Phillip Cocu

Haha mooi man deze reactie. Ondertussen gaat het wel kei lekker he onder Bommeltje?
Het gebrek van Bommeltje, aan taktisch inzicht, hangt als een molensteen om de successen van onze mooie club heen.
In tegenstelling tot Cocu is hij nog 10x slechter qua opstellingen en wisselbeleid.
En Cocu was al slecht daarin. Knap dat Bommeltje dat weet te overtreffen.
 
Haha mooi man deze reactie. Ondertussen gaat het wel kei lekker he onder Bommeltje?
Ja man. Daarom loop ik ook steeds voorop in de Bommelpolonaise. Scherp oog hoor. Ja, nee, echt. Super!:lol:
Voor de volledigheid dan; nu boeit Bommel mij noodzakelijkerwijs wel, want hij is coach van PSV. Zodra hij vertrokken is boeit hij me net zoveel als de vertrokken Cocu. Snap je het nu wél?:FP:
 
Ja man. Daarom loop ik ook steeds voorop in de Bommelpolonaise. Scherp oog hoor. Ja, nee, echt. super!:lol:
Voor de volledigheid dan; nu boeit Bommel mij noodzakelijkerwijs wel, want hij is coach van PSV. Zodra hij vertrokken is boeit hij me net zoveel als de vertrokken Cocu. Snap je het nu wél?:FP:

giphy.gif
 
Ja man. Daarom loop ik ook steeds voorop in de Bommelpolonaise. Scherp oog hoor. Ja, nee, echt. Super!:lol:
Voor de volledigheid dan; nu boeit Bommel mij noodzakelijkerwijs wel, want hij is coach van PSV. Zodra hij vertrokken is boeit hij me net zoveel als de vertrokken Cocu. Snap je het nu wél?:FP:

Ja man. Hoop dat Bommeltje je plezier in voetbal kijken ook niet ontneemt.
 
Cocu is ook in Engeland nog niet bepaald een succes.
Hij is gewoon geen goede coach, zoveel is inmiddels toch wel duidelijk.
Bij PSV natuurlijk hele goede resultaten behaald. Voetbal soms wat minder, voordat je daar over begint. ;)

In het buitenland kan hij zich nog niet onderscheiden. Dus voor zijn trainerscarrière is vlot resultaat wel belangrijk. Langzaam dringt de gedachte zich wel op dat hij "het" niet in de vingers heeft. Verrassend wel. Iedereen zag in hem wel een topcoach, toen hij nog speler was.

Ach, het kan ook zomaar dat hij bijvoorbeeld met Barcelona ook 4x kampioen kan worden. Is toch wat anders dan bij Derby County trainen. Vergelijk dat maar met Rijkaard. Degraderen met Sparta, CL winnen met Barca.
 
Bij PSV natuurlijk hele goede resultaten behaald. Voetbal soms wat minder, voordat je daar over begint. ;)

Iets met op het goede moment op het goede plek, met alle geluk van de wereld + beste spelers.
Cocu was aanwezig en deelde 11 shirtjes uit per wedstrijd..
 
Hij is de enige coach die de afgelopen 10 jaar prijzen heeft gepakt bij PSV. In tegenstelling tot Rutten, Faber en Van Bommel, wat misschien niet zoveel zegt, maar ook in tegenstelling tot Stevens en Advocaat, beiden Europacup-winnaars.

In Derby maken de fans zich vooral druk om de kwaliteit van de selectie, niet om de coach.

Wat Knipping in zijn analyse voor het gemak vergeet is dat er van de ploeg van vorig jaar de helft nog maar over is, en dat is niet de betere helft.
 
Wat zit die Knipping nou weer te kwatsen dat Derby geen moment heeft meegedaan om de play-offs?

https://www.ad.nl/buitenlands-voetb...op-play-offs-om-premier-league-plek~a0357fde/

Ze zijn uiteindelijk 10e geworden met 6 punten achterstand van Swansea dat wel de play-offs ingaat. Ze hebben pas op de 44ste speeldag de play-offs uit hun hoofd kunnen zetten. Zie steeds vaker van die voetbal journalisten maar wat roepen, zonder er überhaupt onderzoek naar te hebben gedaan.

Wat betreft Cocu. Ik had anders verwacht, maar ik die gaat geen hoge ogen gooien. Hij zal vast een club vinden waar het gaat lopen, maar een grootheid zal het nooit worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan