PSV - Heracles Almelo | Woensdag 15 mei | Eindstand 3-1

Status
Je kunt niet meer reageren.
Wat een armoede, het niveau zakt met de week. PSV moet zich eens bezinnen hoe voetbal gespeeld moet worden. AANVALLEND, dan maar met risico, maar het moet leuk zijn om naar te kijken. Stevige verdedigers, creatieve middenvelders en snelle aanvallers. Kort door de bocht, dat weet ik, maar a.u.b. niet meer dat tik tak breed en terug. Ook over Heracles valt op te merken, dat ze zich als een watje ter aarde storten en tien keer doorrollen. Afgrijselijk dat zulke spelers het niveau eredivisie dragen. Het zit er gelukkig op. Eerste helft seizoen beloofde nog iets, maar het werd uiteindelijk niets. Fijne vakantie allemaal.
 
Beste mede-PSV forummers;
Bedankt voor dit mooie seizoen. Vaak hoogtepunten beleeft, zeker in de spelerstopics, en ondanks de zware loting heb we in de Champions League topic ook onze visite kaartje afgegeven. En ook dit seizoen weer heerlijke transfergeruchten gezien en werden er ook mooie punten uitgedeeld in de speler van de week topic, mede mogelijk gemaakt door Mikasa. Helaas was het tweede seizoenshelft wat minder - vooral door 1 Ajachied op dit verder mooie forum - maar door de goeie discussie's in de politieke topic's laat het forum zien dat we altijd tot dat laatste minuut zullen strijden. En bedankt natuurlijk aan de moderators die zich elke dag inzetten voor het forum, zodat dat de forumers optimaal kunnen presteren in de wedstrijdtopic. Ondanks dat we geen prijs hebben gewonnen, dank allen voor jullie inzet. En volgend seizoen gaan we het nog beter doen met z'n allen op dit forum, met de hoop dat we dan wel prijzen zullen pakken!
 
En Luuk geeft aan dat het een fantastisch jaar was. Dan denk je toch echt dat je te maken hebt met alleen maar idioten en klapvee.

Fantastisch jaar haha. Misschien voor hem persoonlijk ja met 28 goals.

Al met al, is het gewoon een mislukt seizoen geweest. Titel uit tegen Emmen, tegen 10 man van Ajax, Vitesse uit weggegeven. Laatste twee wedstrijden van een bedroevend niveau. Tegen AZ speel je nog voor je laatste kansen, en dan zo voor de dag komen. En oh, hoe je de KNVB Beker ook niet serieus nam tegen RKC. Die ben ik ook nog niet vergeten hoor. Wat was dat een schandalige vertoning. CL deed je het nog leuk, maar verder kansloos en terecht laatste geworden. Fantastisch jaar, ga toch weg man.

Nee, er moet een hoop gaan gebeuren in de zomer. Ga maar eerst beginnen aan je verdediging. Flikker op met Viergever. Vijf keer achterelkaar tweede geworden. Ik weet niet hoelang zijn contract nog loopt. Maar Viergever hoeft ook niet hier vier keer op rij tweede worden, zoals die dat wel werd met Ajax. Ik heb respect voor Schwaab, maar ik ben erg blij met zijn vertrek. Tijd voor iets anders. Ik wil weer Alex's zien achterin, de Moreno's. Middenveld mag ook veranderen. Afstappen van dat klote twee controleur's.

Maar goed. Dat is allemaal voor latere zorg. Ben blij dat het erop zit. Ff geen voetbal voor mij. Geniet van jullie vakantie jonges. Hopelijk worden wij weer volgend jaar kampioen.
 
Ach, automatische denk ik. Niet te zwaar aan tillen. In sommige opzichten was het ook fantastisch.

In welke opzichten dan? Geen kampioenschap, schandalig uitgeschakeld in de beker, en vrij roemloos ten onder in de groepsfase van de CL. Da's in mijn boekje 3x niks. Daar kan ik geen 'fantastisch' draai aan geven :unsure:
 
Nu ben ik blij dat het klaar is, waarschijnlijk kijk ik volgende week al weer uit naar de eerste wedstrijd.

Ter informatie voor iedereen hier, onze eerste weken van het seizoen zien er zo uit:

24/25 juli -> Tweede voorronde CL
28 juli -> De Fruitschaal
30/31 juli -> Tweede voorronde CL
2/3/4 augustus -> 1ste speelronde Eredivisie
6/7 augustus -> Derde voorronde CL
9/10/11 augustus -> 2e speelronde Eredivisie
13/14 augustus -> Derde voorronde CL
16/17/18 -> 3e speelronde Eredivisie
20/21 augustus -> Play-offs CL
23/24/25 augustus -> 4e speelronde Eredivisie
27/28 augustus -> Play-offs CL

Kortom, ik verwacht dat we de 1ste 4 speelrondes van de Eredivisie in het belang van het Nederlands voetbal verschuiven! LEZEN WE MEE KNVB!
 
En wanneer is de loting voor de voorrondes? Weten we gelijk tegen wie we ons eerste teleurstelling gaan pakken van het nieuwe seizoen
 
Fantastisch jaar? Wat heeft hij gerookt dan?

PSV 2017-2018
34 gespeeld, 83 punten, 87 gescoord, 39 tegen.
PSV 2018-2019
34 gespeeld, 83 punten, 98 gescoord, 26 tegen.

Minste doelpunten tegen. Bijna 100x gescoord (3 per wedstrijd gemiddeld he). Net zoveel punten als vorig seizoen, toen 4 punten boven Ajax. We doen het gewoon béter dan vorig jaar.

We hebben alleen te maken gehad met een onwaarschijnlijk sterk Ajax, die hun beste seizoen beleven sinds 1995.
Shit happens. Maar PSV heeft alleen tegen RKC collectief gefaald.
 
Status
Je kunt niet meer reageren.
Terug
Bovenaan Onderaan