Arjen Robben

Ik heb vernomen ergens in een artikel ik geloof van VP, dat Robben zo lang twijfelt omdat hij nog steeds licht geblesseerd, en dat hij zou twijfelen tussen PSV en helemaal stoppen. Ik denk niet dat Robben PSV aan het lijntje houdt.

En bovendien zijn de telefoontjes die MvB pleegt met Robben niet allemaal om hem te overtuigen, maar gewoon telefoontjes tussen twee vrienden.
 
Die Mexicanen moeten niet zo zeuren, zij werden terecht uitgeschakeld en NL had al eerder een penalty moeten krijgen, namelijk toen Moreno er zo hard in ging dat ie zijn eigen been brak.. En als hun aanvoerder niet zo wild Robben had neergehaald, dan had de scheids ook toen geen pingel gegeven. Zij konden met zn vieren Robben gewoon niet aan. Wees een vent en neem je verlies tegen een van toen de beste spelers van de wereld.
Enerzijds ben ik het helemaal met je eens. Echter iets in mij verafschuwt Iniesta ook nog steeds. Iets met voetbal en emotie he.
 
  • Leuk
Reactions: IPF
Arjen Robben zei twee weken gelden dat hij binnen 1 of 2 weken zou beslissen. Vandaag zou hij dus uiterlijk moeten beslissen waar zijn toekomst ligt, of zou hij z'n beslissing nog langer uitstellen?
 
Arjen Robben zei twee weken gelden dat hij binnen 1 of 2 weken zou beslissen. Vandaag zou hij dus uiterlijk moeten beslissen waar zijn toekomst ligt, of zou hij z'n beslissing nog langer uitstellen?
PSV haalt Bruma en geruchten over Berghuis zijn er ook nog steeds. Denk niet dat hij meer komt en zowel dan houdt PSV er terecht rekening mee dat het gewoon een bonus is dat hij er is.
 
PSV haalt Bruma en geruchten over Berghuis zijn er ook nog steeds. Denk niet dat hij meer komt en zowel dan houdt PSV er terecht rekening mee dat het gewoon een bonus is dat hij er is.
Daarom is het ook dom en naïef van PSV dat gerucht betreffende Bergmuis de ether in te slingeren. De kans dat Robben nu bedankt is groot geworden...Amateurischtische aanpak van de beleidsmakers.
 
Altijd die kritiek op de beleidsbepalers, misschien spelen er wel hele andere dingen.
Wacht nu gewoon af welke spelers er na de transferwindow op het veld staan en geef dan een mening of het juiste beleid is gevoerd.
 
Altijd die kritiek op de beleidsbepalers, misschien spelen er wel hele andere dingen.
Wacht nu gewoon af welke spelers er na de transferwindow op het veld staan en geef dan een mening of het juiste beleid is gevoerd.

Ja. Alsof wij weten wat er besproken wordt.
 
Altijd die kritiek op de beleidsbepalers, misschien spelen er wel hele andere dingen.
Wacht nu gewoon af welke spelers er na de transferwindow op het veld staan en geef dan een mening of het juiste beleid is gevoerd.
Daar kan ik een stuk in meegaan, maar waar we kritiek om mógen hebben, is de feitelijke situatie dat noodzakelijke verdedigende versterkingen er nog niet zijn, terwijl PSV over 3 weken z'n eerste Europese wedstrijd van belang heeft, tegen een best lastige tegenstander.
Prima om niet zomaar met geld te gaan smijten, maar nu neemt PSV een risico om de CL en daarmee vele miljoenen mis te lopen.
Gevalletje 'penny wise pound foolish' ligt op de loer.
 
Maar het blijft een zware naaiduik nog steeds, 100% goed uitgevoerd en 95% fake duik. Als ik de Russische car crash filmpjes zie, hoe voetgangers aangereden worden en vliegen, komt niet eens in de buurt van zijn duik gewoon
 
Jammer dat hij stopt. Had hem nog graag een jaartje in de Eredivisie gezien, bij PSV of desnoods Groningen. Desondanks begrijp ik zijn keuze wel; hij had niet zo veel meer te winnen en kon eigenlijk alleen nog maar tegen vallen. Ergens toch een mistroostig gevoel bij het lezen van zijn beslissing.

Een sieraad voor de sport en een schitterende carriere achter de rug. Een topper voor Oranje geweest, die zich onsterfelijk had kunnen maken wanneer het teentje van Casillas niet in de weg had gezeten. Dat verandert wat mij betreft verder niets aan de mooie herinneringen aan hem die ik zal blijven koesteren, want ook in Oranje heb ik erg vaak van hem mogen genieten. In clubverband is de geniale volley uit een hoekschop uit bij ManU er eentje die direct te binnen schiet, maar er zijn er zo veel meer. Afgezien van zijn talent een op en top prof, die steeds wist terug te komen van zware blessures en er alles voor gaf. Een voorbeeld voor velen. Vergelijk dat toch eens met die doorgaans verwende etters van de huidige generatie...

Ben erg benieuwd of hij de ambitie en de capaciteiten heeft om trainer te worden. Als zijn voetbalvisie net zo sierlijk is als zijn manier van voetballen, dan zou ik hem heel gauw inschrijven bij de KNVB.
 
Slecht nieuws deze topper had ik graag nog twee jaar zien schitteren bij ons. Had er eigenlijk wel op gerekend nu moeten het met Bruma doen die amper scoort of assists aflevert.
 
Ik weet niet of ik de enige ben, maar ik word altijd wat nostalgisch, emotioneel zo je wilt, als zo'n groot voetballer stopt. Kippenvel bij het zien van beelden en de realisatie dat het over is. Ik had dat bij (lang geleden) Willy vd Kerkhof, het afscheid van Marco van Basten in San Siro, man man, wat was dat treurig en mooi. Laat dat maar aan de Italianen over.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan