Voorbereiding Seizoen 2019/2020

Status
Je kunt niet meer reageren.

Penalty

Forum Hall of Fame Inductee
PSV speelt ter afsluiting van de voorbereidingsperiode op woensdag 17 juli in het eigen Philips Stadion een oefenduel met VfL Wolfsburg.
De wedstrijd is gekoppeld aan de jaarlijkse open dag.
PSV begint op 18 juni via de eerste training van het nieuwe seizoen al aan de eerste voorbereidingen.
Tussen 1 en 8 juli is PSV actief in Zwitserland, waar in Verbier het jaarlijkse zomerse trainingskamp op het programma staat.

link
 
PSV speelt ter afsluiting van de voorbereidingsperiode op woensdag 17 juli in het eigen Philips Stadion een oefenduel met VfL Wolfsburg.
De wedstrijd is gekoppeld aan de jaarlijkse open dag.
PSV begint op 18 juni via de eerste training van het nieuwe seizoen al aan de eerste voorbereidingen.
Tussen 1 en 8 juli is PSV actief in Zwitserland, waar in Verbier het jaarlijkse zomerse trainingskamp op het programma staat.

link
Hmmm, dan is het bij ons nog niet eens zomervakantie. Jammer, anders wilde ik wel gaan met junior.
 
PSV speelt ter afsluiting van de voorbereidingsperiode op woensdag 17 juli in het eigen Philips Stadion een oefenduel met VfL Wolfsburg.
De wedstrijd is gekoppeld aan de jaarlijkse open dag.
PSV begint op 18 juni via de eerste training van het nieuwe seizoen al aan de eerste voorbereidingen.
Tussen 1 en 8 juli is PSV actief in Zwitserland, waar in Verbier het jaarlijkse zomerse trainingskamp op het programma staat.

link
Misschien, (als je al 4-0 voorstaat)...o.O, Teze en Obispo als verdedigingsblok uitproberen. Kijken of ze Weghorst van scoren af kunnen houden...:)
 
Laatst bewerkt:
OEFENPROGRAMMA PSV IN JULI:

Woensdag 3 juli: PSV-FC Sion, tijdstip 19.00, locatie: Bagnes (Zwitserland)
Zondag 7 juli: PSV-Olympique Nice, tijdstip 19.00, locatie: Vevey (Zwitserland)
Vrijdag 12 juli: PSV-Aris Saloniki, tijdstip 19.00, locatie: Oosterhout (bij TSC)
Woensdag 17 juli: PSV-VfL Wolfsburg, tijdstip 19.00, locatie: Philips Stadion

link
 
OEFENPROGRAMMA PSV IN JULI:

Woensdag 3 juli: PSV-FC Sion, tijdstip 19.00, locatie: Bagnes (Zwitserland)
Zondag 7 juli: PSV-Olympique Nice, tijdstip 19.00, locatie: Vevey (Zwitserland)
Vrijdag 12 juli: PSV-Aris Saloniki, tijdstip 19.00, locatie: Oosterhout (bij TSC)
Woensdag 17 juli: PSV-VfL Wolfsburg, tijdstip 19.00, locatie: Philips Stadion

link


  • UEFA CHAMPIONS LEAGUEdinsdag 23 juli
    PSV 00:00 FC Basel
    PHILIPS STADION



  • JOHAN CRUIJFF SCHAALzaterdag 27 juli
    Ajax 18:00 PSV
    JOHAN CRUIJFF ARENA




  • Wanneer start de kaartverkoop voor deze wedstrijden?
 
Ze moeten komende week eerst de seizoenkaarten innen, anders komt er in 1 X teveel geld binnen.
 
Zijn jullie ook zo benieuwd wie de prijs van de reis naar verbier gaat winnen! Ik vond het een leuke geste van psv! Meteen terug gestuurd!?
 
Wanneer start de verkoop van PSV-Basel tickets?
Wij willen er heen als enige 4 PSV'ers uit de randstad
 
Wanneer start de verkoop van PSV-Basel tickets?
Wij willen er heen als enige 4 PSV'ers uit de randstad
....???? Kwakkie, hoe kom je erbij dat jullie de enige 4 PSV'ers uit de Randstad zijn, die naar deze wedstrijd willen..?? Maar goed, gezien de inhoud van de vele Posts die jij hier op het Forum plaatst, begrijp ik je verwaandheid en naïviteit wel voor een deel.....even voor de duidelijkheid , wij, mijn zoon en ik, wonen in Leiden, eveneens Randstad, en wij zijn ook van plan om te gaan. :cool:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan