Erik Pieters

Pieters als back vind ik geen straf.
Als ze Lato (huren) en Pieters (transfervrij) binnen halen dan blijft er meer budget over om een hele goede RCV te halen.

Noem eens 3 significant betere linksbacks op uit de eredivisie dan Pieters.
 
Waarom is iedereen hier zo negatief over Pieters?

Ik bedoel ik snap dat je hem liever niet wil als eerste keuze en er ook niet al teveel voor wil betalen. Maar was toch gewoon een prima linksback voor de eredivisie toen hij bij PSV speelde? Daarna heeft hij volop Premier League ervaring opgedaan. En ook vorig jaar heeft hij nog wat wedstrijden Lique 1 meegepikt (denk een hoger niveau dan de eredivisie). Nu leveren we ervaring in (LDJ + Schwaab) en willen we niet teveel kwijt zijn aan de selectie zodat we in een goede basisverdediger kunnen investeren. Ja als Pieters komt ipv een Alvarez of een Lyanco of weet ik veel wat. Dan is het bedroevend. Pikken we hem goedkoop/gratis op als back up. Lijkt me prima joh.
 
Waarom is iedereen hier zo negatief over Pieters?

Ik bedoel ik snap dat je hem liever niet wil als eerste keuze en er ook niet al teveel voor wil betalen. Maar was toch gewoon een prima linksback voor de eredivisie toen hij bij PSV speelde? Daarna heeft hij volop Premier League ervaring opgedaan. En ook vorig jaar heeft hij nog wat wedstrijden Lique 1 meegepikt (denk een hoger niveau dan de eredivisie). Nu leveren we ervaring in (LDJ + Schwaab) en willen we niet teveel kwijt zijn aan de selectie zodat we in een goede basisverdediger kunnen investeren. Ja als Pieters komt ipv een Alvarez of een Lyanco of weet ik veel wat. Dan is het bedroevend. Pikken we hem goedkoop/gratis op als back up. Lijkt me prima joh.
Pieters kan toch niet opbouwen, of wel? Zie je hem een lange pass naar voren sturen over 35-40m? Ik niet. Matige verdediger die onder druk gezet, nogal eens in paniek raakt. Ik heb hem alles bij PSV zien spelen, en zie het absoluut niet als een versterking voor PSV. Van mij mag hier een slotje op...
edit: Ik was content toen hij PSV verliet..netals Rekiki.:metal:
 
Waarom is iedereen hier zo negatief over Pieters?

Ik bedoel ik snap dat je hem liever niet wil als eerste keuze en er ook niet al teveel voor wil betalen. Maar was toch gewoon een prima linksback voor de eredivisie toen hij bij PSV speelde? Daarna heeft hij volop Premier League ervaring opgedaan. En ook vorig jaar heeft hij nog wat wedstrijden Lique 1 meegepikt (denk een hoger niveau dan de eredivisie). Nu leveren we ervaring in (LDJ + Schwaab) en willen we niet teveel kwijt zijn aan de selectie zodat we in een goede basisverdediger kunnen investeren. Ja als Pieters komt ipv een Alvarez of een Lyanco of weet ik veel wat. Dan is het bedroevend. Pikken we hem goedkoop/gratis op als back up. Lijkt me prima joh.

Het beeld van Pieters wat ik heb is dat hij op 30 meter van het eigen doel met de handen achter de rug begon terug te lopen, totdat hij in de eigen zestien kwam en niet meer durfde in te grijpen. Waarna de meeste tegenstanders er voorbij gingen. De ruitjes hebben het meeste te vrezen van Pieters.
 
Het beeld van Pieters wat ik heb is dat hij op 30 meter van het eigen doel met de handen achter de rug begon terug te lopen, totdat hij in de eigen zestien kwam en niet meer durfde in te grijpen. Waarna de meeste tegenstanders er voorbij gingen. De ruitjes hebben het meeste te vrezen van Pieters.
Dit is Erik Pieters in een notendop. Nooit meer aan beginnen, maar het gaat waarschijnlijk toch gebeuren.
 
Het beeld van Pieters wat ik heb is dat hij op 30 meter van het eigen doel met de handen achter de rug begon terug te lopen, totdat hij in de eigen zestien kwam en niet meer durfde in te grijpen. Waarna de meeste tegenstanders er voorbij gingen. De ruitjes hebben het meeste te vrezen van Pieters.
Precies, faalhazen maken ons niet sterker.
 
Pieters waarschijnlijk naar Burnley. Een beetje opgelucht, maar aan de andere kant, moeten we toch iemand als wissel hebben. Die Theunissen lijkt niet genoeg als ik de reacties lees op het Voorbereiding topic.
 
Pieters waarschijnlijk naar Burnley. Een beetje opgelucht, maar aan de andere kant, moeten we toch iemand als wissel hebben. Die Theunissen lijkt niet genoeg als ik de reacties lees op het Voorbereiding topic.
Doet het nu aardig in Frankrijk. Is meer een snelle counterspeler.
 
Burnley lijkt ons te gaan verlossen van het vreselijke vooruitzicht van Pieters in een PSV-shirt. Misschien maar weer een bloemetje die kant op sturen.
 
Zelfs Pieters heeft geen trek in een nieuw avontuur bij PSV....laatstaan spelers uit andere delen van de wereld....:eek:
 
Zelfs Pieters heeft geen trek in een nieuw avontuur bij PSV....laatstaan spelers uit andere delen van de wereld....:eek:
Pieters had wel trek want die had nooit verwacht dat er nog een andere club zou komen die net zo blind is als PSV. Nu er een club komt die waarschijnlijk 20 euro per maand meer betaald dan PSV gaat hij daarheen. Gelukkig maar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan