Umbro heeft het nieuwe shirt van Brentfort uitgebracht. Alleen interessant omdat die club ook rood - witte strepen heeft en een indicatie kan zijn wat Umbro gaat doen met het PSV shirt.
 
Umbro heeft het nieuwe shirt van Brentfort uitgebracht. Alleen interessant omdat die club ook rood - witte strepen heeft en een indicatie kan zijn wat Umbro gaat doen met het PSV shirt.

Vrij simpel, maar op zich niks mis mee. Ik vind de mouwen en de achterkant wat minder, maar dat kan aan mij liggen. Ik zou wel kunnen leven met dit ontwerp.
 
Vrij simpel, maar op zich niks mis mee. Ik vind de mouwen en de achterkant wat minder, maar dat kan aan mij liggen. Ik zou wel kunnen leven met dit ontwerp.
Ik zou de achterkant juist mooi vinden! IK heb een hekel aan een volledig effen achterkant met alleen strepen aan de voorkant. Ja, volkomen doorlopende strepen achter is het meest optimaal, maar dat hebben we al heel lang niet meer gehad.
 
Ik vind het wel mooi. De mouwen mogen van mij helemaal rood zijn.

Vwb het uitshirt, ik vind het best mooi. Inderdaad jammer van het logo, maar in rood/wit zal het vloeken als een tierelier.
Eigenlijk had het logo dan in zwart/wit moeten zijn
 
Hoe meer ik het nieuwe uit-shirt zie, hoe mooier ik het ontwerp vind, hoe misplaatster ik de felle oranje broek vind en hoe lelijker ik het oranje logo vind.
 
Terug
Bovenaan Onderaan