Films & TV

Overigens denk ik dat zo’n evenement best wat oplevert.

Evenementen als F1, Eurovisie enz kosten juist bakke met geld, je doet zo iets om het land te promoten of je moet het doen als je EV wint. Als publieke omroep zich er mee gaat bemoeien dan gaan jij en ik er dik voor betalen dus
 
Evenementen als F1, Eurovisie enz kosten juist bakke met geld, je doet zo iets om het land te promoten of je moet het doen als je EV wint. Als publieke omroep zich er mee gaat bemoeien dan gaan jij en ik er dik voor betalen dus

Ja? Denk je dat je een rekening krijgt?
Steden halen een wielerettape in huis. Organiseren een festival. Reclamecampagnes voor een land/streek zijn ook normaal om toeristen te trekken. Zo’n songfestival kost wat, maar je hebt ook iets wat da aandacht trekt.
 
Beetje laat, maar even over het Songfestival: ik heb het al de drie dagen uitgehouden, en op zaterdag heb ik zelfs gestemd op San Marino. Prachtnummer. Ik snap niet dat het niet heeft gewonnen.
 
Alles wat buiten die 1,5 uur valt boeit de VVD niet...
Overigens denk ik dat zo’n evenement best wat oplevert.
Kostte in Tel Aviv zo'n 60m euro. De laaste scandinavische organisaties waren 'spotgoedkoop', zo'n 15m euro. Kortom, dit geintje gaat de belastingbetaler, buiten een kudtnummer, weer veel geld kosten. Bij dat 'wij' gewoon laatste zijn geeindigd.
 
Kostte in Tel Aviv zo'n 60m euro. De laaste scandinavische organisaties waren 'spotgoedkoop', zo'n 15m euro. Kortom, dit geintje gaat de belastingbetaler, buiten een kudtnummer, weer veel geld kosten. Bij dat 'wij' gewoon laatste zijn geeindigd.
Dat pinkwashing mag iets kosten. ?
 
Kostte in Tel Aviv zo'n 60m euro. De laaste scandinavische organisaties waren 'spotgoedkoop', zo'n 15m euro. Kortom, dit geintje gaat de belastingbetaler, buiten een kudtnummer, weer veel geld kosten. Bij dat 'wij' gewoon laatste zijn geeindigd.

Voor die 60 miljoen was er ook maar 1 x een Palestijnse vlag te zien.
 
GOT net gekeken.. om te huilen van teleurstelling, legendarische serie die zo doodbloedt.. breekt me hart gewoon
 
GOT net gekeken.. om te huilen van teleurstelling, legendarische serie die zo doodbloedt.. breekt me hart gewoon

Kon ook gewoon niet in zo weinig tijd. Vooral aflevering 3 en 5 hebben dit jaargang de das om gedaan. Tot en met aflevering 3 zou al 1 volledig jaargang moeten zijn en aflevering 4 t/m6 ook een jaargang. Jammer en let maar op dat ze het nu ook nog eens gaan uitmelken met spin-offs.
 
Kostte in Tel Aviv zo'n 60m euro. De laaste scandinavische organisaties waren 'spotgoedkoop', zo'n 15m euro. Kortom, dit geintje gaat de belastingbetaler, buiten een kudtnummer, weer veel geld kosten. Bij dat 'wij' gewoon laatste zijn geeindigd.

Het idee is dat ze dat 'n hoop van die "two cities in a sunny break"-spotjes op Eurosport scheelt, die je elk reclameblok voorbij ziet komen. Maar geen idee of dat werkt.

Ik kijk het EV niet en heb ook niet het idee van laat ik eens naar Stockholm gaan, omdat die dat vorig jaar hebben geïnteresseerd. Tel Aviv kom ik toch al graag, ongeacht of ze nu het EV organiseren of niet.

Als objectieve berekeningen uitwijzen dat er wat te halen valt, dan kun je er wat geld in steken. Anders gewoon zo goedkoop mogelijk dit verplichte nummertje.
 
Het idee is dat ze dat 'n hoop van die "two cities in a sunny break"-spotjes op Eurosport scheelt, die je elk reclameblok voorbij ziet komen. Maar geen idee of dat werkt.

Ik kijk het EV niet en heb ook niet het idee van laat ik eens naar Stockholm gaan, omdat die dat vorig jaar hebben geïnteresseerd. Tel Aviv kom ik toch al graag, ongeacht of ze nu het EV organiseren of niet.

Als objectieve berekeningen uitwijzen dat er wat te halen valt, dan kun je er wat geld in steken. Anders gewoon zo goedkoop mogelijk dit verplichte nummertje.
Eens, met een aantekening. Dat soort berekeningen zijn altijd over-optimistisch. En het grootset nadeel van dit soort berekeningen is: de kosten zijn publiek, de baten zijn privaat. Dus laat in dat geval ook de private partijen de kosten maar dragen.
 
Ik kijk op Netflix nu "The Society". Ik vind het wel een pakkende serie. Het gaat over zo'n 200 (?) Amerikaanse scholieren van zo'n 16-20 jaar, die plotseling compleet op zichzelf aangewezen zijn en zelf een samenleving moeten opbouwen met de daarbij voorkomende problemen.
 
Trouwens de serie El Recluso gekeken op Netflix. Over een Mexicaanse gevangenis. Vond het wel geinig. Ook leuk om de foto's van de acteurs te vergelijken met hun karakters in de serie.
 
Pfff, ik heb aflevering 1 van When They See Us gekeken. Wat kan je daar boos om worden, zeg. Ik laat aflevering 2 nog even wachten.
 
Pfff, ik heb aflevering 1 van When They See Us gekeken. Wat kan je daar boos om worden, zeg. Ik laat aflevering 2 nog even wachten.
En dan te bedenken dat een bepaalde huidige president met eigen geld een voorpagina kocht om te pleiten voor de doodstraf voor deze jongens.
 
Terug
Bovenaan Onderaan