Wielrennen

Pascal Ackermann wint de 5de etappe in de Giro. Het was regen regen en nog is regen. De laatste 9km telde niet mee voor het klassement.

Maar het trieste nieuws van vandaag was natuurlijk dat Tom Dumoulin na de eerste kilometers gelijk afstapte. Hij vliegt vanavond naar huis.
 
Pascal Ackermann wint de 5de etappe in de Giro. Het was regen regen en nog is regen. De laatste 9km telde niet mee voor het klassement.

Maar het trieste nieuws van vandaag was natuurlijk dat Tom Dumoulin na de eerste kilometers gelijk afstapte. Hij vliegt vanavond naar huis.
Ja, dat zat erin en hoort ook weer bij wielrennen. Op naar de Tour voor Tom.

Ik speel een Giro spel, maar dat gaat nog niet zo lekker.....
 
Ja, dat zat erin en hoort ook weer bij wielrennen. Op naar de Tour voor Tom.

Ik speel een Giro spel, maar dat gaat nog niet zo lekker.....
Ik ben bang dat de tour van dit jaar niet voor Tom gemaakt is. Maar ik laat me graag verassen! Wat is de giro toch een mooie koers!
 
Voor Jumbo uiteraard wel interessanter dan 'n Sloveen die top is als het 'n weekje duurt en slechts sub-top als het langer duurt.
 
Mike Teunissen wint de 1e etappe van de Tour de France. :CHEER:
En 30 jaar na Erik Breukink krijgt eindelijk weer eens een Nederlander de gele trui.
Hij zou eigenlijk de sprint aan moeten trekken voor Dylan Groenewegen, maar die is gevallen.
Nu wint Mike Teunissen zelf de sprint nipt voor Sagan. Bizar. :D
Hij krijgt ook nog de groene trui.
 
Laatst bewerkt:
Mike Teunissen wint de 1e etappe van de Tour de France. :CHEER:
En 30 jaar na Erik Breukink krijgt eindelijk weer eens een Nederlander de gele trui.
Hij zou eigenlijk de sprint aan moeten trekken voor Dylan Groenewegen, maar die is gevallen.
Nu wint Mike Teunissen zelf de sprint nipt voor Sagan. Bizar. :D
Hij krijgt ook nog de groene trui.
Bizar, maar wel gaaf.

Mijn tourspel is nu al wiebelig met een gevallen Fuglang en Groenewegen.
 
Mike Teunissen wint de 1e etappe van de Tour de France. :CHEER:
En 30 jaar na Erik Breukink krijgt eindelijk weer eens een Nederlander de gele trui.
Hij zou eigenlijk de sprint aan moeten trekken voor Dylan Groenewegen, maar die is gevallen.
Nu wint Mike Teunissen zelf de sprint nipt voor Sagan. Bizar. :D
Hij krijgt ook nog de groene trui.

En dan Sagan verslaan, Sagan! Topprestatie.
 
Wel jammer voor Steven Kruiswijk.


Ja, maar denk dat we realistisch moeten zijn. Kruijswijk is alweer 32 en zie 'm geen grote ronde meer winnen. Rijdt wel mooie uitslagen in de Giro, Tour en Vuelta en lijkt me ook prima te renderen als het niet allemaal om hem draait.

Dumoulin kan nog jaren mee, kanshebber op de winst in elke grote ronde en publicitair geweldig interessant voor Jumbo. Jumbo heeft dan Sven Kramer, Max Verstappen en Tom Dumoulin.

Daar had Robben natuurlijk ook mooi in gepast in dat rijtje.
 
Team Jumbo - Visma wint de ploegentijdrit. :CHEER:
Maar liefst 21 seconden voor de nr 2. Ineos. Mike Teunissen houdt de gele trui. :clap2:
Steven Kruiswijk doet goede zaken in het algemeen klassement.
 
Laatst bewerkt:
Team Jumbo - Visma wint de ploegentijdrit. :CHEER:
Maar liefst 21 seconden voor de nr 2. Ineos. Mike Teunissen houdt de gele trui. :clap2:
Steven Kruiswijk doet goede zaken in het algemeen klassement.
Gele, groene & witte trui in de ploeg en de eerste vijf plaatsen in het klassement. Mooi man...
 
Terug
Bovenaan Onderaan