie.
Zij hebben hun selectie zo goed als rond, en wij moeten maar afwachten of er nog versterkingen komen in onze verdedigingslinie, die de hoogste prioriteit behoeft...:rolleyes:
 
Luckassen heeft 1 wedstrijd tegen Nice leuk gespeeld. Ik verwacht er helemaal niets van, maar laat me graag verrassen, want bij Hertha heeft hij niets gepresteert, de weinige speeltijd die hij kreeg. Bovendien gaat dit ten koste van een leuke aankoop vermoed ik. Mogelijk ziet PSV hem als een ordinaire ausputzer.

Haha, las het ook ja, dat Luckassen indruk maakte tegen Nice.

Geloof me mensen. Trap hier niet in. Je gaat zwaar teleurgesteld worden, als Luckassen de opvolger wordt van Schwaab.

Nog steeds geen nieuwe CV, nog steeds geen basiswaardige middenvelder. Zeker weer met 2 verdedigende middenvelders het seizoen in? Gaat lekker weer joh. Zeker weer op een buitenkansje wachten op het eind a la Brands?
 
Haha, las het ook ja, dat Luckassen indruk maakte tegen Nice.

Geloof me mensen. Trap hier niet in. Je gaat zwaar teleurgesteld worden, als Luckassen de opvolger wordt van Schwaab.

Nog steeds geen nieuwe CV, nog steeds geen basiswaardige middenvelder. Zeker weer met 2 verdedigende middenvelders het seizoen in? Gaat lekker weer joh. Zeker weer op een buitenkansje wachten op het eind a la Brands?
Ach joh, tijd zat. De aftrap is nog ruim 11 dagen verderop..... :unsure:
 
JDJ zal straks met Luckassen als CV op komen draven, want er waren volgens hem geen goeie CV's beschikbaar voor minder dan 10 miljoen euro. PSV moet het dus dan maar doen met Luckassen... :sad:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan