Dan moet Bergwijn, om aan alle geruchten en commoties eens en voor altijd een einde te maken, duidelijke taal spreken en aangeven wat zijn toekomstplannen zijn: bij PSV blijven, naar het buitenland gaan of verhuizen naar Ajax. Zolang hij dat zelf niet doet, blijven deze geruchten aanzwellen en heeft dat negatieve gevolgen voor de eenheid en sfeer binnen de PSV-selectie. De technische leiding en JDJ moeten Bergwijn expliciet en dringend vragen om nog voor het einde van deze week met een statement te komen inzake zijn toekomst.
Waarom moet hij dat nu al doen? Het seizoen is nog niet eens afgelopen. En misschien weet hij het nog niet, mag hij niks zeggen of heeft hij gewoon geen zin om ons dat aan de neus te hangen. Allemaal legitieme redenen.
 
Het gaat mij vooral om de wedstrijd van afgelopen zondag, want toen deed het er nog toe voor de titel als we zouden winnen van AZ....en ik heb de samenvatting teruggekeken en wat blijkt: in de slotfase krijgt Bergwijn tot 2x de bal aangespeeld op de grens van de 16-meter van AZ. De Bergwijn van vroeger zou, zelfzuchtig als hij bijna altijd is ( zo vaak de bal niet afgegeven op Lozano in het verleden), voor eigen succes gaan en de bal van die afstand erin proberen te schieten. Maar, beide keren speelt hij de bal af en de 2e keer zelfs naar een speler in minder kansrijke positie dan hijzelf. Nu ik vandaag de geruchten hoor over de interesse van Ajax, zijn app-contact met Ajax spelers, zijn opvallend matige spel van afgelopen zondag en zijn uitspraak dat hij een vertrek naar Ajax wel zou zien zitten, verwijt ik hem bij deze het moedwillig weggeven van de titel aan Ajax. Bergwijn = Judas !!! :mad::mad::mad:
Nou, je hebt in principe gelijk, maar Bergwijn of een andere steunpilaar verkopen aan de directe concurrent gaat wel ver en natuurlijk is iedereen te koop, maar dan wel met een extra bonus. Dus, als de vraagprijs 40 miljoen euro is, dan zou ik aan Ajax minimaal 50 miljoen euro vragen....of anders ruilen met Donny van der Beek.
Zal Donny ook echt zin in hebben.
 
Waarom moet hij dat nu al doen? Het seizoen is nog niet eens afgelopen. En misschien weet hij het nog niet, mag hij niks zeggen of heeft hij gewoon geen zin om ons dat aan de neus te hangen. Allemaal legitieme redenen.
Ik vind dat hij dat in deze fase van de competitie, er valt geen prijs meer te pakken, en de ontstane geruchten over contacten tussen Ajax en zijn management en alle andere zaken die genoemd worden, aan zijn teamgenoten, trainer, TD en technische leiding, verplicht is om duidelijkheid te verschaffen. Anders zorgt hij er persoonlijk voor dat de eenheid verbrokkelt en sfeer binnen de PSV-selectie onaangenaam wordt. Dat kan je niet maken als professional van PSV.
 
Het is een hobby van Overmars om zoveel mogelijk namen te noemen. Liefst van een club waar ze in die week tegen spelen. Het "Nederlands gezicht" is natuurlijk een smoes eerste klas. Men verkoopt een middenvelder en zeer waarschijnlijk een verdediger, wat moet je dan met een linkerspits? Dan gokt men dus op een vertrek van bv Zyech of Neres, dan begrijp ik dat wel.
Interesse? Dat kan. Dan een mooi bedrag vragen. 40, 50 miljoen. Het is bekend dat ajax geld heeft, dus bied maar. Ja, zij worden sterker en wij worden zwakker. Maar doe je het niet, dan kopen ze voor 15-20 miljoen een andere speler die misschien wel beter is dat Steven, en heeft PSV geen investeringsmogelijkheden. Zitten we straks met een centraal duo Viergever/Luckassen. De horror! En een ontevreden Bergwijn....
Dus als hij graag wil: doei. Maar wel op een manier in ons voordeel.
PSV weet dat ajaks barst van de centen. Dus een bod van die club pas accepteren als het 90 miljoen is. Zo nodig hoeven we hem ook hem niet kwijt, zeker niet aan ajaks.
 
Ik vind dat hij dat in deze fase van de competitie, er valt geen prijs meer te pakken, en de ontstane geruchten over contacten tussen Ajax en zijn management en alle andere zaken die genoemd worden, aan zijn teamgenoten, trainer, TD en technische leiding, verplicht is om duidelijkheid te verschaffen. Anders zorgt hij er persoonlijk voor dat de eenheid verbrokkelt en sfeer binnen de PSV-selectie onaangenaam wordt. Dat kan je niet maken als professional van PSV.
Wie zegt dat hij dat niet heeft gedaan?
 
Ik ben blij dat Bergwijn het gerucht niet heeft aangewakkerd. Ik vind het wel jammer dat hij niet verzekerde niet voor Ajax te zullen tekenen, dat had ik prettiger gevonden.
 
PSV weet dat ajaks barst van de centen. Dus een bod van die club pas accepteren als het 90 miljoen is. Zo nodig hoeven we hem ook hem niet kwijt, zeker niet aan ajaks.

De helft cash, dan gaat er 'n strik om. En terecht. Als de scouting z'n werk heeft gedaan, heb je voor dat geld drie spelers waarmee je het elftal in elke linie 'n boost geeft ten opzichte van dit seizoen.
 
Touche Henk Spaan, wat een beginnersfout van John de Jong:

https://m.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=351838
Mwaah, als je de hersenspinsels van Henk Spaan serieus gaat nemen. Dat is echt een nitwit, die zou met z'n theorietjes zo op ons forum kunnen:D.
Alsof de TD van Inter de nederlandse kranten door laat nemen, en daar z'n bod vanaf laat hangen. Die kijken gewoon wat ze nodig hebben, wie ze gescout hebben en wat ze de speler waard vinden. En op basis daarvan starten ze de onderhandelingen, niet op basis van een televaag roddel. En alsof Inter de enige andere club is die geinteresseerd is in Bergwijn. Een absurde column vanuit het Amsterdamse, alweer om te stoken bij PSV.
 
De helft cash, dan gaat er 'n strik om. En terecht. Als deee scouting z'n werk heeft gedaan, heb je voor dat geld drie spelers waarmee je het elftal in elke linie 'n boost geeft ten opzichte van dit seizoen.
Dat is een Neres prijs. Dat kan ajax met een grote glimlach zo betalen
 
De helft cash, dan gaat er 'n strik om. En terecht. Als de scouting z'n werk heeft gedaan, heb je voor dat geld drie spelers waarmee je het elftal in elke linie 'n boost geeft ten opzichte van dit seizoen.
En laat over de scouting nou net grote zorgen zijn bij de gemiddelde supporter.
 
Mwaah, als je de hersenspinsels van Henk Spaan serieus gaat nemen. Dat is echt een nitwit, die zou met z'n theorietjes zo op ons forum kunnen:D.
Alsof de TD van Inter de nederlandse kranten door laat nemen, en daar z'n bod vanaf laat hangen. Die kijken gewoon wat ze nodig hebben, wie ze gescout hebben en wat ze de speler waard vinden. En op basis daarvan starten ze de onderhandelingen, niet op basis van een televaag roddel. En alsof Inter de enige andere club is die geinteresseerd is in Bergwijn. Een absurde column vanuit het Amsterdamse, alweer om te stoken bij PSV.
Je kan ook zeggen dat Inter in dit geval van goede huize moet komen omdat ze zelfs een transfer naar de concurrent voor dat geld niet toe staan. Maar net hoe je het wilt lezen.
 
En laat over de scouting nou net grote zorgen zijn bij de gemiddelde supporter.

Mja. Uiteindelijk gaan Bergwijn en Lozano toch wel weg. Maak me ook wel zorgen over de scouting en de kapitaalsvernietiging bij PSV (Pereiro en Guti banken), maar uiteindelijk blijft het spelletje wel spelers goedkoop inkopen, duur verkopen en dan weer van vooraf aan. En als Ajax dan 45 mio wil betalen voor 'n speler als Bergwijn...

Zou zeggen dat je dan misschien net wel de spelers bovenaan het lijstje kunt halen die anders misschien net niet haalbaar zijn. Maar kan niet in de scoutingslijstjes kijken.
 
Henk Spaan heeft weer eens zijn 15 minutes of fame. De jong had het zakelijk moeten houden maar ik twijfel of het een beginnersfout is.

Wij hoeven bergwijn namelijk helemaal niet kwijt.

Het is namelijk geen “fire-sale”.

We hebben een prijs waar we bereid zijn om te praten en als het ajax is zal er een premium betaald moeten worden.

Inter staat in de top 20 van rijkste clubs ter wereld. Als ze Bergwijn echt willen, komen we er echt wel uit.

Bij Inter weten ze echt wel tot hoever ajax zou willen gaan voor een binnenlandse transfer.
 
Mja. Uiteindelijk gaan Bergwijn en Lozano toch wel weg. Maak me ook wel zorgen over de scouting en de kapitaalsvernietiging bij PSV (Pereiro en Guti banken), maar uiteindelijk blijft het spelletje wel spelers goedkoop inkopen, duur verkopen en dan weer van vooraf aan. En als Ajax dan 45 mio wil betalen voor 'n speler als Bergwijn...

Zou zeggen dat je dan misschien net wel de spelers bovenaan het lijstje kunt halen die anders misschien net niet haalbaar zijn. Maar kan niet in de scoutingslijstjes kijken.

Pereiro en Guti vind ik nog wel mee vallen maar Romero.
 
Mwaah, als je de hersenspinsels van Henk Spaan serieus gaat nemen. Dat is echt een nitwit, die zou met z'n theorietjes zo op ons forum kunnen:D.
Alsof de TD van Inter de nederlandse kranten door laat nemen, en daar z'n bod vanaf laat hangen. Die kijken gewoon wat ze nodig hebben, wie ze gescout hebben en wat ze de speler waard vinden. En op basis daarvan starten ze de onderhandelingen, niet op basis van een televaag roddel. En alsof Inter de enige andere club is die geinteresseerd is in Bergwijn. Een absurde column vanuit het Amsterdamse, alweer om te stoken bij PSV.

Het is meer dan een Televaag bericht. Overmars heeft de interesse bevestigd. In dat geval moet je de interesse misbruiken om de vraagprijs op te drijven en Ajax na afloop een bos bloemen sturen met een bedankbriefje. Dat is gewoon heel slim zaken doen. Zo heeft Ramos United misbruikt voor een beter contract bij Real. Interesseert het mij nou dat Henk Spaan of de paus dit opmerkt. De opmerking snijdt hout en daar gaat het om.
 
Wou of mocht niet voor de camera komen bij FOX.

Zie het allemaal wel. Zal me niks verbazen, als die naar Ajax vertrekt.
 
Terug
Bovenaan Onderaan