Ergernissen

Heel irritant. On that note: kranen in vliegtuigen waar je een knop ingedrukt moet houden om water te krijgen, maar waar het water stopt met stromen zodra je de knop loslaat.
Die moet je ook met je elleboog indrukken. Je gaat zo’n vieze knop toch niet aanraken met je blote handen?
 
Nog erger: de mensen die op Baudet stemmen
Kan nog wel een paar partijen noemen die ik nog minder graag zie dan FvD.
Betekent overigens wel dat ik de FvD niet zo graag zie. Vooral Baudet en Hiddema, overigens, die Otten en de EU lijsttrekker leken al een stuk redelijker.
 
Kan nog wel een paar partijen noemen die ik nog minder graag zie dan FvD.
Betekent overigens wel dat ik de FvD niet zo graag zie. Vooral Baudet en Hiddema, overigens, die Otten en de EU lijsttrekker leken al een stuk redelijker.
Persoonlijk kom ik dan alleen op Denk, en wellicht de PVV. Maar ja, smaken verschillen, en dat is maar goed ook.
 
Shuffle-play.

Zet je een "LP" op. Krijg je zo'n debiele volgorde, en dan is het vaak onduidelijk hoe je dat weer uit kunt zetten.
 
Shuffle-play.

Zet je een "LP" op. Krijg je zo'n debiele volgorde, en dan is het vaak onduidelijk hoe je dat weer uit kunt zetten.

Ik denk zelfs dat sinds de uitvinding van shuffle play de maatschappij langzaam begon af te glijden. Niets was meer wat het leek, ongeordende toestanden en willekeur viel de mensheid ten deel. Nee, ik moet er niks van hebben, dan dat shuffle play.
 
Laatst bewerkt:
Ik denk zelfs dat sinds de uitvinding van shuffle play de maatschappij langzaam begon af te glijden. Niets was meer wat het leek, ongeordende toestanden en willekeurigheid viel de mensheid ten deel. Nee, ik moet er niks van hebben, dan dat shuffle play.
Shuffle is een klap in het gezicht van de artiest die de nummers in een bewuste volgorde op het album plaatste. Alsof je een 7-gangen menu in 1x laat komen en de volgorde ff omgooit. Stuk voor stuk vast nog lekker, maar je mist de bewuste opbouw van de chef.
 
Shuffle is een klap in het gezicht van de artiest die de nummers in een bewuste volgorde op het album plaatste. Alsof je een 7-gangen menu in 1x laat komen en de volgorde ff omgooit. Stuk voor stuk vast nog lekker, maar je mist de bewuste opbouw van de chef.

:) eens.
 
Mediamarkt die wel even denkt te weten wat ik met mijn vakantiegeld moet doen. Rot lekker op en ga failliet.
 
Kan nog wel een paar partijen noemen die ik nog minder graag zie dan FvD.
Betekent overigens wel dat ik de FvD niet zo graag zie. Vooral Baudet en Hiddema, overigens, die Otten en de EU lijsttrekker leken al een stuk redelijker.
PVV, DENK, 50Plus, SGP, SP, PvdD vind ik allen enger dan FvD.

Dus smaken verschillen zeker
 
Het AD dat over de nieuwste challenge bericht. Benoemd dat het gevaarlijk kan zijn en vervolgens tig insta posts er achteraan zet om te laten zien hoe leuk het is...
 
Spelers met hun voornaam op het shirt
Virgil. Zum kotsen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan