Arias is en blijft mijn favoriete speler aller tijden
echt een fantasche voetballer
Heeft het helaas niet gered bij Atleti en mag alweer weg. Voor PSV is dit de zoveelste speler die in een grotere competitie mislukt. Jammer want hij kan best wel het niveau van een Real Betis enz aan en had dat ook moeten doen i.p.v. bij een topploeg.
 
Heeft het helaas niet gered bij Atleti en mag alweer weg. Voor PSV is dit de zoveelste speler die in een grotere competitie mislukt. Jammer want hij kan best wel het niveau van een Real Betis enz aan en had dat ook moeten doen i.p.v. bij een topploeg.
Mag hij alweer vertrekken?
gelijk terughalen dan
wat een fantastische speler voor psv en hij kan bij atletico ni slechter geworden zijn
 
Oudere spelers met wat ervaring in sterkere competities heb je nodig inderdaad. Arias halen, dan kan Dumfries wel banken. Dat vind ik wel zonde, omdat ik Dumfries best 'n goede voetballer vind.
 
Ik bedoel Arias, Dumfries en Angelino. Aangezien Arias zowel op links als rechts kan.
arias is van origine een rechtsachter ik heb hem eerlijk gezegd ook nooit op linksachter gezien en zelfs dan is arias beter dan dumfries een verdediging met Angelino, van Drongelen, alvarez en arias is toch geweldig dumfries en viergever op de bank saintsbury verkopen en teze verhuren
perfect
 
Oudere spelers met wat ervaring in sterkere competities heb je nodig inderdaad. Arias halen, dan kan Dumfries wel banken. Dat vind ik wel zonde, omdat ik Dumfries best 'n goede voetballer vind.
daar heb je ook weer gelijk in
maar arias terughalen
als het aan mij ligt doe ik het gelijk
 
arias is beter dan beide de andere 2 zijn wel jonger maar kijk wat er met ajax gebeurt is nadat ze oudere spelers haalden en bij psv ook btw ten tijde van quardado en moreno
Ik vind het prima als Arias wil komen, goedkoop en tegen een NL salaris als hij inderdaad op beide flanken kan spelen is het een prima backup. En dat bedoel ik positief. Je kunt nog eens wat wisselen.
 
maar volgens mij mag hij helemaal niet vertrekken dus vanwaar deze discussie eigenkijk ??
Ik zag een paar weken geleden al iets voorbij komen dat ie weg mocht. Voor de rest geloof ik het verhaal van Simeone niet zo: als hij zo weg van hem is, dan had hij hem vaker laten spelen. Dat zegt ie alleen maar om meer voor hem te kunnen ontvangen dan wat men voor een overbodige speler zou betalen.
 
Ik zag een paar weken geleden al iets voorbij komen dat ie weg mocht. Voor de rest geloof ik het verhaal van Simeone niet zo: als hij zo weg van hem is, dan had hij hem vaker laten spelen. Dat zegt ie alleen maar om meer voor hem te kunnen ontvangen dan wat men voor een overbodige speler zou betalen.
Screenshot_2019-05-30-22-17-43.png
hij heeft toch aardig wat minuten gemaakt
 
Terug
Bovenaan Onderaan