PSV - Heracles Almelo | Woensdag 15 mei | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Er wordt gewoon onzin geraaskald door RobPSV. Waarom zouden nu de wedstrijden verplaatst moeten worden? Welke reglementen worden geschonden als dat niet gedaan wordt?
Wat maakt mij dat nou uit! Jij hebt hier nu niks te zoeken man! Je moet een feest gaan vieren niet hier zitten trollen!
 
PSV 2017-2018
34 gespeeld, 83 punten, 87 gescoord, 39 tegen.
PSV 2018-2019
34 gespeeld, 83 punten, 98 gescoord, 26 tegen.

Minste doelpunten tegen. Bijna 100x gescoord (3 per wedstrijd gemiddeld he). Net zoveel punten als vorig seizoen, toen 4 punten boven Ajax. We doen het gewoon béter dan vorig jaar.

We hebben alleen te maken gehad met een onwaarschijnlijk sterk Ajax, die hun beste seizoen beleven sinds 1995.
Shit happens. Maar PSV heeft alleen tegen RKC collectief gefaald.

Allemaal leuk en mooi die cijfers, maar een jaar/voetbalseizoen is pas 'fantastisch' als er iets gewonnen wordt, en PSV heeft helemaal niks gewonnen, zelfs geen fruitschaal, dus vind ik het heel vreemd als je van een fantastisch jaar gaat spreken. Dat is niet wat ik zou willen horen uit de mond van een PSV speler, want dat geeft mij aan dat ze tevreden zijn ook al winnen ze niks, en dat is niet de instelling die je hoort te hebben als je voor PSV speelt.
 
Allemaal leuk en mooi die cijfers, maar een jaar/voetbalseizoen is pas 'fantastisch' als er iets gewonnen wordt, en PSV heeft helemaal niks gewonnen, zelfs geen fruitschaal, dus vind ik het heel vreemd als je van een fantastisch jaar gaat spreken. Dat is niet wat ik zou willen horen uit de mond van een PSV speler, want dat geeft mij aan dat ze tevreden zijn ook al winnen ze niks, en dat is niet de instelling die je hoort te hebben als je voor PSV speelt.
Fantastisch niet, dan had je inderdaad kampioen moeten worden. Maar ik ben het wel met hem eens dat je normaal gesproken met deze cijfers kampioen bent.

Maar goed. De aankomende jaren zullen (als de Eredivisie competitie opzet zo blijft als nu) 80 punten of meer helemaal geen garantie zijn voor een kampioenschap. De eredivisie brokkelt steeds verder af en de KNVB is echt een vereniging en heeft geen toeten nog blazen hoe ze dit moeten aanpakken.
 
Oh tuurlijk, die gozer uit 1900 zit het wedstrijdtopic weer vol te zwammen...

Ik hoop dat de supporters die vandaag gekeken hebben ook hebben genoten. Ik kan helaas niets zeggen over de wedstrijd, dus mocht iemand een samenvattinkje willen schrijven of ervaring van de wedstrijd delen dan zou ik dat erg leuk vinden.

Op naar de fruitschaal! :PSV:
 
Kansloos dat je topscorer bent met 12 penalties. Heel naar voor Luuk de Jong, de eigenlijke topscorer, om de titel te delen met iemand die voor bijna de helft alleen maar penalties scoort :FP:.

Ik heb het aangepast. Het zijn 11 Penalty's. Ik dacht dat hij vandaag 2 Penalty's had gescoord, maar het was 1 goal uit een Penalty en een andere goal uit een aanval.
Hij schiet ze er wel allemaal in. Dat moet ik hem wel nageven.
 
Ik heb het aangepast. Het zijn 11 Penalty's. Ik dacht dat hij vandaag 2 Penalty's had gescoord, maar het was 1 goal uit een Penalty en een andere goal uit een aanval.
Hij schiet ze er wel allemaal in. Dat moet ik hem wel nageven.

Penalties afmaken is zeker ook wel iets. Maar in de rol van topscorer blijft het toch wel enigszins raar. In principe kan je keeper topscorer worden als ie genoeg penalties krijgt, zonder dat je keeper ook maar enige bijdrage heeft geleverd bij de aanvallen. Nou maakt de titel topscorer niet zoveel uit, maar ik word wel kotsmisselijk van de media die weer lekker selectief te werk gaat en de cijfertjes, zoals gewoonlijks weer in het voordeel van de Amsterdammers weet te krijgen.
 
Kansloos dat je topscorer bent met 12 penalties. Heel naar voor Luuk de Jong, de eigenlijke topscorer, om de titel te delen met iemand die voor bijna de helft alleen maar penalties scoort :FP:.
Ach is hetzelfde de titel te moeten delen met iemand die alleen maar kan koppen, en geen tegenstander kan passeren.
 
Allemaal leuk en mooi die cijfers, maar een jaar/voetbalseizoen is pas 'fantastisch' als er iets gewonnen wordt, en PSV heeft helemaal niks gewonnen, zelfs geen fruitschaal, dus vind ik het heel vreemd als je van een fantastisch jaar gaat spreken. Dat is niet wat ik zou willen horen uit de mond van een PSV speler, want dat geeft mij aan dat ze tevreden zijn ook al winnen ze niks, en dat is niet de instelling die je hoort te hebben als je voor PSV speelt.
Het had inderdaad allemaal wat minder lyrisch gekund. Maar had jij echt verwacht dat Van Bommel en De Jong hun excuses gingen aanbieden voor dit seizoen? Het was al heel wat dat De Jong aangaf dat het de 2e helft allemaal wat minder was.
 
Oh tuurlijk, die gozer uit 1900 zit het wedstrijdtopic weer vol te zwammen...

Ik hoop dat de supporters die vandaag gekeken hebben ook hebben genoten. Ik kan helaas niets zeggen over de wedstrijd, dus mocht iemand een samenvattinkje willen schrijven of ervaring van de wedstrijd delen dan zou ik dat erg leuk vinden.

Op naar de fruitschaal! :PSV:
Sinds wanneer neemt PSV die Fruitschaal serieus...??? PSV neemt zelfs de KNVB Beker niet serieus, getuige alle voortijdige uitschakelingen van de laatste jaren.
 
Zo. De nachtkaars is uit... Wat zo geweldig mooi begon, met attractief voetbal en nieuw elan, veranderde na een paar maanden in een lange natte scheet die elke voetballiefhebber deed kokhalzen.

Ik moet zeggen dat ik geen verandering verwacht voor volgend seizoen, maar we gaan het zien...

Het F5-seizoen breekt aan! :giggle:
 
Zo. De nachtkaars is uit... Wat zo geweldig mooi begon, met attractief voetbal en nieuw elan, veranderde na een paar maanden in een lange natte scheet die elke voetballiefhebber deed kokhalzen.

Ik moet zeggen dat ik geen verandering verwacht voor volgend seizoen, maar we gaan het zien...

Het F5-seizoen breekt aan! :giggle:
Heb jij nog wat op voorraad? Voor de rest eens, t begon leuk maar t zakte af naar een zeer bedenkelijk niveau.
 
Zo. De nachtkaars is uit... Wat zo geweldig mooi begon, met attractief voetbal en nieuw elan, veranderde na een paar maanden in een lange natte scheet die elke voetballiefhebber deed kokhalzen.

Ik moet zeggen dat ik geen verandering verwacht voor volgend seizoen, maar we gaan het zien...

Het F5-seizoen breekt aan! :giggle:
Vertrouwen houden Remy, het komt toch zoals het komt...:HB::PSV:
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan