Damesvoetbal (o.a. Oranje Leeuwinnen)

Kom op Sarina, als jij ook alleen maar in ongeloof zit dat je de finale gehaald hebt, wordt het nooit wat. Dan word je echt compleet weggeblazen door Amerika.

Ga staan voor je groep en zeg dat je in die finale gaat knallen.
 
Met n brancard van t veld nadat je de bal op je wang gekopt krijgt... Die kende ik nog niet.
Nou, haar nek maakte wel een rare beweging.
Kom op Sarina, als jij ook alleen maar in ongeloof zit dat je de finale gehaald hebt, wordt het nooit wat. Dan word je echt compleet weggeblazen door Amerika.

Ga staan voor je groep en zeg dat je in die finale gaat knallen.
Dat zal vast wel komen. Er is van alles aan te merken op het spel, maar ze gaan er wel voor.
 
Kan ik ook prima mee leven, Amerika is wat mij betreft de terechte kampioen. Duidelijk verschil met de rest.
 
Kom op Sarina, als jij ook alleen maar in ongeloof zit dat je de finale gehaald hebt, wordt het nooit wat. Dan word je echt compleet weggeblazen door Amerika.

Ga staan voor je groep en zeg dat je in die finale gaat knallen.

Denk dat ze ook weggeblazen worden. Verschil met de VS is enorm. Dat gaat een paar versnellingen hoger, weten elkaar wel te vinden, hebben niet voortdurend ruzie met de bal, etc.
 
JA hey NL is geen Thailand. Speed speed speed en nauwkeurige passes en het overzicht plus vechtlust. En wat geluk. :DANCE::BALL:
 
:grin:

65671593_10156077831850124_2950344702139826176_n.jpg
 
Al die Engelse jankmuilen die doen alsof de wereld is vergaan nadat Morgan juichde alsof ze thee dronk. Jezus christus wat kan de mensheid in 2019 toch janken om niks. Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen, maar het gehuil blijft overal gewoon doorgaan :lol:
 
Engeland verloren van Zweden! Best onverwacht, zet de prestatie van Nederland ook weer in een gunstiger daglicht.

Eens kijken hoe het morgen gaat.
 
Al die Engelse jankmuilen die doen alsof de wereld is vergaan nadat Morgan juichde alsof ze thee dronk. Jezus christus wat kan de mensheid in 2019 toch janken om niks. Ik dacht dat het allemaal wel mee zou vallen, maar het gehuil blijft overal gewoon doorgaan :lol:
Daarom ook lekker dat die zeikerige eilandbewoners zelfs de troostfinale niet hebben weten te winnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan